Forum Klubu ROVERki.pl :: Octavia II FL Michała ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Octavia II FL Michała ;)
Autor Wiadomość
Michal 




Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 155
Skąd: Rossosz/Warszawa



Wysłany: Sro Gru 01, 2010 23:29   

No więc, nie kupiłem Poloneza od oprawcy bo śruby od koła pasowego się nie da odkręcić.

A tak na poważnie kupiłem autko marki Skoda Octavia 2FL Kombi 1.8 TSI.
Na spocie jakoś tak dziwnie na mnie część osób patrzyła. Klubu nie zamierzam zmieniać.
A poza tym Roverka nadal mam, teraz zimuje w ciepłym garażu, dzisiaj nawet dostał w prezencie nowy akumulator, bo stary wyzionął ducha.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 01, 2010 23:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 01:27   

A czemu Rover odpoczywa ;D ?
Za wolno się grzał ;D ?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Pawkaz 




Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 01:29   

Sadze, ze ciezko jest mu sie z nim rozstac :mrgreen:
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 07:37   

Cytat:
A tak na poważnie kupiłem autko marki Skoda Octavia 2FL Kombi 1.8 TSI.

:ok:
Bardzo dobry pojazd, jeśli potrzebujesz "woła roboczego". :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Michal 




Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 155
Skąd: Rossosz/Warszawa



Wysłany: Czw Gru 02, 2010 23:04   

maciej to ujął najlepiej jak się da, potrzebowałem samochodu do pracy i chciałem jeszcze w tym roku odliczyć 100% VAT, a Rover czeka na cieplejsze dni.
 
 
Mix 




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 09:25   

Michal, liczę, że mnie przewieziesz ;) Nie ukrywam, że sam myślę o przesiadce w przyszłym roku na takie auto (no może z nieco innym silnikiem :mrgreen: ). Ale to przyszły tydzień, bo w tą niedzielę mnie nie ma.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 03, 2010 09:39   

Też jestem ciekaw jak się to TFSI zachowuje. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Mix 




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 10:50   

Osiągi i spalanie na papierze wyglądają zachęcająco. Jaki jest FUN z jady poznam, mam nadzieję dzięki Michałowi, bo przyznam, że nie jechałem jeszcze Skodą z tym silnikiem. Pozatym IMO dopiero oktawka po FL jest naprawdę ładna. Felga 16 lub 17, xenony, fajny kolor nadwozia i robi się naprawdę ciekawie :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Michal 




Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 155
Skąd: Rossosz/Warszawa



Wysłany: Pią Gru 03, 2010 19:02   

maciej to nie jest TFSI tylko TSI, TFSI siedzi 2.0 w Octavce RS

Mix spoko przewiozę Cię, tylko teraz warunki atmosferyczne nie są za dobre więc funu wielkiego nie bedzie, jak będzie sucho o wtedy bedzie fun. Ja ogólnie jestem zadowolony z tego silnika spalanie na poziomie 9,5l/100 na dystansie ok. 1700 km, myślałem że bedzie to w granicach 11-12l/100.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Gru 03, 2010 22:17   

Michal napisał/a:
Mix spoko przewiozę Cię, tylko teraz warunki atmosferyczne nie są za dobre więc funu wielkiego nie bedzie

Co Ty gadasz... właśnie teraz jest największy fun ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Mix 




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Gru 04, 2010 09:30   

MaReK napisał/a:
Co Ty gadasz... właśnie teraz jest największy fun ;D


...ale chociaż odrobina przyczepności byłaby wskazana :mrgreen:

BTW, co do innych, ładnych aut - wczoraj obok mnie stała zaparkowana nowa Impreza...w sedanie. Tak jak nie byłem fanem 10-tej generacji w nadwoziu HB, tak się zakochałem :mrgreen:

O dokładnie coś takiego...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 09:32   

Michal napisał/a:
maciej to nie jest TFSI tylko TSI, TFSI siedzi 2.0 w Octavce RS

Yyy... A to nie jest tak, że ten sam silnik w VW nazywa się TSI, a w Skodzie TFSI?

Albo odwrotnie?

Bo jakoś tak mi zawsze wychodziło...

To jest 1.8 turbo, bezpośredni wtrysk, 160 KM, tak?
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Michal 




Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 155
Skąd: Rossosz/Warszawa



Wysłany: Sob Gru 04, 2010 11:27   

Nie, i w Skodzie i VW te silniki nazywają się tak samo, czym się różnią to dokładnie nie wiem, ale to na pewno nie to samo.

Tak, 1.8 turbo 160KM(na hamowni podobno nawet wychodzi pod 180KM) taki mały gift od fabryki.

[ Dodano: Sob Gru 04, 2010 11:27 ]
Cytat ze strony: http://przyspieszenie.pl/...ie-technologii/

TSI – trochę zamieszania w terminologii

Jakiś czas temu w grupie VW były silniki TFSI, TSI. Skróty te oznaczały:
TFSI – benzyna turbo, wtrysk bezpośredni ( stosowana np. w Audi )
TSI – benzyna turbo + kompresor, wtrysk bezpośredni ( silnik 1.4 twincharger – moc
140-170km)

Obecnie nie wszystkie silniki TSI mają kompresor, np. 1.4 TSI 122 KM lub 1.8 TSI 160KM. Nie ma to w sumie kluczowego znaczenia ale wprowadza dziwne zamieszanie…

I jeszcze jedna fajna strona opisująca różnice: http://blogsilnika.blogsp...tsi-tfsi-i.html
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 11:39   

Oki, już rozumiem, że nic nie rozumiem. ;D

Ważne, że silnik zidentyfikowałem prawidłowo. ;)

Jak będziesz zabierał Mix'a na przejażdżkę, to ja też poproszę o miejsce. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Michal 




Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 155
Skąd: Rossosz/Warszawa



Wysłany: Sob Gru 04, 2010 11:49   

Ok, ogólnie różnic między tymi silnikami nie ma dużych, tylko jakieś niewielkie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink