Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 22:03 [R218] Centralny zamek i alarm
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1994
Witam.
Wjaki sposób można sprawdzić czy mam centralny zamek i alarm.
Niemam kontaktu z poprzednimi właścicielami.
Przy kluczykach nie było pilota.
Napewno jest immo.
na środku konsoli pomiędzy zegarami dioda led z napisem Alarm.
Czy da się to stwierdzić bezinwazyjnie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 08:06, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 22:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wjaki sposób można sprawdzić czy mam centralny zamek i alarm
Zamknij drzwi kluczykiem i jeśli wszystkie drzwi się zamkną to centralny masz. Co do alarmu to niestety nie wiem za bardzo jak jest w R200 ale ja bym może otworzył okno, zamknął drzwi kluczykiem i po jakimś czasie spróbował od środka otworzyć drzwi ale nie wiem czy to w Roverze zadziała . Nie próbowałem
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
u nas w kanciaku 95r, przy zamknietym samochodzie, zalaczonym alarmie i immo dioda srodkowa cyklicznie mruga,
przy uzbrajaniu, czyli w chwile po zamknieciu murga szybko
przy zalaczonym alarmie, a otworzeniu samochodu nie z pilota, tylko kluczem, alarm nie wyje, po otwarciu drzwi, dioda zapala sie na stale, immo trzyma, samochod nie daje sie odpalic ,
trzeba uzyc pilota zeby go rozbroic do konca
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
zamkniecie drzwi kluczykiem powoduje wlacznenie sie centralnego zamka ( zamykaja sie lewa i prawa strona ) i uzbraja to immo
rozbrojenie przez otworzenie
sygnalizowane jest to dioda na zegarach, otwarcie drzwi bez uzycia centralnego powoduje wlaczenie syreny no i oczywiscie nierozbrojenie immo
zasadniczo centralka immo jest aktywowana impulsem (-) z aktuatora drzwi kierowcy
pilot u mnie nie wystepuje, wiec sie nie wypowiem, jak jest z nim, ale z tego co rozkminialem schematy to modul bcm odpowiadajacy za c.z. i immo jest automatycznie odbiornikiem pilotow
mariusz416 mowil mi ze mozna podpiac dowolny tani uklad sterujacy minusem na pilota wpiac sie w okablowanie i po temacie
u mnie dodatkowo byl/jest problem z kostka w drzwiach kierowcy, czasami nie styka i wtedy c.z. nie dziala, ale zanim do tego doszedlem to kiedys z tydzien siedzialem i rozkminialem
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
No bo kupilem 218 tdi i świeci mi kontrolka alarm ale auto normalnie daje sie uruchomic ,był otwarty kluczykiem ,i tez mam problem z kostka w drzwiach , co trzeba z nia tam zrobic bo jeszcze sie do niej nie zabrałem
a ja mam to samo.. tylko kupując autko nie dostałem pilota.. rozebrałem przednie drzwi kierowcy i jest wszystko potrzebna do centralnego . siłownik itp. ale nawet po przekręceniu kluczyka centralny nie działa....
Ma ktoś pojęcie o tym
( tak na marginesie czy ma coś z tym związany jakiś przekażnik??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum