Wysłany: Nie Gru 12, 2010 15:59 [R75] Problem z ogrzewaniem
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Witam!
Standarodwy problem w 75 - grzeje lewa strona a prawa już nie
Odpowietrzyłem układ chłodzenia, sprawdziłem też silniczki klapek. I tu mam pytanie, klapka kierowcy reaguje płynnie na zmiane temeratury i działa bez problemów, natomiast silnik klapki pasażera działa troszkę skokowo i chyba nie do końca otwiera klapkę bo po jego demontazu dałem rade cięgno klapki sporo do góry przesunać tak ma być?
nagrzewnica jest w połowie zimna, od storny kierowcy gorąca a od pasażera zimna temepratura płynu wg testu zegarów to 93-96 w czasie jazdy i do 100 na postoju, kiedy włącza się wiatrak i temp spada do 93 stopni. Odpowietrzenie nic nie dało... Czy da się jakoś samą naggrzewnicę odpowietrzyć, czy może jest zakamieniona?
pozdrawiam!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 23:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 15:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Apples, przeczytałem wszystkie te tematy, tylko nie ma tam odpwoiedzi na zadane pytania:
1) czy tak ma działać serwo od klapki,
2) czy da się odpowietrzyć samą nagrzewnicę,
Jesli ją wyjmę do wyczyszczenia, chce wiedzieć czy wystarczy samo odpowietrzenie układu czy jeszcze muszę ją odpowietrzyć jakoś.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
sprawdzałem -> dziwnie regulując temp od LO do HI serwo nie reaguje płynnie, potrafi ruszyć a za chwile się cofnąć, porównująć do serwa kierwocy, rzadziej się w ogóle aktywuje
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 17:00
Markzo napisał/a:
sprawdzałem -> dziwnie regulując temp od LO do HI serwo nie reaguje płynnie, potrafi ruszyć a za chwile się cofnąć, porównująć do serwa kierwocy, rzadziej się w ogóle aktywuje
Może dlatego że część nagrzewnicy jest zimna i sterownik wariuje.
Przerabiałem to w tamtym roku 100% werzownica zapchana prubowałem oczyścic z małym sutkiem nowa tylko serwis dorobiłem za 85 zł
poswięciłem 3 dni na szukanie przyczyny a wystarczyło 2 godziny na usunięce tej usterki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum