Siemanko. Mam pytanie, czy ktoś wie czy te fotele z Honcy Civic, które wychodziły w wersji VTI 160 i 170km~ będą pasowały do roverka 45 także w wersji hatchback ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 09, 2010 19:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bonus89, niekoniecznie
na pewno 45 po lifcie ma inne szyny. Czy przed liftem ma identyczne szyny to już nie wiem.
Kombi VTi ma z tego co się orientuję inne mocowanie tylnego oparcia.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ale przecież szyny można przykręcić jakoś, nie wiem ale wydaje mi się że jak do 400 weszły i ładnie pasowały to do 45 wielkiej rzeźby nie będzie żeby to wstawić. Wiadomo że coś trzeba będzie pokombinować ale za ich wygląd warto
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
greg-si, racja lepiej ciągle tylko marudzić i problemy stwarzać, gdyby wszyscy mieli takie podejście do wszystkiego to po co było by wogóle coś w aucie zmieniać? Popatrz na mody u maciekwawa np. nie warto?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pewnie że nie warto. Bo to ani nie pojedzie dobrze ani nie będzie miało dobrej żywotności (no chyba że skrzynia będzie na full wypasie). No i ośka. To tak w skrócie.
Wcale nie narzekam tylko próbuję uświadomić Cię że pomimo tego że budy są niemal identyczne to trochę rzeczy się różni w nich.
A tak poza tym to mam więcej rzeczy zmienionych w swoim niż Ty więc oszczędź sobie
memphisto napisał/a:
no jak sie ma na zbyciu 80.000 zł to warto
Nawet jakbym miał tyle na zbyciu to bym nie leciał tak po hardcore. 250km rozumiem ale przypuszczalnie 350km... Sama rzeźba dla rzeźby. Choć jak ktoś lubi dłubać to spoko loko luz
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Fotele z R400 nie pasują i nie będą pasować do 45. Nawet jak będziesz je przerabiał to przeróbki są na tyle poważne że narazisz własne zdrowie. (np podczas dzwona wyrwie Ci fotel z podłogi)
Róznice w fotelach:
- Rozstaw szyn różni się o jakieś 7 cm
- mocowanie szyn w podłodze jest inne (w R45 wszystkie śruby wkręcasz prostopadle do podłogi a w R400 3 śruby wchodzą pod kątem 45st a jedna prostopadle)
- Przełożyć szyn się nie da bo różnią się mechanizmem zwalniania przesuwu)
Rozwiązaniem jest tylko spawanie, poszerzanie rozstawu szyn.
Osobiście sam się tego nie podjąłem a bardzo chciałem mieć fotele z 45 w 400.
Powodzenia.
_________________ R.I.P Historia Rovera zakończona i nigdy więcej nie chcę jej powtarzać.
RoVeR 416 Si '96
Dlatego właśnie mówię że pomimo tego że na pierwszy rzut oka wszystko jest takie same to różnic trochę jest
A takie spawanie siedzeń to tak samo jak 'hartowanie' sprężyn w ognisku. Może skończyć się tragedią...
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
W ognisku to robiłeś? no to tak się może skończyć, to pewnie długo w takim ognisku grzałeś
Do tematu: nie wiedziałem że aż tak wielkie róznice są na pierwszy rzut oka myślałem że jest to jak między 200 a 25. Greg czekam ciągle z wielką nadzieją zobaczenia tych wielkich modów.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum