Aby dobrze dobrać taki przegub potrzebują informacji tj:
-liczba frezów od strony skrzyni biegów
-liczba frezów od strony półosi
-średnica uszczelniacza skrzyni biegów
Jeśli ktoś takie info ma, ze starego już wymienionego przegubu lub innego pewnego źródła to proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 14:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 11:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przy przegubie wewnętrznym powinien pojawić się jeszcze jeden objaw zdaje się- przy jeździe z prędkością 90- 120 km/h powinno się pojawić charakterystyczne drganie z przodu.
na www.ebay.uk sa przeguby po 14 funtów nowe z caly zestawem.to sie nazywa CV JOINT .wpisz w wyszukiwanie w ebay ROVER 400 diesel + transmission i ci wyjdzie.zaplacisz PAY PALem i masz za 4 dni w domu
W tym modelu przy dodawaniu gazu silnik przechyla się o kilka centymetrów. Spróbuj dodać gazu na luzie. W moim starym R też tak było, po pewnym czasie się okazało, że to wężyk od chłodnicy do zbiornika wyrównawczego wydawał właśnie taki odgłos.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum