Wysłany: Czw Gru 23, 2010 00:26 [R200] Karta kodu do immo
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam. Jestem posiadaczem roverka 200 1.4si.
Miałem problemu z immobilaizerem. Nie załapywał od pierwszego razu, czasami mu sie zdarzyło że za pierwszym razem załapał. 4dni temu mi sie ułamał przycisk od wyłączania immo i dałem do elektryka. Przylutował przycisk i działał 2dni. Teraz nie mogę wyłączyć immobilaizera. Centralka z kluczyka działa.
Podobno można uruchomic go alarmowo tylko nie mam kary kodów.
Mam tylko kartkę EEC CERTIFICATE OF CONFORMITY ROVER GROUP LIMITED.
Czy na tej kartce jest ten czterocyfrowy kod do immobilaizera ?
Może baterie wyciagnąć i włożyć jeszcze raz ? Bateria była kupiona 3 miesiące temu.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Gru 23, 2010 08:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 23, 2010 00:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To o czym piszesz, to tylko certyfikat zgodności. Kod do immo był na osobnej karcie. Jeśli jej nie masz, to możesz go ustalić po pdłączeniu samochodu do komputera (Testbook/T4). Poza tym sugerowałbym Ci zakupienie drugiego pilota (najlepiej nowego - koszt. koło 200zł) i "dokodowanie" go do Twojego samochodu. Czynność tą można wykonać przy pomocy roverowego komputera TestBook/T4.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Dzieki za info.
A jeszcze mam pytanie.
Żeby odłączyć ten immobilizer to trzeba jakiegoś komputera serwisowego czy coś ? Czy trzeba sie tylko znać na elektronice i wiedzieć jakie kable odłączyć?
I jeżeli odłącze imobilizer to alarmu i centralnego też nie będe miał?
No ale skoro wywale immo, alarm i odplacze to od komputera to do czego jest komputer serwisowy potrzebny?
Z czym te zabezpieczenia tego samochodu jeszcze są połączone?
kamilosbos, u mnie w warsztacie wycięcie immo i założenie drugiej centralki z pilotami kosztuje 500zł, sam raczej nic nie zrobisz bo w ogóle nie odpalisz
No ale skoro wywale immo, alarm i odplacze to od komputera to do czego jest komputer serwisowy potrzebny?
Z czym te zabezpieczenia tego samochodu jeszcze są połączone?
ZTCW immo jest zakodowane w ECU, a nie jako osobne urządzenie, które można odłączyć, wyciąć itp.. Dlatego jest potrzebne podłączenie do komputera serwisowego. Skoro się już podłączysz do odpowiedniego komputera, to poco wycinać immo. Można wtedy sczytać kod i zaprogramować drugiego pilota.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
mam podobny problem co kolega Mam jeden pilot ktory zacina sie czasami Zamyka bez problemowo ale z otwarciem sa duże problemy nie wiem co z tym zrobic Hymm wymiana bateri pomoze? ale jak to zrobic? Szukam na forum i nic nie moge znalesc na ten temat;/ kupiłem roverka 200 1.4 98' jakis miesiac temu jestem z niego zadowolony maly sprytny samochodzik ale ten alarm to chyba jakies przekleństwo!
dzieki za pomoc;] Jeszcze dzisiaj tak zrobie i mam nadzieje ze wszystko sie uda Tesknie troche za moja E-30 zero elektryki po za komputerem i elektrycznymi lusterkami zero wspomagania czy abs-u
[ Dodano: Pon Gru 27, 2010 08:01 ]
Jeszcze jedno pytania Jak zrobic najlepiej. 1-Wymienic szybko baterie w ciagu 4s? moze wtedy sie nie rozkoduje?. 2- przy wymianie bateri rozładowac pilot i synhronizowac. W sumie to sie jeszcze moze okazac inaczej jak go rozbiore moze bedzie trzeba przeczyscic Nie stresował bym sie tak jak bym miał drogiego pilota i nie siedzial bym w Angli;]
czy to prawda że przysyłają kod do IMMO?
Może jest jakaś inna stronka, najlepiej polska żeby odzyskać kod immo?
Bo u mnie w powiecie nikt nie ma testbooka t4
Panowie bardzo proszę o odpowiedż na mój ostatni post.
I jeszcze mam pytanie czy jeżeli zamówie ten kod to mogę zrobić przelew w złotówkach?
Możesz zaplacić kartą kredytową, debetową albo przez PayPal. Bank sam dokona przewalutowania. Jeśli nie masz żadnej z dwóch pierwszych, to PayPal wydaje się być najprostszym (i najbardziej bezpiecznym) rozwiązaniem.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
No i mam kolejny problem panowie ehh Wymieniam baterie w przeciagu 4s i nie musze synchronizowac pilota wszystko działa ok ale tylko moze z tydzien pozniej zaczynają sie problemy z zasięgiem pilota w koncu doprowadza to do tego ze musze otwierac drzwi z kluczyka i modlic sie przed odpaleniem samochodu ze pilot wewnatrz samochodu zadziała (porażka) Nie mam pomysłow jaki powod moze byc tego moze bateria słaba ze tylko trzyma tydzien ale juz zmieniałem cztery razy na nowa baterie a dalej to samo sie dzieje Pomocy koledzy moze ktos miał podobny przypadek moze synchronizacja moze pomoc? ehh udreka ten alarm;]
Wygląda to na uszkodzenie pilota - do wymiany bądź naprawy (jeśli jest to możliwe w tym przypadku). Kup drugiego pilota (najlepiej nowego) i dokoduj. Przynajmniej ja bym tak zrobił. Nie wyobrażam sobie nie posiadać zapasowego.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
hymm a ile taki pilot moze kosztowac? Jak wyglada zaprogramowanie? Niestety jak kupiłem samochod nie spodziewałem sie ze ten imo to takie doskonałe ustrojstwo;] niestety mam tylko jeden pilot i tez nie mam kodu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum