Wysłany: Sob Gru 25, 2010 23:13 [R200] Pedał sprzęgła
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam.
Mam ogromny problem. Redukując bieg z 3 na 2 sprzęgło zostało mi w podłodze i nie odbiło. Można je podciągnąć do góry tylko ręką albo nogą. O dziwo, gdy wciskam sprzęgło biegi nie chcą się wrzucić i sprzęgło chodzi bardzo luźno. Jaka może być przyczyna? Linka pękła czy coś gorszego?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 25, 2010 23:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Raczej linka pękła, najlepiej wyciągnij akumulator, wymontuj puszkę filtra i zobaczysz wysprzęglik:
Zobacz czy nie pękł, czy luźno nie chodzi. Raczej ręką nie powinnaś dać rady go ruszyć łatwo.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Gru 26, 2010 09:36
ADI-mistrzu napisał/a:
Raczej linka pękła, najlepiej wyciągnij akumulator, wymontuj puszkę filtra i zobaczysz wysprzęglik:
[url=http://obrazki.elekt...umb.jpg]Obrazek[/url]
Zobacz czy nie pękł, czy luźno nie chodzi. Raczej ręką nie powinnaś dać rady go ruszyć łatwo.
Akumulatrora wymontowywać nie trzeba. Wystarczy lekko odchylić aby dostać się do śrub trzymających obudowę filtra. Samo wyjęcia obudowy filtra powietrza zapewnia dostęp do wszystkiego co związane z linką sprzęgła.
[ Dodano: Nie Gru 26, 2010 09:36 ]
Najczęściej pęka plastikowe ucho zakładane na pedał.
To może przy okazji i ja się zapytam, jest jakaś możliwość regulacji linki? Chodzi o to że wydłużyła mi się i na początku mam punkt martwy, chciał bym go zmniejszyć.
Wygląda trochę tak jak by tym plastikiem się regulowało, ale zrobienie to nim proste nie jest.
dołączam się do pytania, moje sprzęgło też łapie na samym końcu, co utrudnia płynną jazdę, jest bardzo duży zakres "martwego pola" - da się jakoś to wyregulować?
Były dwie wersje linek. Jedna bez a druga z regulacją. Miałem ten sam problem z martwym punktem i zanim udało mi się go rozwiązać to urwała się linka. Kupiłem z regulacją. I teraz łapie praktycznie jak tylko noge na sprzęgle się położy.
Mieliście rację, że pękła linka. Akumulator trzeba było wymontować, bo ciężko inaczej było odkręcić ten filtr. Niestety musiał się tym zająć mechanik. Dzięki za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum