Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam kolegów,dziś rano wsiadam do roverka przekręcam kluczyk i zaczyna kręcić rozrusznik, długo nie odbala więc cofam kluczyk i dupa... kręci nadal,po kręciłem nim w prawo i lewo i nic wyciągłem kluczyk i nadal kręci,więc odkręciłem kleme i tak stoi:( po kilku godzinach zakładam kleme i znów kręci,jakieś dobre rady??? wyciągłem też przekaźnik w skrzynce pod maską oznaczony silnikiem i nadal kręcił...
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 22:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 24, 2010 14:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Gru 25, 2010 10:05
dzięki,jutro zdejme i dam znać:)
[ Dodano: Sob Gru 25, 2010 10:05 ]
odpiąłem ten kabelek od sterowania i wszystko jasne... zaciął sie automat przy rozruszniku, no i teraz czy jest to naprawialne??czy lepiej kupić inne??
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Gru 25, 2010 10:24
bardzo możliwe ale jak sie raz zespawały to może sie to powtórzyć,też tak widze że koło stówki rozruszniki ( link do rozrusznika który podałeś jest od gościa u którego sie zaopatruje i jest blisko mnie) więc po świętach czeka mnie grzebanko:)dzięki za pomoc i wesołych świąt,napisze jak to rozbiore
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Witam. Miałem to samo. Pojechałem do elektryka i okazało się że był nadpalony styk w automacie . Wystarczyło wymienić ten styk i wszystko działa już około roku.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pon Sty 17, 2011 16:27
no to kolego klucz nasadowy 13 i 14 i wykręcamy rozrusznik,od góry jest dość łatwy dostęp,jeśli robisz to pierwszy raz to polecam zdiąć także kolektor ssący:)
zapomniałem o jednej ważnej rzeczy, przy rozruszniku jest podłączony kabelek od stacyjki na wsówke,wypnij go i sprawdź czy to rozrusznik sie zaspawał czy coś w stacyjce...
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
sash997, wykrecilem rozrusznik, okazalo sie ze ten tryb nie odkoczyl, czyli zespawaly sie te styki w aparacie rozrusznika..rozkrecilem aparat i po ogledzinach okazalo sie ze te styki maja wżery(nie sa plaskie)..mysle ze to wlasnie bylo przyczyna..kawalkiem papieru sciernego wyrownalem troche te styki i dziala.. ale przydaloby sie je wymienic.. Wie moze ktos gdzie je mozna dostac i czy w ogole sa wymienialne?
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Pon Sty 17, 2011 20:27
są wymienialne,podjedź do dobrego sklepu z częściami albo wrsztatu elektromechanicznego,bo byłem sie pytać i mają,musze tylko im podwieźć rozrusznik ,miał kilka rodzajów bo takto bym odrazu kupił...
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum