Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam wszystkich
mam pewien problem w sprawie turbo zamontowanego w moim samochodzie.
otóż zauważyłem ze po stronie gdzie jest napędzane przez spaliny jest "mokre". chodzi mi o to że obudowa jest czymś mokrym pokryta, choćby olejem lub czymś podobnym.
dodatkowo zauważyłem ze podczas jazdy słychać cichutki gwizd spod maski którego częstotliwość wzrasta wraz z dodawaniem gazu.
dodatkowo zastanawiam się czy to moje turbo dobrze chodzi, z tego co mi udało sie doczytać to podobno to turbo "załącza" się powyżej 2000 obrotów, i że włączenie sie tego yurbo jest bardzo odczuwalne - a u mnie tak nie ma, czuje ze silnik zaczyna lepiej przyśpieszać ale bez jakiego tam "uderzenia" mocy.
Więc mam pytanie do wszystkich którzy mają taki sam silnik czy też tak mają ze nie odczuwa się zbytnio tego "udeżenia" mocy?
Czy to ze to turbo jest "mokre" to normalne?
Co z tym świstem..... ?
Z góry dziękuje za pomoc
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 29, 2010 17:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 29, 2010 13:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kurde wprowadziłem szanownych kolegów w błąd pisząc o tym że mokre mam turbo od strony gazów wylotowych. jest na odwrót tam gdzie jest napędzane przez gazy jest sucho ale niestety druga część turbo jest mokra poniżej daje foto . czy to dalej może być wina odmy??
[ Dodano: Wto Sty 11, 2011 12:17 ]
wiec jak, wie ktoś z czego może być turbo mokre od strony intercolera??
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum