bocian, jakbys cos wiedzial o jakiejs glowicy vvc do wziecia to jam chetny
zreszta na silnik w czesciach tez - potrzebuje 1eg tloka z tuleja ( kpl )
Zapytam Sachara, może mu coś jeszcze zostało z jego 1.8Vi.
[ Dodano: Pon Gru 20, 2010 08:36 ]
Bocian_s napisał/a:
Tomi, Polonez nigdy nie grzeszył osiągami co nie oznacza że nie da sie tego poprawić. mój jakoś przy 150km/h jest jak przyklejony.
Ja miałem inne odczucia, a od czasów, gdy ściąłem słup tylnym błotnikiem Sierry 2.0 DOHC. prędkość graniczna w Polonezie na zakręcie wynosiła jakieś 70 km/h. Osobiście nie potrafię jeździć szybko Polonezem. ponieważ ani nie da się szybko kręcić kierownicą (szacun, dla tych, którym się to udaje), ani zająć wygodnej pozycji (jestem "dość duży"), ani czuć się stabilnie na miękkim, rozchuśtanym, fabrycznym zawieszeniu.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 08:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja teraz jeżdżę Nexią 1.5 SOHC i powiem, że przy niej Poldorover był twardym i pewnie trzymającym się w zakrętach samochodem z wygodnymi siedzeniami, doskonałym widokiem do przodu i na boki i cudownym przyśpieszeniem, co prawda, z nieco za ciężko i za wolno reagującym układem kierowniczym.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Gru 26, 2010 11:33
oprawca_1978 napisał/a:
Ja teraz jeżdżę Nexią 1.5 SOHC i powiem, że przy niej Poldorover był twardym i pewnie trzymającym się w zakrętach samochodem z wygodnymi siedzeniami, doskonałym widokiem do przodu i na boki i cudownym przyśpieszeniem, co prawda, z nieco za ciężko i za wolno reagującym układem kierowniczym.
Wszystko zależy od punktu widzenia. Po obniżonym zawieszeniu w Cabrio, MG ZS wydaje mi się komfortową kanapą
O mały włos nie kupiłem głowicy od VVC aby wywalić całe VVc i wsadzić dwa walki wydechowe z VVC i na jednym z nich nabić palec rozdzielacza.
I bardzo dobrze, że tego nie zrobiłeś bo średnice łożysk ślizgowych na "wałku" ssącym w VVC są większe. Dlatego też żeby zrobić kowersje na Solid Cams musisz się zaopatrzyć w dedykowany wałek.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 05, 2011 08:33
oprawca_1978, moja Pani się wozi taka nexia:) to jest stabilne jak galaretka na małym talerzu:D strach tym w zakręty wchodzić:)
smialo moge polecic swapa na 1,6 16v rovera. byl to moj pierwszy i jedyny swap w zyciu i sie udal.efekty mojej pracy byly nieprzecietne. 1 dzien roboty [bez kanalu] i autko smigalo.
zaleta jest ;znacznie odczuwalny przyrost mocy i momentu,odrobine mniejsze spalanie,mniej nadwyrezona skrzynia biegow [synchronizatory],slabiej grzejacy sie kolektor wydechowy. naprawde polecam!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum