Wysłany: Sro Mar 10, 2010 18:36 [R75] Poduszka silnika - wkład łapy
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam w Tedgumie zakupiłem ten wkład i z pomocą kolegi i jego prasy wymieniłem kompletnie rozwaloną gumo-łapo-poduszkę.
Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to róznica wkładu z oryginałem, a mianowicie oryginał nie jest zalany cały i ma dziury natomiast ten zastępczy wkład ma tylko wgłębienia zamiast dziur.
Wymiary pasują , ale z młotkiem to nikomu nie radzę tego wymieniać, potrzebna prasa i już. Po załozeniu niestety mały zonk, zaczęła mi drżeć kierownica na wolnych obrotach. Przypuszczam , że to wina wkładu i braku właśnie tych dziur po prostu to jest zatwarde i nie ma amortyzacji. Pojeżżę tak z dwa tygodnie i zobaczę czy może się tam ułoży , a jak nie to wywiercę dziury w tych wgłębieniach.
Kolega apples prosił mnie o podanie wymiarów całej łapy więc podaję.
Podobno szuka czegoś podobnego bo faktycznie 400zł za poducho-łącznik to rozbój
całkowita dłudość łapy-190mm
szerokość dużej gumy-64,5mm
szerokość małej gumy-32,5mm
rozstaw dziur od środka do środka-128mm
średnica dziur-12,5mm
Kod:
_________________ szkoda mi go będzie
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 17:59, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 10, 2010 18:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No trochę drży. Fakt faktem, że na zimnym silniku, ale wkurza strasznie.
Stary wkład był oberwany kompletnie, później wrzucę foto.
[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 12:21 ]
Nie mogłem wytrzymać z tymi drganiami kierownicy i karoserii.
Zmodyfikowałem produkt Tedgumu i jest bardzo dobrze.
Do nich też wysłałem info ze wskazówkami żeby to poprawili. Cały pic przez brak tych otworów w gumie, to nie miało jak amortyzować.
Teraz jest prawie idealnie.
pozdro
I tak im też odpisałem. Chyba za bardzo nie są zorientowani.
oj dukat, to chyba nie ma znaczenia, jak szukałem całego oryginalnego łącznika , nie było u sprzedawców zaznaczone aby podać typ silnika.
pozdro
oj dukat, to chyba nie ma znaczenia, jak szukałem całego oryginalnego łącznika , nie było u sprzedawców zaznaczone aby podać typ silnika.
Jak ja kupowałem oryginał rok temu to byłem pytany przez Tomiego o typ silnika z uwagi na różnicę w twardości gumy. Cena była dokładnie ta sama tylko musiałem określić którą chce.
Wiecie coś czy poprawili już te otwory?Napisałem do nich,ale narazie czekam na odpowiedź.
A tak przy okazji,jak będą już te otwory,mechanik da radę bez prasy ją wymienić?Dużo jest z tym roboty?
Otrzymałem dzisiaj odpowiedź:
"Jak na razie robimy te poduszki wg. "starej metody" gdyż na 300
sprzedanych sztuk mieliśmy tylko jedno zgłoszenie o tym że wkład jest
za twardy. Czekamy na opinie innych użytkowników żeby mieć pewność
przed zmianą formy."
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Sty 07, 2011 09:47
Bartmilinio napisał/a:
Czy ktoś może ćwiczył ten temat. Nie pierwszy rzut oka wygląda prawie identyczne, pytanie tylko jakie wymiary. Cena jest bardzo atrakcyjna.
Raczej nikt. Ściągnij wymiary tej poduszki. Tu masz wymiary oryginalnej http://forum.roverki.eu/v...=472496#472496. Jak dopasujesz lub będziesz miał wymiary tej od Forda to napisz na forum.
Do mechanika jednak nie dotarłem . Kupiłem wkłąd w TEDGUMIE. Ten mniejszy wkłąd też mam uszkodzony, ale mechanik obiecał ,żę podjedzie to motoryzacyjnego i dobierze coś odpowiedniego z innego auta. Zobaczymy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum