Wysłany: Nie Sty 09, 2011 14:09 [R600] Duzo oleju w IC, gwiżdżące turbo
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Halo salut!
Od pewnego czasu odczuwam spadek mocy w aucie. Turbo głośno gwiżdże, co wcześniej nie mialo miejsca. Obydwa węże IC zmienione, wiec ewentualna nieszczelność odpada.
Przy wymianie dolnego węża IC zauważylem, że w IC stoi kałuża oleju o głębokości conajmniej kilku cm. Olej dochodzi prawie do miejsca gdzie zaczepia się wąż. Chyba troche za dużo go jest?
Co jest przyczyna? Uszkodzona turbina puszcza tyle oleju?
z góry dzieki za pomoc!
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 09, 2011 14:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Widzę, że masz ten sam problem co ja. Ja zauważyłem też olej, gdy odpiąłem górny wąż ten idący do kolektora. Nie wiem na ile to jest groźne, ale mechanik kiedyś powiedział mi, że to normalne, że turbina mi się poci, ale nie wiem, czy to podchodzi jeszcze pod definicję pocenia się.
Właśnie spojrzałem na zawór od odmy Cały w oleju. Nigdy w tym samochodzie nic nie czyściłem, oprócz odwiedzania kilku razy myjni. Zmienię ten zawór profilaktycznie, chyba, że jest sposób na sprawdzenie go?
Inna sprawa. Czy opłaca się czyścić kolektor dolotowy? Bo jak kiedyś wymieniałem przewody powrotu paliwa z wtrysków, to widziałem, że ma dookoła około 1cm czarnego syfu.
UPDATE:
Co to jest? Znajazłem to na jakimś forum wv. Filtr odmy. Czy mamy coś takiego u siebie?
potrzebuje informacji, jak zamontować odme, co oznacza "K" a co oznacza "F"
czy włoze tak czy tak to bez różnicy;/ myślełem gwizd który słyszę moze byc spowodowany złym montażem odmy;/
Prosił bym najlepiej zdjęcie prawidłowego montażu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum