Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25]Traci moc na biegu jałowym
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25]Traci moc na biegu jałowym
Autor Wiadomość
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Sro Gru 29, 2010 13:27   [R25]Traci moc na biegu jałowym
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000

Witam wszystkich jestem tu nowy i nie wiem czy ten temat był juz poruszany.Mam problem który wygląda następująco kiedy odpalam samochód wszystko jest ok zdąże przejechac 200 m i zaczyna mi zwalniac dodaje gazu a on niema siły jechac tylko zwalnia i czasami go szarpie obroty delikatnie skaczą po 2 minutach wszystko wraca do normy i jeżdzi bez problemu dopóki znowu nie zgaszę go na wystarczy 5 min,najgorsze jak stanie na światłach to muszę wyłączyc silnik i od nowa odpalic bo ludzie trąbią a on nie ma siły jechac.Wymieniłem olej,filtry.świece ale nic się nie zmieniło.Proszę o pomoc może wie ktoś co to może byc.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 29, 2010 13:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Gru 29, 2010 13:40   

Rozumiem, że również wymieniłeś filtr paliwa ??
Ja bym jeszcze wymienił kable jak nie wymieniałeś.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Sro Gru 29, 2010 15:25   

oczywiście filtr paliwa w pierwszej kolejnosci spróbuje przewody wymienic.
 
 
staszekPZN 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 80
Skąd: Poznan



Wysłany: Sro Gru 29, 2010 20:23   

Tez mam problem z mocą rano nie rozgrzany silnik wszystko ok po chwili zaczyna mulic choć czami ma przebłyski mocy po wjechaniu w kałuże miał nagle moc a po chwili muł macie jakieś propozycje co sprawdzić lub co to może być?? tam idą jakieś kable?Tez czuje jak bym jechał z oporem z przodu dodaje mu gazu a on tak ciężko.A i jeszcze zawieszenie na obrotach np podkręcę do 3 tysięcy schodzi zatrzyma się na 2,5 np i na 1,2 ale tak na sekunde i schodzi korkowca czyściłem to strasznie drażni i to nie jest przepustnica co może być za to odpowiedzialne? Siewce mogą grac tu role??
_________________
Rover 214si
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 30, 2010 11:56   

staszekPZN napisał/a:
Tez mam problem z mocą rano nie rozgrzany silnik wszystko ok po chwili zaczyna mulic choć czami ma przebłyski mocy po wjechaniu w kałuże miał nagle moc a po chwili muł macie jakieś propozycje co sprawdzić lub co to może być??

Również kable do sprawdzenia.
staszekPZN napisał/a:
A i jeszcze zawieszenie na obrotach np podkręcę do 3 tysięcy schodzi zatrzyma się na 2,5 np i na 1,2 ale tak na sekunde i schodzi korkowca czyściłem to strasznie drażni i to nie jest przepustnica co może być za to odpowiedzialne?

Przeczyść jeszcze linkę gazu.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:32   

panowie wymieniłem silnik krokowy,przepustnice i sonde lambda a tu dalej to samo jak go odpale to po przejechaniu 100m zwalnia i nie ma sily jechac dlawi sie i czasami szarpnie i czasami pod samochodem cos strzela dodaje gazu do konca a on ledwo jedzie po jakiejs chwili dopiero dostaje zaj..... kopa i wyrywa go jak z procy i juz jezdzi bez problemu,cholera nie wiem co jest grane,czy to moze byc przeplywomierz?

[ Dodano: Pią Sty 14, 2011 23:32 ]
gdzie wogóle jest tu przepływomierz czy ktos z was wie?model 25 IL 1.4 16v 2000r
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 09:12   

czapester napisał/a:
gdzie wogóle jest tu przepływomierz czy ktos z was wie?model 25 IL 1.4 16v 2000r
nie ma...występuje tylko w dieslach
 
 
 
BB85 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 32
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 09:27   

Miałem podobny problem. Na zimnym chodził normalnie, kiedy silnik złapał temperatury to zaczęło się szarpanie, dławienie itp. Okazało się, że było przebicie na jednej świecy, gdzieś był uszkodzony kabel i przez to nie palił na jeden gar. Do tego czujnik położenia wału był luźny i czasem mógł pokazywać błędne wskazanie. Teraz już wszystko chodzi tak jak powinno :)

Pozdrawiam.
 
 
 
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Nie Sty 16, 2011 21:37   

U mnie dzieje się to tylko jakies 10-15 sekund po odpaleniu i trwa okolo minuty pożniej wszystko jest ok do czasu kiedy znowu go nie zgasze np na 5-10min.Świece wymieniałem i cały serwis robiłem i nic.
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Sty 16, 2011 21:46   

Przeczysc kable podlaczenia masy ,te przykrecone do przedniego pasa jak otworzysz maske. Pozdr.
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 15:32   

czapester, a jak jedziesz na wysokich obrotach to tez tak jest?
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 00:19   

nie na wysokich nie, mieszkam niedaleko autostrady więc jak go odpale i szybko wyjade na droge szybkiego ruchu czyli szybko dwója trója,czwóra to lekko sie przydławi prawie tego nie odczuje ale jak wyjade z pod domu na normalna droge to za kazdym razem i to trwa doslownie minute moze dwie a pozniej juz jest ok ale to jest tak drażniące że masakra zwłaszcza gdy po odpaleniu musze jechac na dwójce lub jedynce albo sa światła i za mną ludzie,porażka.ps kable były sprawdzane i sa ok nie wiem czy to moze byc cos z cewkami nie tak bo tylko to mi zostało.pozdr.
 
 
staszekPZN 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 80
Skąd: Poznan



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 18:44   

Wymieniłem kable na NGK a miałem jamora i jak na razie wstępnie chodzi w porządku lepiej niż dotychczas się zbiera i przestało szarpać:)
_________________
Rover 214si
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 08:53   

Miałem podobne objawy, wymieniłem świece, silnik krokowy i filtr paliwa, ale pomogła dopiero wymiana sondy lambda (w starej była spalona grzałka). Jak szukałem przyczyn, to na elektrodzie znalazłem opis człowieka, który miał takie objawy w swym poldoroverze i tam z kolei powodem takiego zachowania były... wtryski.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 20:20   

wymienilem juz prawie wszystko co bylo mozliwe komputer nie pokazuje mi zadnego bledu a dalej mi sie to samo dzieje mechanik rozklada rece i mowi ze jedyne co pozostalo to to ze glowny komputer moze byc uszkodzony i zla mieszanke podaje,masakra.

[ Dodano: Czw Sty 20, 2011 20:20 ]
wymienilem pompe paliwa,silnik krokowy,przepustnice sonde lambda sprawdzalem wszystkie przewody zrobilem caly serwis i na darmo dalej to samo cos strasznego.
 
 
staszekPZN 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 80
Skąd: Poznan



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 20:50   

spróbuj wymienić kable polecam ngk do 214 16v 110 zł około ,miałem taki problem jak ty i okazało się ze kable po prostu a niby stare przebicia nie miały jamora miałem tragedia
_________________
Rover 214si
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 24, 2011 10:36   

Ja miałem NGK i po roku padły. Świece tej firmy to samo-przebicie.
Znajomy co w zakładzie mechanicznym pracuje mówi że prawie z każdej paczki jest jakaś walnięta świeca.

Nie wiem, czy tak podrabiają tą firmę czy polityka jej taka, że całą kasę ładują w reklamę a produkują gówno, ale już więcej tego shitu nie kupię i nikomu nie polecę.
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Pon Sty 31, 2011 19:33   

kable sa nowe i sa w porzadku kolega mi podsunal ze to moze byc uszkodzony katalizator dlatego mi moze strzelac pod samochodem jak traci moc samochod.

[ Dodano: Pon Sty 31, 2011 19:33 ]
dlatego moze szarpac samochod juz sam nie wiem co to moze byc.
 
 
VanOrtega 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 130
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lut 02, 2011 08:22   

a tak wogole slyszalem ze przez walnieta pompe paliwa auto tez traci na mocy?
Tak?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
czapester 



Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 8
Skąd: radom



Wysłany: Czw Lut 03, 2011 20:05   

tak,ale pompe wymienilem i nic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214] Na piątym biegu traci gaz
quiet69 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Lut 01, 2013 18:19
robsson78
Brak nowych postów [R 200 '97] 1200obr. na biegu jałowym. O co chodzi??
Wydryszek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Pią Paź 02, 2009 19:30
GrandMagic
Brak nowych postów [r200] wysokie HC na biegu jałowym
streetwise-fun Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Sty 06, 2015 19:54
streetwise-fun
Brak nowych postów [R 200 1.4 98r.] Wysokie obroty na jałowym biegu
Gorzus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Mar 27, 2009 15:18
oprawca_1978
Brak nowych postów [R25] Falujące obroty na jałowym biegu
infineon30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pon Maj 30, 2011 00:27
wlodi893



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink