Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Wto Sty 18, 2011 19:12
na stronie rimmerbros.co.uk też jest trochę schematów, i odrazu ceny/dostępność części.
W tylnym zawieszeniu musiałem jedynie wymieniać amortyzatory na standardowe (bez nivo) i twardsze sprężyny.
Workshop i Haynes jest bardzo pomocny, ale czasami każą zadużo części demontować, np do wymiany amortyzatorów nie trzeba wcale wyjmować z piast czujników ABS które są praktycznie wprasowane.
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Wto Sty 18, 2011 23:10
Ok, z tego co czytam Nivomat przejmuję również rolę sprężyn. Czyli te w roverach to 'self-levelers' , tylko poziomują samochód. W każdym razie nie idzie tego normalnie kupić
Ale zawieszenie NIVO to zawieszenie hydropneumatyczne. Do poprawnej pracy potrzebna jest pompa hydrauliczna, może do tego służyć pompa wspomagania, ale nie kojarzę takich rozwiań w serii 800. Oczywiście zrozumiałym jest, że do tego amortyzatory powinny mieć podpięcie do instalacji hydraulicznej i do tego jakąś aparaturę sterującą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum