Forum Klubu ROVERki.pl :: [r 25 2005 2.0 iTD] amortyzatory cobra /wasza opinia ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r 25 2005 2.0 iTD] amortyzatory cobra /wasza opinia ?
Autor Wiadomość
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 19, 2011 21:21   [r 25 2005 2.0 iTD] amortyzatory cobra /wasza opinia ?

znalazłem coś takiego pod krótsze sprężynki do iDT . Co o ty sądzicie ?
www.cobra-suspension.pl/r...aga-p-7976.html
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 19, 2011 21:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 01:35   

Cobra dobra firma, nie jakaś tam chińszczyzna ;)
Porówywalne z KW lub Koni :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 12:29   

fajnie , tylko jakie najlepiej dołożyć sprężyny do tych amoków ? org. od zr'a , czy może inne . Cobry też są ale cena zaporowa jak dla mnie 1000 zl !! :)

[ Dodano: Czw Sty 20, 2011 12:29 ]
Mam 17 ' felgi i obawiam się że jamexy mogą opuścić auto za nisko .....
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 12:59   

Amory od ZR starczą, tylko nie Jamexy na litość Boską :P
Wstaw zawias z ZR i tyle :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 13:50   

A może lepiej się zainteresować KYB AGX. Może mają w swojej ofercie a amor bardzo fajny.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 13:53   

Jamex sam w sobie nie jest zły tylko, że większość osób, które go kupują zakłada je na seryjne amortyzatory co w połączeniu ze sporym obniżeniem powoduję kiepskie tłumienie i dobijanie amortyzatorów co osobiście sprawdziłem. Ja bym sobie odpuścił używane sprężyny, skoro już kupujesz komplet amorów o skróconym skoku dokupił bym do tego sprężyny H&R, Eibach, Vogtland czy inne markowe kilka stówek dopłacisz, a będziesz miał pewne nowe zawieszenie...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Shku-li 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 14:20   

Pływak napisał/a:
Jamex sam w sobie nie jest zły


Polemizowałbym. Na razie wszyscy których znam pluli sobie w brodę że pokusili się na Jamexy. Potrafią po jednym sezonie się "podnieść" i huśta autem jak na morzu. Na sprężynach się nie oszczędza a tym bardziej do sportowych amorów gdzie przy gównianej sprężynie dobijesz go 2 razy szybciej a ceny amorków nie należą do niskich. Osobiście polecam eibachy i weiteci. Osobiście we Fiacie mam eibachy -35 ponad 3 lata i pięknie dają radę.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 15:07   

Jakie amortyzatory mieli do tych Jemaxów? Bo akurat huśtanie leży w kwestii amortyzatora, który dobrze nie tłumi i tak właśnie zachowuje się jemex na gównianym seryjnym amortyzatorze. Podniosły się? Trzeba było reklamować. Osobiście znam chyba jedną osobę, która miała założone jemxy na amorach o skróconym skoku i nie było tych samych objawów, reszta w tym i ja miała tą sprężynę na seryjnym amortyzatorze i była kupa. Bo nie oszukujmy się jak ktoś wydał 2Kzł na porządny amortyzator to z zasady dołoży te 400zł do lepszych sprężyn, a reszta pcha po taniości samą sprężynę co przy takim obniżeniu = tragedia...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Shku-li 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 15:12   

Pływak, oczywiście seryjne amorki mieli bo obniżenia były rzędu do -40, ale amorki u większości porządne, niestety nie u każdego patrzyłem jaki amor ;) Ja jeżdżę na eibach -35 i amorki KYB i jest pro według mnie, autko pięknie wchodzi w zakręty i nie huśta. Osobiście to za taką kasę jak w linku szukałbym gwintu
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 15:17   

Shku-li napisał/a:
Pływak, oczywiście seryjne amorki mieli bo obniżenia były rzędu do -40, ale amorki u większości porządne, niestety nie u każdego patrzyłem jaki amor ;)

No to nie wiem z czym byś polemizował? Przecież sam napisałem, że w połączeniu z seryjnym amorem jamex wypada kiepsko bo ma obniżenie >40mm, u mnie producent deklarował bodajże -45, a auto poszedł jakieś 55mm i nawet gazowy amor KYB'a nie dawał sobie z tym rady...

Cytat:
Osobiście to za taką kasę jak w linku szukałbym gwintu

Najtańsze gwinty ma w ofercie MTS, który do Rovera ich nie robi reszta to 2x tyle co za komplet w.w. amortyzatorów...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Shku-li 




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 15:26   

Na ebayu można dorwać z UK albo Raichu gwint za fajna kasę. Znajomy dostał koni do Fiata Coupe 20vt za 2200zł z przesyłką
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 16:30   

Problem polega na tym że decydując się na całe zawieszenie , to wolę kupić NOWE amorki + sprężyny . Kupując sprężyny od zr'ki kupuje kota w worku i nie chce się nie mile przekonać że po wyjeździe na wakacje będę miał sprężyny do wymiany bo jedna z nich trzaśnie . Kupując springi od zr'a nie mam gwarancji co kupuje ...... Poza tym | jak wetowałem posty | to jest kila rodzai ( diesel/benzyna ) . Kupując komplet mam na pewno 2 lata z bańki :) Panowie jakie więc SPRINGI >>> opinie + względnie dobra cena !

[ Dodano: Czw Sty 20, 2011 16:30 ]
sorry ! prośba , dajcie linka do sprawdzajki felg, tzn. ktoś wrzucił taką fajną gdzie można było wstawić auto ,dobrać kolor i wybrać felgi . Było to na jakiejś czeskiej stronie . Przepraszam wszystkich za śmiecenie tematu oraz tych co zaraz napiszą żebym używał opcji szukać :|
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Sty 25, 2011 21:18   

tu masz sprężyny z ZRa http://www.ptp-ltd.co.uk/...spring_kit.htm?
najnowszy85 napisał/a:
dajcie linka do sprawdzajki felg

hmmm o to ci chodziło ? http://www.felgi.pl/
jak wybierzesz marke, model i rok produkcji to będziesz mógł na swoim aucie przymierzyć
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 26, 2011 18:27   

Krzysi3k napisał/a:
Cobra dobra firma, nie jakaś tam chińszczyzna ;)
Porówywalne z KW lub Koni :)


bez przesady Cobra jest oki ale półka koni ani Kw to nie jest :)

najnowszy85 żadnych starych sprężyn z ZR nie wkładaj po pierwsze nie jest to jakiś super staf a po drugie lata robią swoje...

Shku-li napisał/a:
Pływak, oczywiście seryjne amorki mieli bo obniżenia były rzędu do -40, ale amorki u większości porządne, niestety nie u każdego patrzyłem jaki amor ;) Ja jeżdżę na eibach -35 i amorki KYB i jest pro według mnie, autko pięknie wchodzi w zakręty i nie huśta. Osobiście to za taką kasę jak w linku szukałbym gwintu


myślisz ze jak obniżenie jest rzędu -35 -40 to można wsadzić seryjny amor? albo robisz zawias do szybkiej jazdy albo popelinę typu fajnie bo jest nisko... ja jeszcze nie widziałem połączenia amoru o seryjnym skoku ze skróconą sprężyną która by pracowało jak bóg przykazał wiec nie wiem co znaczy dla Ciebie pro? Co do gwintu w cenie z linka to kupisz albo coś chińskiego albo niewiadomego pochodzenia używkę jedno i drugie oznacza kupę...

najnowszy85 mogę polecić z własnego doświadczenia Voglandy albo H&R obydwie testowałem na amorkach Koni na miasto i okazyjne pojezdzawki nie znajdziesz lepszego zestawu.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Sty 26, 2011 18:32   

Jak dla mnie cena chora, bo jest gość chyba koło Tarnowa który regeneruje amory i skraca je na życzenie (koszt chyba z 200zł poszukajcie na necie), a co do sprężyn Jamex to mam osobiście i jestem bardzo zadowolony. Autko doskonale się prowadzi i do tego super wygląda (-40 mm) i nie jest twarde jak jakiś "jebowóz" jak mój były Tomcat ;)
_________________
Super auto, super wypas w super cenie- ROVER :) Nie zapomnij o opcji "pomógł" jeśli pomógł ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ ALL ] MODYFIKATOR PLUS OPINIA URZYTKOWNIKA
[ test na r 25 2.0 ITD 2005 r]
najnowszy85 Tuning mechaniczny 2 Pią Kwi 03, 2009 23:50
faecd
Brak nowych postów [R75]Chip Tuning Box - opinia
juraz Tuning mechaniczny 3 Nie Lip 03, 2011 13:39
Kozik
Brak nowych postów Tuning 2.0 iDT w MG ZR 2005
ramzi_pl Tuning mechaniczny 22 Czw Paź 02, 2008 08:17
Gość
Brak nowych postów [mg zs 120] 2005 chip tuning
albertlans Tuning mechaniczny 31 Sob Gru 17, 2011 14:39
albertlans
Brak nowych postów [R25] Amortyzatory Fk automotive
herobot Tuning mechaniczny 7 Pon Kwi 03, 2017 13:33
herobot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink