Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620ti] chip- ile można uzyskać?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620ti] chip- ile można uzyskać?
Autor Wiadomość
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 19:39   [R620ti] chip- ile można uzyskać?

Mam pytanie ile można uzyskać mocy za pomocą chipa?
Ostatnio zmieniony przez takeda666 Czw Sty 20, 2011 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 20, 2011 19:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 19:54   

a o jakim silniku mowa bo strzelać to ja potrafię, ale nie zawsze trafiam :mrgreen:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 20:15   

he he, wiem ze cuda na forum się zdarzają i ludzie głupie pytania zadają ale tu mowa o 2.0 turbo :)
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 20:37   

takeda666, równie dobrze mogli o diesla pytać...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 20:41   

takeda666, A wystarczy tylko w profilu dopisać dokładny model :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 20:50   

Remi55 napisał/a:
takeda666, A wystarczy tylko w profilu dopisać dokładny model :razz:
celowo tego nie zrobiłem bo tutaj jest dużo marzycieli ;)
 
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 21:39   

to celowo warna za celowe łamanie regulaminu
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 21:43   

lepiej zajmij się mgf znawco
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 21:46   

jesus a tak ładnie się zaczęło, a teraz robi się śmietnik i nerwówka...

PEACE! guys :twisted: :cool:
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 21:56   

a bo sam wiesz jak jest na forum, ludzie opiszą że chcą chipa w 1.4 a nie poczytają wcześniej. Nie podałem modelu bo wiedziałem ze zacznie się od głupich pytań i sugestii. Może poprawię że by żaden znawca mgf itp nie płakał

[ Dodano: Czw Sty 20, 2011 21:56 ]
poprawiono- zadowoleni znawcy?
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:01   

takeda666 napisał/a:
Nie podałem modelu bo wiedziałem ze zacznie się od głupich pytań i sugestii.

Nie podałeś, żeby nie było pytań? :rotfl: Równie dobrze mógłbyś mieć SDi więc nie podając informacji na temat wersji skąd ktoś ma wiedzieć o jaki silnik Ci chodzi? Może na innych forach wróżą z fusów ale tu raczej nie... Odnośnie tematu w kwestii modyfikacji 2.0T pytaj dobregozioma on ma trochę podłubanego roverka 220T
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:05   

jeśli masz na myśli typowy chip to nie znajdziesz gotowca plus seryjny ECU raczej trudno przeprogramować... potrzebny będzie ECU master lub smt. Lecz żeby zacząć jakieś mody sprawdź dolot bo na seryjnym szkoda czasu plus wydech. Bez doprowadzenia tych dwóch nie ma co zaczynać. Następnie żeby strojenie przyniosło wymierne rezultaty trzeba będzie podnieść doładowanie. Tu się kłania skrzynia i sprzęgło bo może się okazać ze zrobisz moc ale sprzęgło zacznie się ślizgać a łożyska w skrzyni wyć. Więc przed ruszeniem czegokolwiek dobrze doprowadzić samochód do pełnej serii :)

ile można bezpiecznie zrobić na serii:

_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:08   

nie będzie to konkretna odpowiedź, ale wydaje mi się, że z 200 kucy można "cipką" wycisnąć ok. 240-250HP
przynajmniej tyle planuję przy swoim następnym dupkowozie :razz:
co innego oczywiście ile roverovski silnik wytrzyma - nie są tak user-friendly jak np. Hondowskie
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:14   

dobryziom napisał/a:
kłania skrzynia i sprzęgło
panie dobryziom Ty przyjacielu odpowiedz mi na pytanie z innego postu i maila oraz gg ;) no chyba że nie dostałeś. odnośnie tematu to może z 20km nie uszkodzi skrzyni? Nie wiem co myślisz?
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:19   

takeda666 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
kłania skrzynia i sprzęgło
panie dobryziom Ty przyjacielu odpowiedz mi na pytanie z innego postu i maila oraz gg ;) no chyba że nie dostałeś. odnośnie tematu to może z 20km nie uszkodzi skrzyni? Nie wiem co myślisz?


na to Ci nie odpowiem jednak po doświadczeniach np. kolegi Docenta po zwiększeniu doładowania do tej pory sprawna skrzynia i sprzęgło poleciały w jeden wieczór... Koniki raczej nie maja tak dużego wpływu raczej moment obrotowy...

PS na maila odpowiedziałem :) na GG nie byłem od 1969 roku :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:21   

Na maila nic nie dostałem. Powiedz co myślisz o sprzęgle NATIONAL?
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:33   

Tempest napisał/a:
nie będzie to konkretna odpowiedź, ale wydaje mi się, że z 200 kucy można "cipką" wycisnąć ok. 240-250HP
przynajmniej tyle planuję przy swoim następnym dupkowozie :razz:
co innego oczywiście ile roverovski silnik wytrzyma - nie są tak user-friendly jak np. Hondowskie


bez zmiany sprężarki nie wyciśniesz 250KM... za małe śmigiełko jednak Nm generuje konkretny :) Co do wytrzymałości silnika to bym się nie martwił jeśli jest w dobrym stanie to i pod 300 wytrzyma bardziej skrzynka i sprzęgło klęknie.

[ Dodano: Czw Sty 20, 2011 22:33 ]
takeda666 napisał/a:
Na maila nic nie dostałem. Powiedz co myślisz o sprzęgle NATIONAL?


mam w tej chwili Nationala miało być na chwile bo nie miałem wtedy zbytnio kasy a dla porównania Sachs albo LUK kosztował na poziomie 1200-1400pln. Plan był taki ze wstawię je na probe i najwyżej padnie po 5tys. i wtedy się poszuka czegoś mocnego jakiś kit lub spiek. A
tu niespodzianka jak do tej pory czyli jakieś 1,5 roku sprzęgło chodzi bez zarzutu mimo podniesionej mocy i bardzo wysoko ustawionego momentu 330Nm poślizgnęło mi się ze dwa razy przy bardzo agresywnej jeździe. Wiec śmiało mogę polecić :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 20, 2011 22:37   

i to właśnie chciałem wiedzieć, bo Tomi mi polecał i mówił o Tobie ale chciałem się upewnić, mi właśnie powoli ślizga i trzeba wymienić. Mam auto fabryczne jak na razie ale skoro Tobie trzyma to może u mnie tym bardziej. A tak przy okazji nie masz może regulatora napięcia do alternatora bo zaczyna mi dawać jaja?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak uzyskać dodatkowe 30 koni z silnika 2,5 v6
luzmagister Tuning mechaniczny 30 Wto Sie 12, 2008 18:41
Sachar
Brak nowych postów Jak uzyskać podany dzwięk samochodu?
NN93 Tuning mechaniczny 4 Wto Paź 11, 2011 18:58
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [200] wiecej mocy!!! jak z 1.4 75k uzyskac wiecej?
marcin.gdansk Tuning mechaniczny 1 Pon Gru 30, 2013 22:07
greg-si
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 10:13
Tempest



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink