bartek_mg, ta, tylko Rover 25 GTI był bardzo rzadki, więc pewnie chcesz 1.6 albo 1.4 wstawić? To i skrzynie musisz wymieniać, skoro masz 1.8VVC...
I pamiętaj - Rover i MG to pratycznie to samo, więc co ma nie pasować?
Jak nie chcesz wstawiać oryginalnego 160, to najmniejsza rzeźba będzie z włożeniem 1.8 120koni np. z Rovera 75. Wiem że przekładał takowy Bumelant i nie było większych problemów, a auto jeździ zaskakująco ładnie.
Będzie pasował idealnie - potrzebujesz silnik kompletny w czujniki, komputer wraz z immo i pilotem (ten z vvc, który masz na pewno nie będzie działał dobrze) - skrzynia i cała reszta osprzętu jest taka sama. Mam rozumieć miałeś VVC na 2ch sondach lambda - mems3? Najlepiej szukaj silnika 1.8 2002-2004 z 45tki/ZS lub 75 - są z reguły w dużo lepszym stanie ze względu na sposób eksploatacji tych aut (starszy - stateczny, spokojny klient) niż ZR vvc z drugiego obiegu (kupił młodzian i testujemy przyspieszenie spod każdych świateł przy bele okazji) Przekładka jest plug and play - jedyna zabawa jaka była z elektroniką to nie wpięcie dosłownie 4ch dodatkowych wtyczek, które są w zmiennych fazach i przeróbka czujnika położenia wałka z 2 pinowego na 3 pinowy - sprawa prościutka 30 sekundowa. Warto użyc kolektora wydechowego potem z vvc, przepustnicy z vvc i całego wydechu z vvc (to wszystko już masz w aucie) Zapraszam na PW w razie problemów i szczegółowych pytań. Pozdr!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum