Wysłany: Nie Gru 19, 2010 21:17 [214] mały problem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam, ostatnio zakupiłem tego figlasa i mam już małe problemy z nim
pierwszy :
prędkościomierz w ogóle nie działa , do tego gdy dodaję gazu i zaraz zdejmę nogę z pedału gazu to przez 1-2 sekundy nie odczuwam spadku mocy
mechanik powiedział mi że muszę wymienić impulsator , czy aby na pewno to wystarczy?
drugi:
czy w waszych cackach wskaźnik temperatury też się tak dziwnie zachowuje ?
tzn. przez cały czas jest w okolicach połowy nawet przy lekkim przegrzaniu go ?
trzeci:
jest jakiś prosty sposób aby zlać płyn chłodniczy ? bo do tej pory musiałem się nieźle namęczyć aby to uczynić
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 19, 2010 21:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mechanik powiedział mi że muszę wymienić impulsator , czy aby na pewno to wystarczy?
W większości przypadków tak. Poszukaj tematów o impulsatorze, było tego naprawdę sporo.
kokes22 napisał/a:
czy w waszych cackach wskaźnik temperatury też się tak dziwnie zachowuje ?
tzn. przez cały czas jest w okolicach połowy nawet przy lekkim przegrzaniu go ?
Normalnie wskazówka znajduje się lekko poniżej połowy skali. Z czego wnioskujesz, że go przegrzałeś?
Wysłany: Nie Gru 19, 2010 21:29 Re: [214] mały problem
kokes22 napisał/a:
pierwszy :
prędkościomierz w ogóle nie działa , do tego gdy dodaję gazu i zaraz zdejmę nogę z pedału gazu to przez 1-2 sekundy nie odczuwam spadku mocy
mechanik powiedział mi że muszę wymienić impulsator , czy aby na pewno to wystarczy?
predkosciomierz to najpewniej impulsator
co do gazu i trzymania przez chwile obrotow to ten typ tak ma
kokes22 napisał/a:
drugi:
czy w waszych cackach wskaźnik temperatury też się tak dziwnie zachowuje ?
tzn. przez cały czas jest w okolicach połowy nawet przy lekkim przegrzaniu go ?
skad wiesz ze lekko go przygrzales?
uklad chlodzenia w roverku jest zaprojektowany na granicy minimum termicznego a jednoczesnie bardzo wydajny - duza powierzchnia chlodnicy - uklad zasadniczo bardzo sprawny cieplnie o ile wsio jest ok
kokes22 napisał/a:
trzeci:
jest jakiś prosty sposób aby zlać płyn chłodniczy ? bo do tej pory musiałem się nieźle namęczyć aby to uczynić
zdjac dolny waz z chlodnicy i jeden z wezy z nagrzewnicy ten do termostatu zalozony jak chcesz zlac totalnie wszystko
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
poczytałem jeszcze na innych forach i utwierdziłem się w przekonaniu że warto zainwestować w ten korek bo to koszt kilkunastu zł niż ładować bezmyślnie stówy w niego , na szczęście to był korek
co do impulsatora na razie jeżdżę na pałę ale przymierzam się do kupna i wymiany możecie coś polecić albo doradzić w tej kwestii ? troszkę boję się przez internet gdyż jeśli się okaże że nie pasuje to będę 100 zł w plecy a po sklepach w okolicy za bardzo tego nie mają ...
zauważyłem ostatnio że płyn układu kierowniczego mi się znacznie obniżył , przecieków nigdzie nie widzę, parę dni w garażu i żadnej plamy, dużo nie jeżdżę nim ale może podczas jazdy ucieka co o tym myślicie ? bo nie wydaje mi się żeby tak znacząco się zużywał (zalany pod kreskę a teraz ledwo go widać w tym zbiorniczku )
zauważyłem ostatnio że płyn układu kierowniczego mi się znacznie obniżył , przecieków nigdzie nie widzę, parę dni w garażu i żadnej plamy, dużo nie jeżdżę nim ale może podczas jazdy ucieka co o tym myślicie ? bo nie wydaje mi się żeby tak znacząco się zużywał (zalany pod kreskę a teraz ledwo go widać w tym zbiorniczku )
Najlepiej wymień opaski na wężach, albo dociśnij starte.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum