Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 1.4 16V]Problemy po wymianie uszczelki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 1.4 16V]Problemy po wymianie uszczelki
Autor Wiadomość
Zwibel 



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Nie Lut 13, 2011 19:05   [MG ZR 1.4 16V]Problemy po wymianie uszczelki
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2004

Więc jestem po wymianie uszczelki pod głowicą. Głowica szlifowana, uszczelki nowego typu-podwójna. Tulejki metalowe.

Wszystko złożone niestety nie odpala. Kręci niby co chwile zapłon ale nie chce zapalić.
Ubiegając odpowiedzi wałki dobrze złożone, koła rozrządu też tak jak opisane.

Rozrząd góra na pewno dobrze. Kręciłem rozrządem przed próbą odpalenia nic się nie działo.


1. Co to za wtyczka(zdj 3) jest ona pod kolektorem ssącym na trzy bolce. Nie mam pojęcia gdzie ona by mogła być. Mam wrażenie że nie były nigdy podłączona bo jest w środku trochę przybrudzona.

2. jak włączę zapłon silniczek krokowy w dość szybkim tempie cały czas cyka. Tak jakby nie mógł znaleźć poprawnej pozycji. Może to być wina przybrudzenia masłem z oleju. Przepustnice wyczyściłem. Silniczka nie ale czy przez to nie chciał by odpalić??

Dla pewności sprawdził bym jeszcze ustawienie wału, jednak nie ma znaków na obudowie. Chyba muszę ścignąć koło pasowe z wału dlatego pytanie nr.3

3. Jak zablokować wał żeby odkręcić koło na wale??

[ Dodano: Nie Lut 13, 2011 19:05 ]
Dobra jak nikt nie chce pomóc to może chociaż wie czy w komorze może być jakaś wtyczka która nie jest podłączona?? Może to jakaś wtyczka diagnostyczna??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 13, 2011 19:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 15:53   

Nie wiem czy to nie jest wtyczka do podłączenia kolektora ssącego, ostatnio u siebie ją odpinałem, znajduje się po prawej stronie silnika pod metalową rurą obiegu chłodniczego. Musisz znaleźć drugi koniec.
 
 
Zwibel 



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Pon Lut 14, 2011 18:33   

No właśnie ona jest gdzieś przy kolektorze ssącym. Chyba pod spodem nawet jego. Masz możl;iwość zrobienia jakiegoś zdjęcia gdzie ona u Ciebie jest??
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:37   

Sory, ale nie mam czym zrobić zdjęcia, pokaże na obrazku ADI - ego gdzie to jest podłączone. Koło tej rurki jest plastik, na który wpina się kostkę.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Zwibel 



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:41   

Pokaż mi gdziekolwiek, byle bym znalazł;)

Zastanawiam się że jest jeszcze takie zielone gniazdo patrząc na ten kolektor, czy ono nie ma trzech wejść?? Jutro po pracy sprawdzę, może jeszcze inne pomysły :beczy:
Ostatnio zmieniony przez Zwibel Pon Lut 14, 2011 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:46   

Wybacz, obrazek się nie dodał. To jest pod kopułka, po prawej stronie metalowej rurki.

[ Dodano: Pon Lut 14, 2011 21:46 ]
Zaznaczyłem miejsce, w którym to jest z perspektywy obrazka.
 
 
Zwibel 



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:50   

tylko ja mam silnik bez mechanicznego rozdzielacza, ale może coś znajdę
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:51   

Ten kabelek idzie od dołu i jest rozdzielony, także wtyczka mogła uciec za skrzynie.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Zwibel 



Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Pon Lut 14, 2011 22:01   

Dobra jutro szukam. MOja wtyczka jest właśnie pod kolektorem przyczepiona była do grubego peszla z innymi przewodami, nie ma drugiej strony. Jutro pokopie jeszcze:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover 25 ]problemy z silnikiem po wymianie uszczelki
renigan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Maj 02, 2014 13:41
Spiro
Brak nowych postów [r216] Po wymianie uszczelki pod głowicą
group1320 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Sty 18, 2013 12:26
leszczu
Brak nowych postów [R 216 99r 170tys] Nie odpala po wymianie uszczelki
popkin1989 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Mar 10, 2015 20:58
popkin1989
Brak nowych postów [R200] Problem po wymianie uszczelki pod głowicą.
romeczek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Sty 08, 2014 22:28
Adrian
Brak nowych postów [R200 1.4 99r] Stukanie po wymianie uszczelki pod głowicą
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Paź 31, 2008 10:49
oprawca_1978



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink