Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam, od dzisiaj mam problem z wibracjami oraz dużymi wahnięciami obrotów na niskich obrotach. Na wysokich wszystko jest ok natomiast jak zatrzymuje się na światłach to tak jakby chciał zgasnąć. Auto jest w automacie gdyby była to potrzebna informacja. Proszę o opinie co to może być. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 12:06
patrysgn napisał/a:
Z mocą nie ma żadnych problemów. Leciał 160km/h elegancko bez problemu. Czy ma max obroty to nie wiem ale na pewno na ponad 4 tyś wchodzi.
Zobacz jak wygląda w środku EGR i jeżeli jest brudny to go wyczyść. Jeżeli nie był dawno czyszczony to może być tam sporo mazi która blokuje zawór http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721 Jeżeli to nie pomoże, to trzeba zobaczyć jak wygląda zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Lut 15, 2011 15:27
patrysgn, czujnik ciśnienia na listwie Cr jest odpowiedzialny za to... Proponuję na początek jakimś Kontaktem popsikać do wtyczki, bo byc może zaśniedziały styki, jeśli nie pomoże to podejrzewam, że czujnik do wymiany
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 17:32
EGR był nieco przybrudzony ale to nie jego wina. Całą winę ponoszą wtryskiwacze. Po wyjęciu okazało się, że niezbędna jest wymiana końcówek we wszystkich wtryskach oraz ich czyszczenie i uszczelnienie. Cała przyjemność 1890zł brutto lub ewentualnie na allegro szukać (a przyznam, że jest tego trochę)...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 23:55
No tak ale żeby sprawdzić je na T4 to chyba trzeba je założyć do auta prawda? A jak się okaże, że są do regeneracji albo pojeżdżą 10tys km to nikt mi pieniędzy za to nie zwróci....
patrysgn, jak wtryskiwacze są OK to pojeżdżą sporo dłużej niż mówisz, chyba, że zalejesz jakiegoś szuwaksu od ruskich jak masz kupić to, dogadujesz się ze sprzedającym, że najpierw sprawdzacie i tyle.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 11:11
No własnie nie wiem od czego padły...zawsze leje na Shellu albo BP...zazwyczaj lałem to paliwo z dodatkami Ultimate, V-Power....ale z powodu ostatnich cen musiałem odpuścić:/
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 15:46
kris-tofer, jaki szit "od ruskich" masz na myśli? Na stacjach bądź co bądź rosyjskich Lukoil paliwo jest naprawde super jakości, a na dodatek tańsze niż na stacjach innych koncernów
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 16:39
patrysgn napisał/a:
Całą winę ponoszą wtryskiwacze. Po wyjęciu okazało się, że niezbędna jest wymiana końcówek we wszystkich wtryskach oraz ich czyszczenie i uszczelnienie. Cała przyjemność 1890zł brutto lub ewentualnie na allegro szukać (a przyznam, że jest tego trochę)...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:04
apples napisał/a:
patrysgn napisał/a:
Całą winę ponoszą wtryskiwacze. Po wyjęciu okazało się, że niezbędna jest wymiana końcówek we wszystkich wtryskach oraz ich czyszczenie i uszczelnienie. Cała przyjemność 1890zł brutto lub ewentualnie na allegro szukać (a przyznam, że jest tego trochę)...
Kto tak stwierdził i na jakiej podstawie?
W serwisie Boscha w Krakowie stwierdzili, że wtryski wymagają wymiany końcówek, uszczelnienia oraz czyszczenia. Dodatkowo na T4 nic nie wychodziło. Ciśnienie pomp paliwowych prawidłowe. Żaden czujnik błędu nie pokazał.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:07
patrysgn napisał/a:
W serwisie Boscha w Krakowie stwierdzili, że wtryski wymagają wymiany końcówek, uszczelnienia oraz czyszczenia. Dodatkowo na T4 nic nie wychodziło. Ciśnienie pomp paliwowych prawidłowe. Żaden czujnik błędu nie pokazał.
Zrób samemu test przelewowy wtryskiwaczy. Gdyby były uwalone T4 by pokazało. Coś mi tu nie gra.
Kolega Bulway miał podobna sytuację, tylko z tego co pamiętam to jemu chcieli też pompę regenerować http://forum.roverki.eu/v...p=578644#578644 Posłuchał się mnie i zaoszczędził. Podpytaj tylko co faktycznie było bo miałem posty na PW i je skasowałem, a już nie pamiętam finału.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:46
apples napisał/a:
patrysgn napisał/a:
W serwisie Boscha w Krakowie stwierdzili, że wtryski wymagają wymiany końcówek, uszczelnienia oraz czyszczenia. Dodatkowo na T4 nic nie wychodziło. Ciśnienie pomp paliwowych prawidłowe. Żaden czujnik błędu nie pokazał.
Zrób samemu test przelewowy wtryskiwaczy. Gdyby były uwalone T4 by pokazało. Coś mi tu nie gra.
To napewno wtryski bo jeden lał niemiłosiernie innego nie dało się z kolei wykręcić...zresztą na połowie zbiornika paliwa przejechałem tylko 190km podczas gdy normalnie robię ok 270km...a jeżdżę mniej więcej tak samo...Powiedz mi jeszcze czym się będzie objawiać w jeździe regeneracja (wymiana końcówek....czyszczenie itd)? Będzie mniej palił? Lepiej się wkręcał na obroty? Łatwiej zapalał?
kris-tofer, jaki szit "od ruskich" masz na myśli? Na stacjach bądź co bądź rosyjskich Lukoil paliwo jest naprawde super jakości, a na dodatek tańsze niż na stacjach innych koncernów
Podpisuje się pod tym 5ma kołami! Na Lukoil tankuje bardzo często, ostatnio zatankowałem na bliskiej i auto było strasznie słoniowate, potem znów Luk i aż chciało się jechać, dla mnie stacja rewelacyjna + cena, w piątek zaczynają chyba o 16tej weekend, a na weekend obniżają ceny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum