Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam ponowie.
Mam klejny problem z rolka napinacza ,nieweim ale cos krzywo sie ulozyla wymienialem na idruga bo myslałem ze pasek piszczy od rolki i prawdopodobnie zle wlozylem ja tak troche odchylona jest na zewnatrz kupilem az drugi pasek bo ten sie zdal był nowy bo go az tak zjechalo ze sa az 4 rowki zalożylem nowy pasek a tu to samo zmienilem na stary bo szkoda nowego paska i tak nie dawalo roznicy nieweim w czym problem rolka bylanowa a teraz jest inaczej mechanik mowil ze zle byla wsadzona rolka czy sa jakies paametry ktoa strona rolke sie wstawia czy z innej strony jest werzsza i jakos tego nie zauwazyłem ,macie jakies pomysly !
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 14, 2011 08:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak ... problem nie tkwi w rolce tylko raczej w napinaczu .... można go próbować reanimować dorabiając tuleję teflonową (opis na formu jest) lub co polecam zakupić nowy napinacz po prostu i mieć spokój.
Mówisz ze trzeba tuleje teflonowa dorobic i bedzie ok ,to znaczy metalowa czy plastikowa chyba metalowa bo na napinaczu jest takie mala obramowka musialby sie pokryc z ta obramowka ,i by wygladalo to tak jak by byl jedna tuleja to tylko wsadzic rolke ii po sprawie hmm ciekawe bo nawet jak wczesniej ustawialem rolke w pozycji prostej to i tak bylo poza wszytkimi kolami ale jak piszesz ze mozna tuleje zrobic i moze by to przeszlo ciekawe rozwiazanie lepiej narazie w ta tuleje zainwestowac zawsze mniej kasy a pozniej sie okaze ,kolega wczesniej jak czytalem post na temat tuleji pisal ze byly jakies drgania moze zastosowal tuleje z plastiki a moze z metalu lub z kwasowki by zalatwila sprawe ,trzeba bedzie rolke odkreci i zmierzyc bolec ale dobra jak dorobisz tuleje to otwor bedzie mniejszy w rolce i wtedy jak ja wloże.!
[ Dodano: Pon Lut 14, 2011 11:03 ]
aha do konca nie przeczytalem post kolegi tuleje mozna wsadzic od wewnatrz napinacza tylko chyba tak to rozumiem z jego postu...
[ Dodano: Pon Lut 14, 2011 13:57 ]
generalnie z doswiadczenia polecałbym jednak zakup nowego .... jeden regenerowany u mnie wytrzymał ok 40 tysięcy km, a drugi (był w gorszym stanie przed regeneracją) jeszcze mniej. Po założeniu nowego pasek wielorowkowy przestał "drżeć" na wolnych obrotach no i masz spokój na conajmniej 100kkm (a podejrzewam, że dużo wiecej) z tematem napinacza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum