Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam. Tak jak w temacie chciałbym sie dowiedziec czy mozna wymienic gumy drązka reakcyjnego. Wyszło mi na przeglądzie ze musze to wymienic ale nigdzie w mojej okolicy nie moge tego dostac.
Z góry dzięki.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja u siebie wymieniłem całą belke przednią z dwoma drążkami reakcyjnymi. Całość 100pln. Ale czy w moim były gumy na tych drązkach to nie jest pewien. Może chodzi o drązki kierownicze no tam na nich są jakieś gumy.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Objawy zużycia to przy gwałtownym ruszaniu bądź hamowaniu - przesuwa się koło tył/przód i słychać uderzanie czasem o przednią belkę, jakby uderzenia młotem.
Na drążki reakcyjne do Rover 25 i MG ZR pasują poliuretany/gumy od firmy Bikopur o Numer produktu BP: 081165
Do R25 pasują, wiem na pewno bo założyłem u siebie.
Więc i do R200 powinny też pasować
przy czym te drugie - żółte - są tak twarde że trudno w nie wbić nawet paznokieć, i przenoszą każde naciśnięcie gazu na karoserię, także raczej do wyczynowych zastosowań.
Te czerwone poliuretany widze ze z Hondy. Ale skoro mowisze ze pasują to tak musi byc:D W tym momencie trzeba kupic 2 zestawy tak? łacznie 110zl. Czy 1 zestaw 55zł?
Zastanawiam sie czy te gumy mogą byc powodem dzwieku bicia na nierównej nawierzchni?
Tak, dwa zestawy - potrzeba 4 takie czerwone krążki.
Mi dawały objaw tylko przy dodawaniu gazu i hamowaniu.
Przy nierównościach to może być coś innego...
[ Dodano: Pon Lut 21, 2011 13:48 ]
może łącznik stabilizatora
albo tuleja w wahaczu.
jak podasz wymiary to dobiorą Ci też w tej samej firmie.
Jeśli chodzi o tuleje wahaczy to tej:
http://www.strongflex.vot...temid=1&lang=pl
można użyć, ale trzeba poprosić o dodatkowe kołnierze grubości 4mm
(2 szt. na każdą tulejkę, czyli w sumie 4 na dwie strony)
Trzeba też trochę dopasować, żeby dało się wcisnąć tą metalową część.
Wahacz w środku się ścieśnia (po wyjęciu tulei metalowo-gumowej)
i trzeba będzie w poliuretanach trochę powiększyć otwór
w miejscu łączenia ich na środku wahacza (tylko nie za dużo - ma być ciasno).
Później poprawić rowki na smar, jeśli znikną w czasie obróbki.
Moze nie tyle co nierównosci ale na gęstych dziurach tzn koło wypada z jednej i wpada do drugiej to kierownica lata jak przysłowiowa szmata... No i wystepuje dziek bicia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum