Forum Klubu ROVERki.pl :: Nowy model MG7. Następca poprzedniej wersji (znany jak R 75)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy model MG7. Następca poprzedniej wersji (znany jak R 75)
Autor Wiadomość
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:31   

ESP czesto jest sprzegniete z systemem "anty poslizgowym", na starcie , oznaczen sie nie czepiajmy ;)

Mg nie mialo SUPER silnikow, ale nie bylo przeladowane. Tym zyskiwalo. Na torze MG jechalo dobrze bo bylo dobrze zestrojone, a nie dlatego ze czuwaly nademna wszelkei systemy, smieszne ze klekociszem krecilem czasy na torze 4 km, podobne do TYPE R !! !
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:42   

Nie wiem jak w vagach ale w koncernie FIAT, ASR(kontrola trakcji) idzie wyłączyć jednym przyciskiem, a VDC(odpowiednik ESP) jest włączony cały czas i o ile laczka upalisz to baczków już nie pokręcisz mając VDC... nie czepiam się po prostu sprostowałem bo oba systemy są często mylone i później ktoś z kontrolą trakcji myśli, że uratuje go ona gdy dupa zacznie uciekać ;)

Co do czasów to już było wspomniane... ważna jest masa auta bo jak porównasz auta z tego samego segmentu z lat 90 i nowe to różnica jest spora. Po za tym jak zawsze najważniejszy jest kierownik bo co z tego, ze koni kupa jak kierowca dupa ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:46   

ja wlasnie sie boje ze nowe MG beda szly w strone VW, a nie ducha MG O_o

Nie oczekuje ze to bedzie wydmuszka, bo tylko kilku swirow by to kupilo, ale zeby nie bylo autem dla debili i dziadkow do zabki jezdzacych :/ Pewien wizerunek marki dynamicznej, sportowej zobowiazuje, zobaczymy ile z tego jeszcze zostalo/ zostanie ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:57   

Już pisałem w innym temacie może nie ma wielkich spoilerów, progów itp itd jak w MG ale imo nie o to chodzi bo po co robić coś co może być totalnym niewypałem bo nie trafi w rynek? Ważne aby kupujący miał wybór i w miarę szeroki wachlarz silników od tych emeryckich do jeżdznia po bułki po te bardziej agresywne dające przyjemność z wciskania gazu tak jak było w przypadku MG miałeś i małe benzyny, diesle i trochę mocniejsze V6. Może z czasem dla fanów marki dorzucą jakieś poprawione stylistycznie i mocniejsze wersje jak chociażby wersja QV wspomnianej przez Ciebie Alfy, czas pokaże...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 22:55   

grunt, żeby to zaczęło jeździć i nie było zrobione zrobione z ceraty i ryżu... jak się przyjmie marka na rynku to pewnie dorzucą jakieś motory chociażby z rynku usa, o których pisał Tomi :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lut 17, 2011 01:25   

Wydaje mi się, że planują inny kierunek ekspansji :( W tym roku ma być prezentacja conajmniej jednej hybrydy... choć kto wie, skoro uruchomili centrum projektowe i linię produkcyjną w U.K.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 09:55   

IMHO uruchomili, by celowac w europejskie gusta, bo modele projektowane w chinach roznia sie od tych z europy ;)

Wykorzystuja powiazanie z marka, tradycje, ktora powodowala, ze auta MG moga znalezc nabywcow. Pozyjemy zobaczymy. Wolalbym sie milo zaskoczyc ;) Ale jak pisalem nie widze tu tego charakteru auta. Pod nazwa MG bedziemy mieli auto dla mas. jedno wiecej na rynku , moze za ciut mniej $. Ot cala historia marki MG lega w gruzach O_o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 21:59   

Identyczna dyskusja była w temacie odnoście MG3 i nadal nie wiem o jakiej historii piszesz bo chyba nie to tej gdzie można było kupić 1.1 w benzynie i diesla. Już o tym pisałem MG to żadna stricte sportowa marka robili wozy zarówno mocniejsze jak i te dla przeciętnego kowalskiego. Marka dopiero co zaczyna na nowo swoje kroki na rynku więc chyba oczywistym jest, że wypuszcza coś co może się jakoś sprzedawać, a nie sportowy wóz z dużym motorem, którego nikt nie kupi...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 17, 2011 23:48   

A ja wlasnie mysle, ze rynek sie nasycil przecietniactwem, kto kupi auto bez marki - bo umowmy sie wsrod pospolitych kupujacych MG wywoluje poploch . Znaja marke tylko fani motoryzacji, a ci nie chca przecietniactwa, MG mi sie kojarzy z ciekawym , sportowym designem, sportowym wnetrzem, zawieszneiem. Silniki, wiadomo, rozne wkladali, co mieli.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 18, 2011 00:24   

Dla mnie na tym obrazku design nie jest mniej sportowy niż ten z ZT. Co do wnętrza to póki co nie ma się co wypowiadać bo może się okazać, że będzie bardziej "sportowe" niż w starszych MG razem wziętych, bo inne fotele i detale deski to imo niestety nie wszystko co decyduje o "sportowości" wnętrza... Kwestia taka czy uda im się na tyle wejść na europejski rynek aby nie było problemu z serwisem i częściami bo jeśli ktoś będzie musiał jechać do ASO na drugi koniec kraju to może go to skutecznie zniechęcać do kupna...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 18, 2011 10:35   

Jak spojrzałem na zdjęcie, to pomyślałem "Insignia"...

I nie pomyliłem się. :]

Nie wiem co myśleć, bo nie jeździłem Insignią.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
piter34 Offtopic 512 Pią Cze 26, 2020 00:12
AndrewS
Brak nowych postów [MG6] - nowy model
R75 Offtopic 11 Nie Cze 10, 2018 09:08
addb1
Brak nowych postów Nowy model MG
Chińskie MG
dzwiedziu Offtopic 10 Sro Kwi 28, 2010 19:28
skrzypol
Brak nowych postów Nastepca R75
menior Offtopic 1 Nie Paź 24, 2010 13:33
zuber84cool
Brak nowych postów Następca Coupe, czyli Markzo i MG ZS 180
Markzo Offtopic 141 Czw Sty 06, 2011 12:20
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink