Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Schemat ukladu paliwowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Schemat ukladu paliwowego
Autor Wiadomość
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 18, 2011 20:33   [R400] Schemat ukladu paliwowego
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam! Czy ktos posiada schemat jak w temacie dopasowany do pompy 0 460 414 992, w ravie nic takowego nie znalazlem
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Lut 20, 2011 11:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 18, 2011 20:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 09:54   

Chodzi o schemat elektryczny? Na pewno w RAVE jest :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 10:52   

Chodzilo mi o schemat przewodow. Rozumiem ze 1 to doplyw paliwa, 2 odplyw nadmiaru, 3 (ten w otulinie) wyjscie na wtryski??
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 11:26   

1 to zasilenie
2 to powrót
3 to powrót z wtrysków, z wężyków przelewowych
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 11:33   

bizon napisał/a:
Chodzilo mi o schemat przewodow. Rozumiem ze 1 to doplyw paliwa, 2 odplyw nadmiaru, 3 (ten w otulinie) wyjscie na wtryski??


Kolego wyjście na wtryski masz z głowicy tłokorozdzielacza ( 4 metalowe przewody dochodzące do poszczególnych wtrysków ), a ten nr.3- w otulinie to powrót nadmiaru z wtrysków.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 11:59   

Czyli jak z metalowych przewodow przy kreceniu rozrusznikiem nic a nic nie leci to raczej szukac winy w napieciu?? przekazniki i bezpieczniki.
Jugol, pisales zdaje sie ze przy awari sterownika pompa pracowala ale podawala za malo paliwa??
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 12:05   

bizon, tak pisałem, ale pamiętaj Ty masz zupełnie inną pompę, więc nie sugeruj się moim tematem o pompie vp-30 :spoko:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 14:27   

We wszystkich postach pisaliscie aby sprawdzic czy pompa bzyczy. ja jednak wole upewnic sie miernikiem, za doplyw napiecia do pompy odpowiada tylko ta mala 3pinowa wtyczka, zgadza sie?? ta duza podejrzewam od przesylania informacji o czujnikach
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 14:55   

Posłuchaj skoro mówisz, że na wyjściu na wtryski słabo Ci leci paliwo, to może masz problem z nastawnikiem dawki paliwa w pompie. Przeczytaj ten artykuł, może Ci to pomoże.

http://www.skierniewice.i..._nastawnika.pdf
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 15:31   

Jugol napisał/a:
skoro mówisz, że na wyjściu na wtryski słabo Ci leci paliwo

Pisalem ze nic nie leci jakby pompa wogole nie dzialala
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 15:34   

To na Twoim miejscu oddałbym pompę do pompiarza. Może być coś mech. uwalone ;/
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 16:16   

W ostatecznosci tak zrobie, poki co kombinuje sam i wydaje mi sie ze pompa wogole nie dostaje napiecia
 
 
 
slawek4711 




Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 7
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 21:49   

R[75]Tdi 2005.Nie odpala. Brak prądu na pompie wewnętrznej paliwa,przekażnik dostaje napięcie +na cewkę druga strona cewki wydaje mnie się że idzie z kompa ,nie mogę na forum wyszukać schematu elektr.Proszę o informację co i gdzie szukać jestem amatorem i proszę o słownictwo amatorskie . :twisted:
Ostatnio zmieniony przez slawek4711 Pią Wrz 05, 2014 07:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 21:59   

slawek4711, załóż swój temat i pisz po polsku.
Nie bój się, nikt tu nie gryzie, chyba że złamiesz regulamin :twisted:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Schemat klimatyzacji
Lukax Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Maj 25, 2007 12:44
Brt
Brak nowych postów [r400] Schemat bezpieczników
pdasiek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Maj 30, 2010 11:46
pdasiek
Brak nowych postów [R400] Schemat podłączenia przyczepki
Qbek_1992 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Cze 03, 2013 07:32
bizon
Brak nowych postów [R400]schemat ustawienia rozrządu
mharyton Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Cze 02, 2011 07:14
szoso
Brak nowych postów [R400 1.6 16V 99r.] Schemat mocowania tylnego amorka.
Proszę o zrzut z RAVE
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lis 26, 2009 19:25
Pawson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink