Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Mapy do komputerów MEMS3
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Mapy do komputerów MEMS3
Autor Wiadomość
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lut 13, 2011 12:52   [R25] Mapy do komputerów MEMS3

Witam!

Ma ktoś może w posiadaniu mapy do komputerów MEMS3 interesowałyby mnie mapy od wszystkich pojemności i wersji silników.

Chcę tym komputerem wysterować silnik 2.0 L i któraś z tych map może dobrze pasować do tego silnika.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 13, 2011 12:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lut 18, 2011 21:36   

Nie licz na odzew :D raczej takich "rarytasów" nikt tu nie posiada.
Pamiętaj że jest też różnica pomiędzy osprzętem miedzy mems3 a mems1.9 i starszymi. W trójce MAP jest już chyba na zewnątrz, brak obsługi czujnika spalania stukowego - to tak na szybko
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lut 19, 2011 14:37   

Cytat:
raczej takich "rarytasów" nikt tu nie posiada.


żaden rarytas wg mnie wystarczy podłączyć Galletto do auta i zgrać wsad komputera, ale jednak ktoś to musi zrobić, a pewnie mało kto posiada ten interfejs, a nawet jakby miał to komu by się chciało...

Cytat:
W trójce MAP jest już chyba na zewnątrz


tak tak ale miałem zamiar użyć całego osprzętu i elektroniki z mems3.

no nic będe musiał kombinować od innej strony.

Pozdr.
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lut 19, 2011 16:27   

A podpinales wogole to cudo? Pytam z ciekawosci bo ja nie mialem okazji tego miec w lapach a gdyby dzialalo to fajna zabawka i sobie ja kupie napewno. Ktos probowal? A co to za silnik, ze az taki kombinejszyn? :lol: Nie mozesz porpostu dedykowanego uzyc i sie pobawic ecumasterem?
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lut 19, 2011 19:32   

Działa działa, tutaj masz wykaz z czym gra i MEMS3 jest też tutaj ujęte:

http://www.ascomp.info.pl...pl-wsady-7-2-gb

Silnik to T-Seria z Rovera 420, mam na oku za psie pieniądze z małym przebiegiem

[ Dodano: Sob Lut 19, 2011 19:32 ]
A co do ecu mastera to fajna rzecz ale kosztuje połowę tego co zapłacę za kompletny silnik więc nie ma sensu inwestować aż tak.
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lut 19, 2011 19:34   

Wciaz nie rozumiem jaki jest cel rzezbienia i przerabiania pol auta z memsa starego na mems3 - to 2 zupelnie inne swiaty.

Nie wystarczy kupic?

http://allegro.pl/kompute...1425473347.html

lub

http://allegro.pl/kompute...1465644584.html

Co do tego co pisza w tabelkach - po akcjach z interfejsem ELM podchodze do tego z niedowierzaniem - bo ten sam nawet od roznych producentow ludziom nie gadal czasami wiec pytam czy podpinales to faktycznie realnie.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 09:31   

Cytat:
po akcjach z interfejsem ELM podchodze do tego z niedowierzaniem


u mnie ELM327 również działa bardzo dobrze, ale dopiero po wymianie komputera na taki z 2002 roku z naklejka EOBD na obudowie.

[ Dodano: Nie Lut 20, 2011 09:31 ]
Cytat:
Wciaz nie rozumiem jaki jest cel rzezbienia


komputer który mi podesłałeś jest z '98 roku a co za tym idzie ma IMMO a wycięcie go z innego MEMSa niż 3 nie jest już takie proste. No i używając aktualnego kompa nie będę musiał przerabiać elektryki.

Czujnik spalania stukowego po prostu bym zostawił nie podłączony i zobaczył czy będzie to wszystko działać.

Ale jeżeli po włożeniu silnika nie będzie to dobrze dziłać to będę kombinował z kompem od R400 z tym właśnie silnikiem.
 
 
Bocian_s 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2003
Posty: 171
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Lut 23, 2011 14:17   

Trochę nie na temat.
W polonezach z silnikiem rovera silniki 1,6 i 1,8 latają na ecu z 1,4 i mają jedynie zmienione wtryski na wydajniejsze a i tak serię dla rovera o danej pojemności robią.

U mnie dla odmiany 1,8 K16 jest napędzany ecu z rovera 820 (2,0 T16). Elektrycznie te silniki się nie różnią za wiele. Wiem że zakładanie mems 1,6 to uwstecznianie ale to nie ma immo zaszytego wewnątrz :D .

Na początek proponuję upchnąć ten silnik pod maską i dać odpowiednio większe wtryski (ok. 220ccm) na obecnym ecu. Może się okazać że zabawa z kompami to walka o jednego czy dwa KM.
_________________
129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 10:38   

Bocian_s, właśnie na tego typu informacje czekałem. wystepowały w którymś silniku roverowskim wtryski 220ccm? Czy to wtryski seryjne od 2.0 Serii T?
 
 
Bocian_s 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2003
Posty: 171
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 08:17   

ja mam wtryski z 1,8 o wydajności katalogowej 218ccm.

piotrekcrash, a o jakie info ci chodziło. Jeśli o memsa 1,6 to musisz być świadom z czym to jest związane. Silnik na tym sterowniku ma rozdzielaczowy zapłon (kopułka WN), wtrysk fullgrupowy i koło zamachowe z 2 brakującymi zębami. Wiązka elektryczna może się różnić nieznacznie z tą którą ty masz pod maską...
_________________
129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lut 25, 2011 14:18   

Noooooooo i jescze najwazniejsze - na bide 60kg wiecej na przedniej osi niz k - seria :) AAAAAAAle nie moje autko - nie moja sprawa - super cudow jezeli chodzi o osiagi i skrecanie auta nie spodziewalbym sie.... bedzie kloc na kolkach i tyle - tak czy siak trzymam kciuki
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 16:43   

Silnik który mam mam do kupienia pochodzi z R420 tam nie ma kopułki więc ten problem z głowy. A co do koła zamachowego to jeżeli te ząbki są odpowiedzialne za IMMO to akurat nie problem bo IMMO wytnę sobie sam z komputera.
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lut 25, 2011 19:08   

Nie z imo - imo olac - moze falowac natomiast wolne obroty lub beda troche wyzsze jalowe (1100 gdzies mialem jak sie tym bawilem) jak czujnik polozenia walu bedzie sie nie zgrywal i lapal bleda przynajmniej na serii ecu - jaka skrzynie masz? pg1? czy stara? kolo zamachowe musi byc odpowiednie. Jak juz cos to wlozyc ta cala motorownie z kolem zamachowym od 2.0 do skrzyni pg1 - uzyc DEDYKU kompa - przerobic wiazke lekko i bedzie git chodzilo.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lut 26, 2011 17:28   

Cała jednostka będzie z R420 silnik ze skrzynią razem tylko mocowanie skrzyni będzie od R25 w dieslu bo tam też siedzi PG1 tylko z innymi przełożeniami. Jeżeli będzie nie tak na MEMSie 3 to pokombinuje z kompem oryginalnym od 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów MEMS3 -> MEMS3 VVC (ZR160) Modyfikacja komputera
piotrekcrash Tuning mechaniczny 0 Sob Lip 28, 2012 13:09
piotrekcrash
Brak nowych postów MEMS3 + DET3 - Nie działa :/
mlodyolek Tuning mechaniczny 12 Czw Mar 21, 2019 11:58
Markzo
Brak nowych postów [Lotus Elise MG ZR] Swap mpi na vvc mems3 i brak iskry.
wielki Tuning mechaniczny 8 Pon Mar 17, 2014 11:51
wielki
Brak nowych postów [R214si 1997r] Zmiana mapy
pcmirek Tuning mechaniczny 0 Czw Cze 24, 2010 19:32
pcmirek
Brak nowych postów Zmiana mapy komputera silnika z cdt na cdti
taz87 Tuning mechaniczny 3 Sob Lip 10, 2021 10:05
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink