chodzi Ci o VTI pewnie, trzeba było by swapować razem ze skrzynią ale problemów jest masa, nikt chyba tego jeszcze nie robił, a sam nad tym myślałem. Pół osie nie pasują długością a mocowania są w innych miejscach do tego trzeba by zmieniać wiązke, ogólnie dużo zachodu i chyba nikt się tego jeszcze nie podejmował. Jak chcesz spróbować i Ci wyjdzie to idę w ślad za Tobą
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
chodzi Ci o VTI pewnie, trzeba było by swapować razem ze skrzynią ale problemów jest masa, nikt chyba tego jeszcze nie robił, a sam nad tym myślałem. Pół osie nie pasują długością a mocowania są w innych miejscach do tego trzeba by zmieniać wiązke, ogólnie dużo zachodu i chyba nikt się tego jeszcze nie podejmował. Jak chcesz spróbować i Ci wyjdzie to idę w ślad za Tobą
generalnie rzecz biorąc jeśli chodzi o swapa to napotkasz te same problemy w każdej Vtecowej dohc jednoscte sohc pewnie też. chodzi głównie o to że u nas skrzynka jest po prawej stronie stojąc przodem do auta a silnik kręci się w inną stronę, jeśli tak założysz silnik hondy który kręci się w innym kierunku będziesz miał 5 biegów do tyłu i jeden do przodu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
generalnie rzecz biorąc jeśli chodzi o swapa to napotkasz te same problemy w każdej Vtecowej dohc jednoscte sohc pewnie też. chodzi głównie o to że u nas skrzynka jest po prawej stronie stojąc przodem do auta a silnik kręci się w inną stronę, jeśli tak założysz silnik hondy który kręci się w innym kierunku będziesz miał 5 biegów do tyłu i jeden do przodu
a nie wiesz jak jest MG ZR ? 160konnym ? bo anglika mozna by kupic i pokombinowac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum