Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] swap 1.4si na 1.8 od hondy accord/civic
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] swap 1.4si na 1.8 od hondy accord/civic
Autor Wiadomość
radomraptile 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 151
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 21:49   [R214] swap 1.4si na 1.8 od hondy accord/civic

witam mozliwy jest swap silnika, do rovera 214 si od hondy accord 1.8 180km?
badz Civica V 170km B16A
Ostatnio zmieniony przez radomraptile Pon Lut 21, 2011 22:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 21, 2011 21:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 21:52   

chodzi Ci o VTI pewnie, trzeba było by swapować razem ze skrzynią ale problemów jest masa, nikt chyba tego jeszcze nie robił, a sam nad tym myślałem. Pół osie nie pasują długością a mocowania są w innych miejscach do tego trzeba by zmieniać wiązke, ogólnie dużo zachodu i chyba nikt się tego jeszcze nie podejmował. Jak chcesz spróbować i Ci wyjdzie to idę w ślad za Tobą
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
radomraptile 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 151
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 21:57   

bonus89 napisał/a:
chodzi Ci o VTI pewnie, trzeba było by swapować razem ze skrzynią ale problemów jest masa, nikt chyba tego jeszcze nie robił, a sam nad tym myślałem. Pół osie nie pasują długością a mocowania są w innych miejscach do tego trzeba by zmieniać wiązke, ogólnie dużo zachodu i chyba nikt się tego jeszcze nie podejmował. Jak chcesz spróbować i Ci wyjdzie to idę w ślad za Tobą


ewenutalnie B16A VTi B16A2 170KM od Civica V
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:00   

generalnie rzecz biorąc jeśli chodzi o swapa to napotkasz te same problemy w każdej Vtecowej dohc jednoscte sohc pewnie też. chodzi głównie o to że u nas skrzynka jest po prawej stronie stojąc przodem do auta a silnik kręci się w inną stronę, jeśli tak założysz silnik hondy który kręci się w innym kierunku będziesz miał 5 biegów do tyłu i jeden do przodu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
radomraptile 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 151
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:02   

bonus89 napisał/a:
generalnie rzecz biorąc jeśli chodzi o swapa to napotkasz te same problemy w każdej Vtecowej dohc jednoscte sohc pewnie też. chodzi głównie o to że u nas skrzynka jest po prawej stronie stojąc przodem do auta a silnik kręci się w inną stronę, jeśli tak założysz silnik hondy który kręci się w innym kierunku będziesz miał 5 biegów do tyłu i jeden do przodu


a nie wiesz jak jest MG ZR ? 160konnym ? bo anglika mozna by kupic i pokombinowac
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:05   

do 160 koni VVC CHYBA też musisz zmieniać wiązkę, kompa, i skrzynię napewno ale już łatwiej bo nie musisz szukać półosi i spasuje do mocowań
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
radomraptile 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 151
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:06   

bonus89 napisał/a:
do 160 koni VVC CHYBA też musisz zmieniać wiązkę, kompa, i skrzynię napewno ale już łatwiej bo nie musisz szukać półosi i spasuje do mocowań



czyli silnik by mi weszedl spokojnie ,bedzie tej samej wielkosci co od r200,
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:08   

tak jest ale była już masa tematów na ten temat, poszukaj a znajdziesz więcej informacji bo ja znam to tak pobieżnie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:10   

bonus89 napisał/a:
nie musisz szukać półosi i spasuje do mocowań

Widziałeś kiedyś silnik 1.8 k-serii?
Założę się że nie. Dlatego wstrzymaj się od doradzania.

1.4 i 1.6 ma inne mocowania niż 1.8 lub diesel. Więc tak czy siak rzeźba.

Poza tym szukaj bo na forum jest pierdylion tematów takich jak Twój.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:27   

no właśnie dokładnie nie wiedziałem dlatego napisałem żeby szukał :) Co sie spinasz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [216SI '97] Swap hamulców z Hondy Civic.
Da rade?
kqba Tuning mechaniczny 1 Pon Wrz 17, 2007 10:12
Brt
Brak nowych postów Skrzynia od R 220 Ti do Hondy Accord L series
Pyros Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 26, 2011 22:35
Remigiusz
Brak nowych postów [R 214Si 103KM] Czy da się...? swap silnika hondy do 214Si
kaczor662 Tuning mechaniczny 41 Wto Paź 12, 2010 21:18
borek88
Brak nowych postów Silnik 2.7 HOndy z ROvera 800
Markzo Tuning mechaniczny 38 Sro Lut 24, 2010 12:50
Perez
Brak nowych postów [R600 silniki Hondy] Wtryski i pompa
Perez Tuning mechaniczny 1 Pią Wrz 17, 2010 20:32
Tomek1212



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink