Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam wszystkich miłośników najpiękniejszych samochodów. Jestem nowym forumowiczem, ale starą miłośniczką tej marki. Od 12 lat jeżdżę R 620 Si, a od kilku dni jestem również posiadaczką ROVERA 75 turbodiesel z pełnym wypasem. Moim cudem 620 przez te wszystkie lata opiekował się jeden mechanik i praktycznie korzystałam z jego usług tylko w zakresie wymian eksploatacyjnych auto jest nadal bezawaryjne i dlatego na razie nie mogę się z nim rozstać. Wiem jednak, że fachowiec specjalizował się w HONDACH a teraz mam silnik od BMW. Nowy nabytek nie przejawia żadnych niepokojących objawów ale szukam dobrego warsztatu w Lublinie lub okolicach, który dysponuje komputerem i któremu można zaufać. Na stronie roverki.pl znalazłam jeden warsztat, ale opinie o nim są skrajnie różne i sama nie wiem na ile mogę im zaufać. Pozdrawiam wszystkich serdecznie
_________________ Monika
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Sie 13, 2011 13:01, w całości zmieniany 5 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 31, 2009 21:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kiedys ktos pisał na temat warsztatu w Lublinie. Poszperałem troche w archwach i znalazłem to:
Auto-Perfekt Marek Mulak
Mechanika, diagnostyka, klimatyzacja, chiputining
Branża: Samochody - silniki, mechanika
Lublin, ul. Turystyczna 114
Niestety nie ma numeru telefonu. Ale może warto podjechać i zapytać.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Bardzo dziękuję za adresy, jednak to smutne, że w naszym regionie jest tak mizerna oferta. Pozdrawiam
[ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 15:20 ]
Witam ponownie, po kilku dniach poszukiwań wiem kogo NIE POLECAM: inż. Przemysław Dąbrowa Karasiński - Elektronika, Lublin, ul. Południowa 7. Pełna nonszalancja w traktowaniu Klienta. W sumie nie mogę się wypowiedzieć o jakości usług, ale po pierwsze: jak tylko mnie zobaczył stwierdził, że jeżdżę nawiększym badziewiem jakie widział. Na moje pytanie dlaczego tak twierdzi, podsumował że ciągle się psują. Plac zapchany wszelkimi markami, ale żadnego Roverka tam nie widziałam. Po drugie: nie umówił się na żaden termin, wręczył wizytówkę z nr tel. i kazał dzwonić na drugi dzień. Przez cały dzień nikt nie odbiera telefonów, więc wsiadłam w samochód i pojechałam drugi raz. Na wejściu usłyszałam, że wszyscy pracują więc nikt tam nigdy nie odbiera telefonów a najbliższy termin to za miesiąc. Nie wiem czy to awersja do marki czy męski szowinizm, jednak wszystim Roverzystom serdecznie odradzam tego fachowca Pozdrawiam
kacper, Mi za tylną piastę zawołali 450zł+robocizna. Zakupiłem część na alledrogo i podjechałem do znajomego 250 zł (część)+50zł na flaszkę i tym sposobem zaoszczędziłem 150zł. Gdy zaproponowałem, że dowiozę cześć to nagle facet mówi, że nie wie czy będzie czas, miejsce,wolny mechanik itp ....
Byłem w zeszłym roku w tym zakładzie o którym pisał Staf i moim zdaniem jest OK.
Podpieli kompa zdiagnozowali ABS, nie było problemów.
Mają też speca-elektronika od trudnych przypadków.
Oprócz mojego był tam jeszcze jeden lub dwa roverki.
Generalnie jak do tej pory nie było większych problemów z serwisem niż w przypadku aut innych marek.
Byłem tam tylko z ABS ale zrobili dobre wrażenie.
Z tego co jednak mówią nie boją się bardziej złożonych napraw (takich gdzie nie od razu widać usterkę).
Widziałem tam właśnie R75 więc nie będzie to ich pierwszy pacjent tego typu.
kacper, a masz jakiś konkretny problem ?
W AUTO PERFEKT wymieniałam płyny ustrojowe w ubiegłym sezonie. Pozostało mi wrażenie, że najtaniej nie było. Miałam problem z klimą i podłączali mojego pieszczocha do kompa. Diagnozy nie udało się im postawić. Finalnie klime zdiagnozował Aples na forum i diagnoza była prawidłowa. Mechanik, który wymieniał mi filtry chwalił się, że R75 dla niego nie pierwszyzna, przerabiał sprzęgło z land rovera i dopasowywał do 75-ki.
W Wierzchowiskach wymieniałam wahacze - bardzo sprawnie i drogo. Szwagier robił sprzęgło w R45 - bardzo sprawnie i tanio. Widać ja nie umiem negocjować
Z moich doświadczeń: warto diagnozę mechanika przegadać na forum, co oszczędza czas i pieniądze
Cos mi cyka jakiś plastik czy coś o coś stuka , raz wciśniętym sprzęgle , a niekiedy na puszczonym.
Jak wcisnę sprzęgło częśćiowo znika odgłos, lub jak dodam gazu i obrozy wzrosną do powyżej 800obr.
W zawieszeniu coś się tłucze , zrobiłem już tuleje wahacze itp, nawet raz regenerowałem maglownice a ktoś ostanio stwierdził że to coś na maglownicy.
Kończą mi się pomysły z zawieszeniem.
Popodginać mi trzeba uszy wydechu bo się tłucze w połowie o belkę a wymieniłem gumy.
I jak lubią dobre usterki to może by chcieli rozebrać deskę i znaleść jakieś dziadostwo co cyka i cyka na około 2tys/obr.
I jeszcze trzeba zajrzeć do centralnego raz działa super a raz by otworzyć wszystkie drzwi trzeba kilka razy kliknąć.
Próbowałem wszystkiego opisane na forum i nic.
No i szukam speca co mi z moje CDT wydusi wersje 136 konna a nie 116 , z tego co wiem to kwestia mapy paliwowej jednostki są te same.
kacper,
Jeżeli chodzi o zawieszenie, ja powodowana strachem po, niegroźnym na szczęście, wypadku mojego syna - sworzeń w R620 i położone koło, pojechałam do SABATU na diagnostykę zawieszenia. Wydaje się, że robili to bardzo dokładnie, bo trwało to baaardzo długo. Czekałam dobrze ponad godzinę. Oni wskazali na kończący się sworzeń z jednej strony, więc wymieniłam całe wahacze z przyległościami.
Co do cykania czy stukania, ja założyła bym temat na forum. Może ktoś coś podpowie i łatwiej Ci będzie gadać z mechanikiem. Generalnie w Wierzchowiskach niewątpliwie mają duże doświadczenie z naszą marką, chodzi o sprawy mechaniczne. Elektryką się raczej nie zajmują. Wiele osób poleca elektryka na Radomskiej, który podobno zajmuje się nawet najmnieszymi pierdołkami Jak Ci zależy to poszukam adresu.
Co do trzasków w pulpicie to jeździmy klekotkiem, więc nie wiem czy nie powinieneś ich po prostu pokochać
O zmianie mapy silnika sama myślę od jakiegoś czasu i z Lublina nie polecę nikogo na 100% Tu nie warto ryzykować. W tym temacie śledzę forum i myślę, że lepiej podjechać do speca poleconego przez innych użytkowników.
PS
Kończy mi się ręczny i chyba będę go robić w Wierzchowiskach, ale części kupię sama.
[ Dodano: Sro Lut 23, 2011 21:19 ] kacper,
Przyjedź na spota, kolega Hvil ma doświadczenie w R75 i może coś Ci podpowie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum