Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wibracje na niskich obrotach.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wibracje na niskich obrotach.
Autor Wiadomość
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:48   [R75] Wibracje na niskich obrotach.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam, od dzisiaj mam problem z wibracjami oraz dużymi wahnięciami obrotów na niskich obrotach. Na wysokich wszystko jest ok natomiast jak zatrzymuje się na światłach to tak jakby chciał zgasnąć. Auto jest w automacie gdyby była to potrzebna informacja. Proszę o opinie co to może być. Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lut 14, 2011 21:56   

Jak z mocą? Wkręca się na max obroty?
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 15, 2011 11:12   

Z mocą nie ma żadnych problemów. Leciał 160km/h elegancko bez problemu. Czy ma max obroty to nie wiem ale na pewno na ponad 4 tyś wchodzi.

[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 11:12 ]
Jakieś sugestie co to może być?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lut 15, 2011 12:06   

patrysgn napisał/a:
Z mocą nie ma żadnych problemów. Leciał 160km/h elegancko bez problemu. Czy ma max obroty to nie wiem ale na pewno na ponad 4 tyś wchodzi.
Zobacz jak wygląda w środku EGR i jeżeli jest brudny to go wyczyść. Jeżeli nie był dawno czyszczony to może być tam sporo mazi która blokuje zawór http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721 Jeżeli to nie pomoże, to trzeba zobaczyć jak wygląda zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lut 15, 2011 15:27   

patrysgn, czujnik ciśnienia na listwie Cr jest odpowiedzialny za to... Proponuję na początek jakimś Kontaktem popsikać do wtyczki, bo byc może zaśniedziały styki, jeśli nie pomoże to podejrzewam, że czujnik do wymiany :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lut 23, 2011 17:32   

EGR był nieco przybrudzony ale to nie jego wina. Całą winę ponoszą wtryskiwacze. Po wyjęciu okazało się, że niezbędna jest wymiana końcówek we wszystkich wtryskach oraz ich czyszczenie i uszczelnienie. Cała przyjemność 1890zł brutto lub ewentualnie na allegro szukać (a przyznam, że jest tego trochę)...
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 496
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Sro Lut 23, 2011 19:36   

Poszukaj i poczytaj, ale ja nie przypominam sobie postu osoby zadowolonej z regeneracji wtryskiwaczy.
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lut 23, 2011 22:43   

witgut napisał/a:
Poszukaj i poczytaj, ale ja nie przypominam sobie postu osoby zadowolonej z regeneracji wtryskiwaczy.
To uważasz, że lepiej kupić nowe? Tylko to jest wydatek ok 5000zł.... :/
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 23, 2011 23:30   

niektórzy uważają, że najtaniej wyjdzie kupić używane wtryskiwacze, a żeby być pewnym czy są OK można je sprawdzić poprzez komputer T4
 
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Lut 23, 2011 23:55   

No tak ale żeby sprawdzić je na T4 to chyba trzeba je założyć do auta prawda? A jak się okaże, że są do regeneracji albo pojeżdżą 10tys km to nikt mi pieniędzy za to nie zwróci....
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 10:13   

patrysgn, jak wtryskiwacze są OK to pojeżdżą sporo dłużej niż mówisz, chyba, że zalejesz jakiegoś szuwaksu od ruskich ;) jak masz kupić to, dogadujesz się ze sprzedającym, że najpierw sprawdzacie i tyle.
 
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 11:11   

No własnie nie wiem od czego padły...zawsze leje na Shellu albo BP...zazwyczaj lałem to paliwo z dodatkami Ultimate, V-Power....ale z powodu ostatnich cen musiałem odpuścić:/
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 15:46   

kris-tofer, jaki szit "od ruskich" masz na myśli? Na stacjach bądź co bądź rosyjskich Lukoil paliwo jest naprawde super jakości, a na dodatek tańsze niż na stacjach innych koncernów :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 16:39   

patrysgn napisał/a:
Całą winę ponoszą wtryskiwacze. Po wyjęciu okazało się, że niezbędna jest wymiana końcówek we wszystkich wtryskach oraz ich czyszczenie i uszczelnienie. Cała przyjemność 1890zł brutto lub ewentualnie na allegro szukać (a przyznam, że jest tego trochę)...
Kto tak stwierdził i na jakiej podstawie?
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:04   

apples napisał/a:
patrysgn napisał/a:
Całą winę ponoszą wtryskiwacze. Po wyjęciu okazało się, że niezbędna jest wymiana końcówek we wszystkich wtryskach oraz ich czyszczenie i uszczelnienie. Cała przyjemność 1890zł brutto lub ewentualnie na allegro szukać (a przyznam, że jest tego trochę)...
Kto tak stwierdził i na jakiej podstawie?
W serwisie Boscha w Krakowie stwierdzili, że wtryski wymagają wymiany końcówek, uszczelnienia oraz czyszczenia. Dodatkowo na T4 nic nie wychodziło. Ciśnienie pomp paliwowych prawidłowe. Żaden czujnik błędu nie pokazał.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:07   

patrysgn napisał/a:
W serwisie Boscha w Krakowie stwierdzili, że wtryski wymagają wymiany końcówek, uszczelnienia oraz czyszczenia. Dodatkowo na T4 nic nie wychodziło. Ciśnienie pomp paliwowych prawidłowe. Żaden czujnik błędu nie pokazał.
Zrób samemu test przelewowy wtryskiwaczy. Gdyby były uwalone T4 by pokazało. Coś mi tu nie gra. :neutral:

Kolega Bulway miał podobna sytuację, tylko z tego co pamiętam to jemu chcieli też pompę regenerować :lol: http://forum.roverki.eu/v...p=578644#578644 Posłuchał się mnie i zaoszczędził. Podpytaj tylko co faktycznie było bo miałem posty na PW i je skasowałem, a już nie pamiętam finału. :wink:
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:46   

apples napisał/a:
patrysgn napisał/a:
W serwisie Boscha w Krakowie stwierdzili, że wtryski wymagają wymiany końcówek, uszczelnienia oraz czyszczenia. Dodatkowo na T4 nic nie wychodziło. Ciśnienie pomp paliwowych prawidłowe. Żaden czujnik błędu nie pokazał.
Zrób samemu test przelewowy wtryskiwaczy. Gdyby były uwalone T4 by pokazało. Coś mi tu nie gra. :neutral:
To napewno wtryski bo jeden lał niemiłosiernie innego nie dało się z kolei wykręcić...zresztą na połowie zbiornika paliwa przejechałem tylko 190km podczas gdy normalnie robię ok 270km...a jeżdżę mniej więcej tak samo...Powiedz mi jeszcze czym się będzie objawiać w jeździe regeneracja (wymiana końcówek....czyszczenie itd)? Będzie mniej palił? Lepiej się wkręcał na obroty? Łatwiej zapalał?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:56   

patrysgn napisał/a:
Powiedz mi jeszcze czym się będzie objawiać w jeździe regeneracja (wymiana końcówek....czyszczenie itd)?
O ile dobrze zrobiona to
patrysgn napisał/a:
Będzie mniej palił? Lepiej się wkręcał na obroty? Łatwiej zapalał?
Dokładnie. Oprócz tego ciszej i równiej powinien silnik pracować.

Poczytaj o regeneracji http://forum.roverki.eu/v...p=577184#577184
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 18:12   

apples napisał/a:
patrysgn napisał/a:
Powiedz mi jeszcze czym się będzie objawiać w jeździe regeneracja (wymiana końcówek....czyszczenie itd)?
O ile dobrze zrobiona to
Sądzę, że dobrze bo robię to w autoryzowanym serwisie Boscha w Krk i dostaję 12 mce gwarancji i certyfikat więc mam nadzieję, że ok.
patrysgn napisał/a:
Będzie mniej palił? Lepiej się wkręcał na obroty? Łatwiej zapalał?
Dokładnie. Oprócz tego ciszej i równiej powinien silnik pracować.[/quote] To nie pozostaje nic innego jak tylko się cieszyć;)
 
 
Bulway 




Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 114
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 19:08   

Rowan napisał/a:
kris-tofer, jaki szit "od ruskich" masz na myśli? Na stacjach bądź co bądź rosyjskich Lukoil paliwo jest naprawde super jakości, a na dodatek tańsze niż na stacjach innych koncernów :wink:


Podpisuje się pod tym 5ma kołami! Na Lukoil tankuje bardzo często, ostatnio zatankowałem na bliskiej i auto było strasznie słoniowate, potem znów Luk i aż chciało się jechać, dla mnie stacja rewelacyjna + cena, w piątek zaczynają chyba o 16tej weekend, a na weekend obniżają ceny. ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 CDT] Głośna praca na niskich obrotach
nnneeeooo Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Sie 16, 2017 19:29
nnneeeooo
Brak nowych postów [R75] Buczy na niskich obrotach po przyłączeniu na LPG
alexdownar Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Lis 23, 2014 15:45
alexdownar
Brak nowych postów [R75] 2.0 Cdt gaśnięcie przy niskich obrotach
wojtekhan Rover serii 75, MG ZT 0 Nie Gru 31, 2017 00:23
wojtekhan
Brak nowych postów [R75] LPG - benzyna - problem na niskich obrotach - szarpie
slawkop Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Lis 20, 2010 09:28
Boncky
Brak nowych postów [R75] Nierówna praca silnika na niskich obrotach!
mmal2 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Gru 12, 2007 10:19
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink