Forum Klubu ROVERki.pl :: Zakup MG ZR, 2,0 TDI czy 1,4 sekwencja
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup MG ZR, 2,0 TDI czy 1,4 sekwencja
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lut 19, 2011 12:56   

leszczu19901 napisał/a:
Bez jednego "v" i byłoby dobrze.

:ok2: vvc się sugerowałem :mrgreen:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 19, 2011 12:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Lut 19, 2011 13:35   

Między ZR a R25 jest mniejsza różnica niż między ZR a R200, ale mimo to jest spora :)
Inny samochód w zakrętach :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 19, 2011 13:40   

Fajnie by było zebrać informację właśnie o różnicach w zawieszeniu między 200/25/ZR i tak samo 400/45/ZS również w zależności od silnika.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Lut 19, 2011 13:50   

Nie mniej - 25-ką nie steruje się jak łodzią :mrgreen:
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Lut 19, 2011 13:58   

Ja bym wzial diesla, ale poszukalbym raczej innego egzemplarza, bo lepiej kupowac samochody nie chipowane. Potem jak bedziesz chcial sobie chipnac to juz my Ci doradzimy co i jak zrobic.
ZR (szczegolnie po liftowy) mi sie bardzo podoba i z tego co wiem trzeszczace plastyki sa przysloniete przez przyjemnosc z jazdy, ktora daje zawieszenie i badz co badz mocny silnik diesla.
Jezeli chodzi o benzyne to bym sie w to nie bawil, szczegolnie 1.4 nie dosc, ze slabawy to jeszcze HGF, a to nie do konca musi byc tak, ze nie walnie Ci jak nie bedziesz przegrzewal. Joa robila teraz HGF i wcale auta nie przegrzala.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:16   

maniaq napisał/a:
Wlasnie diesel ma zawieszenie jak 160, gumy , przekroje rur zawieszenia itp. ;) a 1.4 juz nie :D kolejny raz pgrad piszesz cos o czym nie wiesz, tylko "wydaje ci sie ".

Heh, dobre. Nie zrozumiałeś mnie. Powiem to tak (prościej się chyba nie da):
1.4 rover i 1.4 MG mają praktycznie identyczne zawieszenia (ponoć jest inny stabilizator)
tak samo 2.0 iTD rover i 2.0 iTD MG

maniaq napisał/a:

Bardziej Tobie sie podoba R od MG, ok, ale nie pisz nieprawdy. Kazde auto ma swoje przeznaczenie.

Bardziej mi się podoba MG, ale od tego konkretnego MG wolałbym rovera nie tuningowanego, niż czekać na jakieś MG, bo to są konstrukcyjnie te same samochody. Piszę na wyrost(żeby ktoś mi znowu czegoś nie zarzucił): porównując tylko 1.4 i 2.0 tdi odpowiednich marek (nie 1.4 i 2.0 itd między sobą). Poza tym: Gdzie napisałem nieprawdę? Bardzo nie lubię kłamstwa...

maniaq napisał/a:

R jest bardziej komfortowy, mniej krzykliwy i rzucajacy sie w oczy. MG przez np wielkie skrzydlo juz prowokuje przechodzniow do ogladania sie za nim. Zawieszenie opisal marcin - tutaj nie ma porownania, po przejazdzce 200 czulem sie jakbym lajba sterowal, a nie autem :)

Polecam przejechac sie jednym i drugim, a pozniej pisac .

Skoro zawieszenie w 160 jest takie jak w iTD to wg mnie i tak jest bardzo komfortowe i akurat jeździłem 1.4 200, 2.0 iTD 25, 2.0 iTD MG, i jeżdżę na co dzień 45 2.0 iTD. Po przejażdzce 200 czułeś się jakbyś łajbą sterował bo samochód oprócz tego, że ma miększe zawieszenie, to pewnie już wszędzie były luzy z racji wieku. A uczucie jakby się łajbę prowadziło świadczy przede wszystkim o uszkodzonych tulejach gumowych i tu bym upatrywał powodu twojego odczucia, bo ja takiego odczucia nie miałem prowadząc 200 1.4.
maniaq napisał/a:

Pozdr.

Pozdr.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 14:15   

pgrad napisał/a:
Powiem to tak (prościej się chyba nie da):
1.4 rover i 1.4 MG mają praktycznie identyczne zawieszenia (ponoć jest inny stabilizator)
tak samo 2.0 iTD rover i 2.0 iTD MG
Postaw sobie MG koło Rovera i zobaczysz który jest wyższy, jak inaczej nie trafia... jeździłem 200/25/ZR/45/ZS i prawda jest taka, że niezależnie od stanu/wytłuczenia auta, jak ktoś wrażliwy zbytnio to w MG go boli... :mrgreen: więc nie opowiadaj bajek

[ Dodano: Pon Lut 21, 2011 14:15 ]
pgrad napisał/a:
Skoro zawieszenie w 160 jest takie jak w iTD to wg mnie i tak jest bardzo komfortowe
:rotfl:
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 16:17   

Jeżeli chodzi o iTD 45 /mg zs to wymień zderzak, i będą miały taki sam prześwit i to jest akurat sprawdzone.
 
 
 
own 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 299
Skąd: Wrocław

MG ZR

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 11:59   

pgrad napisał/a:
Jeżeli chodzi o iTD 45 /mg zs to wymień zderzak, i będą miały taki sam prześwit i to jest akurat sprawdzone.


Na tych samych kołach idealnie ta sama wysokość? ;-) Po co zdejmować zderzak, wystarczy chyba zobaczyć gdzie jest maska/dach ? ;-)
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 12:37   

nie dam sobie wmowic, ze czarne jest czarne, a biale jest biale ;)

podsumowanie zrobie,

rover 1.4 i MG 1.4 NIE sa takie same :D

rover 25 i MG NIE sa takie same :D

Zawieszenie w MG 2.o itd i ZR 160 jest takie same - to mialem na mysli :)

Prosze postaw sobie R i MG obok siebie, nie patrz nawet na zderzaki- nie zdejmuj ich, bo po co ;) , tylko maske lustrka i zrozumiesz o czym wszyscy piszemy ;)



Dziekuje za uwage .


Tyle z mojej strony i OT :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 13:21   

maniaq napisał/a:
Zawieszenie w MG 2.o itd i ZR 160 jest takie same - to mialem na mysli :)

I tu małe zaskoczenie :mrgreen: Kiedyś sprawdzałem jak jest z amorami do ZR. Okazuje się że były co najmniej trzy wersje do ZR MKII:
a)1.4
b)2.0D
c)160
Nie wiem jak było ze 120 ale fakt faktem fabryczne amory z tych 3 aut maja inne symbole. Diesel ma też inne sprężyny na przodzie (jest w końcu trochę cięższy).

[ Dodano: Czw Lut 24, 2011 13:21 ]
Ale stabilizator jest już na pewno ten sam - najgrubszy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Mg Zr160 Sekwencja Gniezno
Gruby530d Chcę kupić ROVERka 7 Pią Paź 07, 2011 12:08
Kaziu
Brak nowych postów Rover 400 99r. STAG sekwencja 1,4 2400 zł !!!!
Finveg Chcę kupić ROVERka 2 Pią Lut 06, 2015 15:14
Finveg
Brak nowych postów MG ZR 160 zakup
luccek Chcę kupić ROVERka 1 Wto Lut 20, 2018 22:26
martinsc
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZR] Zakup
0987 Chcę kupić ROVERka 1 Pon Wrz 26, 2011 08:59
PTE
Brak nowych postów Zakup MG ZS 180
mozekawe Chcę kupić ROVERka 0 Sob Paź 01, 2016 11:38
mozekawe



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink