by uniknąć komentarzy w stylu :
Henio opornikiem zrobił tyle samo koni co ja programem, a ten naciągacz skroił mnie na grubą kasę.
mówiłem ze goodhope to konkretny facet!! (goodhope,przepraszam za takie walenie nazwa firmy ale mimo tego ze bylem u ciebie na rolkach to nie wiem jak masz na imie)
goodhope, przy dalszych upieraniach się do chipa pola, zrób ten chip za 1k zl a za ten "gratis" z kolegi strony zamontuj na chwile "powerbatoa" shamuj a później zrób chip
a na koniec ty lub pola opisze to na forum i już każdy będzie wiedział czy warto czy nie:D
A ja mam takie pytanie. Jakie sa konsekwencje jezdzenia na power butonie?. Co moze sie posypac, na co zwracac szczegolna uwage?? Mialem pare razy taki przypadek, ze przy wyprzedzaniu na wlaczonym turbo pare razy poczulem takie szarpniecie autem
czyli reasumując
Wirusa nie opłaca się wpuszczać gdyz za wiele, ale to wiele mniej osiągniemy taki sam przyrost mocy dzięki "boxowi". Rozumiem, iż silnik bez problemu wytrzyma dodatkowe qnie, bez obaw o jego kondycję?
Pytam, gdyż za niedługo nabędę 220 SDI (czekam już na niego) a do tej pory miałem 100KM Zetec-s (troszkę słaby ) a następnie BP05 114KM (tu zdecydowanie lepiej). Jak w pierwszy przypadku było to toczydło, gdzie katalogowe przyspieszenie miało się nijak do odczuwalnego, tym bardziej na trasie tak w przypadku drugiego w pełni mnie zadowalało (poniżej 10s do 100km/h ale trzeba było do 7k/rpm dochodzić, elastyczność przy wyprzedzaniu takie jak trza. Redukcja na 3 i do czerwonego, potem 4 i nie wiesz kiedy 160km/h oj tak, więcej było zbędne.)
A jak jest z SDI 105KM? Bawić się w ciptjuningi, jakiś boxy, druciaki? Czy jednak R220 SDI lata jak trzeba i nie trzeba nic kombinować?
po zakupie R zostanie mi troszkę gotówki i chciałbym go dopieścić. Fele będa, audio również, zapowiada sie bez większego wkładu "pozakupowego" także niezdrowo zaczynam mysleć o dołożeniu mu troszkę do stada (wiem wiem, dzielenie skóry na niedźwiedziu) ale po prostu nie mogę się doczekać nowego nabytku i troszkę mi się oczka zaczęły świecić jak trafiłem na niektóre posty
widzę ze mój post tylko odkopał temat, ale odpowiedzi spodziewać się nie mogę?
Wnioski jako tako już wyciągnąłem z lektury innych, odpowiednich postów, ale chciałbym uzyskać jednoznaczną odpowiedź abym mógł ją skonfrontować ją z moimi wyobrażeniami odnośnie zadanego przeze mnie wcześniej pytania
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:45
petru23 napisał/a:
widzę ze mój post tylko odkopał temat, ale odpowiedzi spodziewać się nie mogę?
Wnioski jako tako już wyciągnąłem z lektury innych, odpowiednich postów, ale chciałbym uzyskać jednoznaczną odpowiedź abym mógł ją skonfrontować ją z moimi wyobrażeniami odnośnie zadanego przeze mnie wcześniej pytania
To dziwne, bo ja na Twoje pytanie znalazłem odpowiedź powyżej. Dobra rada- tuning za 7pln, poczujesz prawdziwą MOC, i to najmniejszym nakładem kosztów
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Pią Lut 25, 2011 22:52
Raptile napisał/a:
Jugol PRAWDZIWĄ moc poczujesz na Chipie a nie na batonie
Ale to Twoje zdanie
[ Dodano: Pią Lut 25, 2011 22:52 ]
goodhope napisał/a:
Nie mam sumienia naciągać właścicieli tych jak by nie było już tanich aut, na robotę (która musi kosztować ze względu na wkład czynności i czasu jaki trzeba poświęcić) jaka daje nie wiele więcej od szybkiego druciarstwa za kilka groszy.
tronsek, masz C"h"ipa ze go tak strasznie odradzasz ? Skoro nawet na na maxa rozkreconym batonie sprzeglo sie nie slizgało a na czipie sie slizga to cos w tym musi byc
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum