Wysłany: Pon Lut 21, 2011 12:57 [R825] Czy silnik 2.0 turbobenzyna pasuje do modelu 825 '98
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1998
mam rovera 825 v6 Si z 98 roku w automacie i padl mi silnik, znalazlem faceta ktory ma na sprzedaz silnik 2.0 turbo benzyna, silnik pochodzi z modelu coupe i ma manualna skrzynie biegow. moje pytanie jest nastepujace:
1. czy silnik 2.0 bedzie pasowal w miejsce silnika 2,5
2. czy do 2.0 bedzie pasowala skrzynia automatyczna z modelu 2.5
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 21, 2011 12:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Skrzynia na pewno nie bedzie pasowala, a co do mocowania silnika to rowniez watpie, ale nie jestem pewien.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Matexx, dzieki za kontakt, chlopaki i dziewczyny, zaklepuje sobie silnik u tego pana
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Lut 21, 2011 17:00
Jak kupisz silnik ze skrzynią, komplet mocowań,kompletną elektrykę razem z mems i immobilajzerem, półośki i cały mechanizm zmiany biegów z manuala, obie chłodnice i intercooler, cały zestaw weży, zegary to będzie pasować, ale bardzo dużo przekładania.
Nie wiem, czy skrzynia automat podejdzie, a nawet jeśli da się ją przykręcić, to ile wytrzyma i jak się będzie zachowywać, te silniki mają całkiem inną charakterystykę pracy.
Jak kupisz silnik ze skrzynią, komplet mocowań,kompletną elektrykę razem z mems i immobilajzerem, półośki i cały mechanizm zmiany biegów z manuala, obie chłodnice i intercooler, cały zestaw weży, zegary to będzie pasować, ale bardzo dużo przekładania.
Nie wiem, czy skrzynia automat podejdzie, a nawet jeśli da się ją przykręcić, to ile wytrzyma i jak się będzie zachowywać, te silniki mają całkiem inną charakterystykę pracy.
chyba troche sie nie oplaca:/
To moze inaczej...WIECIE MOZE kto ma na sprzedaz/gdzie znajde SILNIK 2.5Si v6??
[ Dodano: Pon Lut 21, 2011 21:04 ]
chyba troche sie nie oplaca:/
To moze inaczej...WIECIE MOZE kto ma na sprzedaz/gdzie znajde SILNIK 2.5Si v6??
Silniki KV6 z 825 różniły się od tych montowanych w nowszych roverach/mg.
Silnik 2,0 serii T można założyć do tego auta, natomiast nie będzie on pasować do tej skrzyni. Ponadto byłoby z tym mnóstwo roboty i raczej byłoby to mało opłacalne.
Co takiego się stało, ze chcesz przekładać motor ?
pompa wody mi poszla jak jechalem na autostradzie i nie dostrzeglem, jak temperatura wzrosla a pozniej nagle auto zgaslo:/ no wiec kupilem 825 si identyczny jaki mam i zabralem silnik od niego a mam teraz kaste bez silnika.
Jeżeli chcesz to auto potem sprzedać to od razu ci mówie, nie opłaca się. Te auta są tak tanie, że więcej zapłacisz za ten silnik i przekładkę niż później weźmiesz za cały samochód.
ta kasta jest w najwyzszym mozliwym wyposazeniu oraz jest bardzo zadbane wiec mysle ze kupiec by sie znalazl tylko bez silnika to troche ciezko:/ gdyby mi sie trafil kupiec na sama kaste to oczywiscie ja sprzedam tylko wiecie jak jest ze sprzedaza takiego auta jak roverek 800:/
No osobiście zdarzało mi się kupić rovera 820 95r z uszkodzoną skrzynią za 300zł, 827 94r z pękniętym wężem chłodnicy za 700zł, a kolega kupił niedawno w pełni sprawnego 827 96r z gazem za 1100zł.
Ciężko jest sprzedać takie auto za cenę powyżej 2tys zł, no chyba że trafi się jakiś fanatyk, ale i tak uważam, że gra nie jest warta świeczki.
Taki fanatyk jak ja! Kupiłem auto bez silnika i teraz wsadzam silnik
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
A ja nie mogę polecić Pana z Poznania, kij w niego i siekiera w plecy.
Zafundował mi wycieczkę do Poznania, silnik oglądałem, wydawał się w porządku, Pan w ciągłym kontakcie, później zadzwonił, że jego kolega wiezie meble do Warszawy, więc weźmie po drodze silnik, miał być rano, nie było go, facet nie odbiera telefonów, jak zadzwoniłem z innego to odebrał od razu, tylko jak powiedziałem kim jestem to udawał, że coś nie łączy i się rozłączył, od razu zadzwoniłem ze swojego z nadzieją, że na prawdę coś nie łączyło to już mnie tylko odrzucał. NIE POLECAM!!!
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Już nie pamiętam, kiedyś przerabiałem ten temat i okazało się, że dużo jest odmienności. Trzeba by się zagłębić w ten temat.
To może zgłębmy temat
Z tego co ja się orientuje to róznice są w bebechach czyli inne rozwiązanie tuleii albo samego bloku. Generalnie coś co eliminuje lub miało eliminować problemy z HGF. Ta rzecz nie ma najmniejszego znaczenia przy ewentualnej przekladce. Inny natowmiast jest kolektor dolotowy, ale nie wydaje mi sie zeby mial inny rozklad otworów. Trzebaby to sprawdzic. Wydechowe powinny byc identyczne. Slyszalem rowniez ze inna jest miska olejowa ale w ksztalcie. Mozna wykorzystac z KV6 z 800setki (tez do sprawdzenia rozklad otworow). Spiecie ze skrzynia powinno byc takie samo bo po jakiego gwinta by to zmieniali. Moze rzeczywiscie nie jest to takie skomplikowane a zachecilo by mnie np. do zakupu KV6 800
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum