Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Siemka.
Mam pytanko jak wyżej, czy mając ściski do sprężyn i komplet kluczy wymiana sprężyn zawieszenia sprawia jakiś istotny problem, aby była niemożliwa do przeprowadzenia przed własnym garażem? Może trzeba na coś konkretnego zwracać uwagę?
Pozdr.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 11, 2011 13:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
trzeba odkręcić sworzeń górnego wahacza bo przeszkadza a dalej zakładasz ściągacze do sprężyn, odkręcasz amortyzatory, wszystko jeśli chodzi o przód, tyłu nie rozbierałem
ps. ostrożnie ze ściągaczami, sprężyna może zrobić kuku
Ja bym radził złapać ściągaczem sprężynę jak jeszcze niczego nie odkręcisz. Wtedy ona Ci nie zjedzie niżej i lepiej będzie wyciągnąć całą kolumnę. Troszkę trzeba się przy tym pobawić ale jak zrobisz tak jak napisałem to poza śrubami które mocują amortyzatory do samochodu/wahaczy nic nie będziesz musiał odkręcać.
Warto dzień wcześniej spryskać wszystkie śruby które są by lepiej było je odkręcić. Lać nie żałować
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum