Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 all] Własnoręczna wymiana sprężyn
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 all] Własnoręczna wymiana sprężyn
Autor Wiadomość
balcer 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 84
Skąd: Krk/O-c Św.

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 11, 2011 13:13   [R400 all] Własnoręczna wymiana sprężyn
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Siemka.
Mam pytanko jak wyżej, czy mając ściski do sprężyn i komplet kluczy wymiana sprężyn zawieszenia sprawia jakiś istotny problem, aby była niemożliwa do przeprowadzenia przed własnym garażem? Może trzeba na coś konkretnego zwracać uwagę?
Pozdr.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 11, 2011 13:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 11, 2011 15:05   

trzeba odkręcić sworzeń górnego wahacza bo przeszkadza a dalej zakładasz ściągacze do sprężyn, odkręcasz amortyzatory, wszystko jeśli chodzi o przód, tyłu nie rozbierałem

ps. ostrożnie ze ściągaczami, sprężyna może zrobić kuku
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 12, 2011 19:10   

Z tyłu też wielkiej filozofii nie ma, więc dasz radę.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 12, 2011 19:20   

Ja bym radził złapać ściągaczem sprężynę jak jeszcze niczego nie odkręcisz. Wtedy ona Ci nie zjedzie niżej i lepiej będzie wyciągnąć całą kolumnę. Troszkę trzeba się przy tym pobawić ale jak zrobisz tak jak napisałem to poza śrubami które mocują amortyzatory do samochodu/wahaczy nic nie będziesz musiał odkręcać.
Warto dzień wcześniej spryskać wszystkie śruby które są by lepiej było je odkręcić. Lać nie żałować ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Nie Mar 13, 2011 14:45   

greg-si napisał/a:
Warto dzień wcześniej spryskać wszystkie śruby które są by lepiej było je odkręcić

dokładnie, bo te od amorków lubią się ukręcać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45/MG ZS] Jaki kolor oznaczenia sprężyn?
Kalah Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Mar 01, 2009 12:58
Mix
Brak nowych postów [R400] Wymiana tlumika
Mocniak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Wrz 18, 2014 10:12
Mocniak
Brak nowych postów [R400] wymiana podłokietnika
R400 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 14, 2012 17:26
R400
Brak nowych postów [R400 1.4 98r.] Wymiana lusterek
harnas_007 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pon Lip 19, 2010 08:43
szoso
Brak nowych postów [R400]wymiana amortyzatorów
shilus82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Lip 10, 2010 19:32
najnowszy85



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink