Wysłany: Pią Mar 18, 2011 15:44 [ r214i] Jaki stożek najlepiej wybrać
Witam
Chcę założyć stożek w moim Roverku (1.4) , jaki stożek najlepiej wybrać ? mogę przeznaczyć do 200 zł i czy dolot zimnego powietrza jest wskazany ?
Najlepiej proszę o strony z aukcjami
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 15:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
adylth nie wiem jak w 8v ale ja w swoim poprzednim 16v najlepsze wyniki uzyskałem zakładając sportową wkładkę KN na fabrycznym dolocie. Z tego co się dowiedziałem stożek ma sens tylko i wyłącznie przy silniku "dłubanym"
Właśnie przymierzam się do założenia przepustnicy z poldka , wtedy dodatkowo stożek i dolot powietrza , tylko czy takową przepustnicę jest sens zakładać w 1.4 (8v) ? czy zmiana równie będzie odczuwalna co przy 16v bo z tego co widziałem było dużo pozytywnych opinii na ten temat ale nie znalazłem aby ktoś takową zakładał do 8v
adylth, ja to zrobiłem właśnie teraz, w pon. auto leci do mechanika i zmiana głowicy na 16V a poldowską przepustnice przerobiłem i już założyłem wcześniej, na jałowym wydaje mi się że szybciej się obroty kręcą, ale jadąc nie widać żadnej dosłownie najmniejszej różnicy na + po za tym że przy wyższych prędkościach na biegu 4-5 przestaje się rozpędzać. Łapie 140 pod lekkie wzniesienie i zero przyspieszania . Więc lepiej sobie to darować
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Łapie 140 pod lekkie wzniesienie i zero przyspieszania
A wyregulowałeś ją tak aby otwierała się na max?
Przepustnica z poldka to w przypadku silnika 16v czysto kosmetyczna zmiana. Samochód dostaje więcej powietrza przy mniej otwartej przepustnicy dlatego wrażenie jakby było dużo lepiej.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ja mam taka przepustnice założona w 8V i nie żałuję. Przyrostu koni raczej niema, ale jeśli chodzi o elastyczność to jest tam jakaś poprawa. A do tego jest ona aluminiowa i odpada problem wieszania się obrotów i dlatego w pierwszej mierze zmieniłem na nią.
Tak jest, ogranicznik spiłowałem ale tu nie o to chodzi w 16V kolektor ssący jest o wiele większej średnicy a wloty od ssaka do głowicy są też sporo większe niż w 8V. Wrażenie jedynie subiektywne może dawać że coś jest lepiej przez to że ma mniejszy "skok" na pedale gazu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum