tak to pięknie się nazywa, a chodzi mi o standardowe sterowanie radyjkiem - głośność, przełączanie utworów, zmiana stacji - nie wiem jakie funkcje były w roverkach, i ciekawiło mnie czy w 600 było kiedyś coś takiego bo bym polowania zaczął heh
a o dokładanych z boku pilotach nie słyszałem jeszcze, ale to pewnie pod radio specjalne?
W accordach występowały kierownice ze sterowaniem radiem, było ono po prawej stronie. W Roverach się nie spotkałem, ale spotkałem się z kierownicami, które miały w tym miejscu plastik zaślepkę zamiast pilota.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No na szrocie miala z lewej strony. Jak bede mial czas to podjade bo mam niedaleko i walne fotke Chyba, ze ktos z Lublina moze sobie podjechac na kalinowke i zobaczyc
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
I w R600 i w Accordzie występowała kierownica z przyciskami do sterowania tempomatem. Po prawej stronie one były. O oryginalnych przyciskach do sterowania radiem nic nie słyszałem, być może dealer dokładał takie jako opcję.
W Accordzie na pewno było takie przed liftem, a po nim jak na foto. Może w R600 do końca produkcji była ta wajha...? W sumie R600 nie widziałem z taką kierą jak na moim foto...
[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 13:48 ]
Chociaż... to może być nieseryjny tempomat, bo zwróć uwagę, że ten przycisk od tempomatu jest pusty.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Kolega z forum Honda powiedzial, że takie same kierownice jak w 600 byly w accordach 4 gen i mialy z prawej strony sterowanie radiem. Wiem, że w accordach 6 gen byly podobne kierownice i z prawej było radio, a z lewej tempomat.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum