Wysłany: Pon Mar 28, 2011 18:51 [R all] Przeguby zewnętrzne w Dieslu
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
mam takie pytanie czy przegub od 220 SD/SDi będzie pasował do Rover 45 iDt
Rożnica jest tylko taka:
Przegub 220:
Ilość zębów zewnętrznych A - 26
Ilość zębów wewnętrznych B - 32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C - 49
Średnica zewnętrzna (mm) E - 92
Pierścień ABS - 43
Przegub 45:
Ilość zębów zewnętrznych A-26
Ilość zębów wewnętrznych B-32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C-55
Średnica zewnętrzna (mm) E-92
Pierścień ABS - 43
Czy te 6mm różnicy w pierścienia uszczelniającego to ma tylko wpływ na ta osłonę gumowa
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 18:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mam takie pytanie czy przegub od 220 SD/SDi będzie pasował do Rover 45 iDt
Rożnica jest tylko taka:
Przegub 220:
Ilość zębów zewnętrznych A - 26
Ilość zębów wewnętrznych B - 32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C - 49
Średnica zewnętrzna (mm) E - 92
Pierścień ABS - 43
Przegub 45:
Ilość zębów zewnętrznych A-26
Ilość zębów wewnętrznych B-32
Średnica pierścienia uszczelniającego (mm) C-55
Średnica zewnętrzna (mm) E-92
Pierścień ABS - 43
Czy te 6mm różnicy w pierścienia uszczelniającego to ma tylko wpływ na ta osłonę gumowa
A dlaczego chcesz kombinować z przegubem od 45-ki. Przecież przeguby są w podobnych cenach... więc kup do R25.
Tomi, nie chce Kupic bo mam od swojej 220 te przeguby jeszcze i chcialem je wykorzystać bo maja nie cale 25tys km na karku. dlatego sie pytam tak z ciekawości czy by nie podeszly
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55, Powinno dać rade.
Ja mam teraz podobno (a podobno dalatego ze gość nie wiedział czy to w 100% od 400 ale wszystko pasuje) całą kompletną półoś od 400SDi po małym crashu z dziurą w jezdni, musiałem wymienić wszystko bo mi pół oś z krzywiło i przeguby rozwaliło
kamax_19, To teraz trzeba czekać aż mi się zepsują przeguby Myślałem ze mi ten przegub poszedł ale się okazało się mi ta blacha osłona tarczy tarła o tracze hamulcowa przy skręcaniu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55, Heh przynajmniej nie trzeba wydawać kasiorki. A mi się udało kupić cała kompletną półos za 80zł całkiem przypadkiem bo gosc gadał ze to od 400 i sama oś jest za długa i mi opuścił 20 zł na inną ośke i tak głupim sposobem kupiłem to za grosze w BDB stanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum