Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam , co drugi dzień jeśli nie jeżdżę to mam rozładowany akumulator, zmierzyłem że auto bierze 300 mA cały czas a to stanowczo za dużo. wyciągałem jeden po drugim bezpieczniki pod maską i po wyjęciu bezp nr 5 (15A) pod maską (Engine Management) spadło. Pytanko jak to naprawić , co jest przyczyna tak dużego poboru prądu.[/i]
Ostatnio zmieniony przez slav-kiler Wto Kwi 12, 2011 17:22, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 14:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
30mA to bardzo mało, podejrzewam iż jest to prąd dla immo, alarmu, podtrzymania radia.
Ja bym obstawiał akumulator wadliwy badz uszk. bo 30mA nie jest wstanie wyładować sprawnego aku w 2 dni
przepraszam , poprawiłem już na 300 mA , immobilizer jest wyłączony , bo poprzedni właściciel zgubił kod. Ładowanie alternatora jest w porządku. Akumulatory przerabiałem 3 , teraz mam nowy Bosch Silver 3 , na gwarancji więc raczej aku odpada.
więc równanie będzie takie 300mA x 24h x 2d = 14,4Ah
Przetnij kable, wyciągnij ją, potem przeciągasz na nowo. W tym temacie co podałem powyżej masz wszystko na ten temat, wiem bo sam miałem z tym do czynienia całkiem niedawno.
Pozdrawiam.
mam gdzieś swój temat na forum ale podepne się pod ten. Wyciągałem bezpieczniki i też okazało sie że jest to Engine Management.
Może niedokładnie sprawdziłem stan tylnej wiązki ale nie wyglądała na zły stan. Bardziej zaciekawiło mnie to co powiedział znajomy. Stwierdził ze jeżeli jest to eng. management to możliwe że są popalone przewody w komputerze. Można to sprawdzić, na które przwody zwrócic uwage?
Witam ponownie , doszedłem do wniosku że problem jest z komputerem w którym chyba nie umiejętnie jest usunięty immo. czy wie ktoś gdzie w trójmieście można naprawić kompa lub zdiagnozować?
podejrzewam, że skoro po wypięciu krokowca spada prąd, to masz uszkodzony obwód, który odpowiada za odłączenie krokowca spod napięcia po 30 sekundach od zgaszenia auta. W ciągu tych 30 sekund krokowiec się ustawia do pozycji gotowej na kolejne odpalanie auta
Piter34 miał podobną awarię daawno temu .... skończyło się u niego chyba, na dorobieniu dodatkowego przekaźnika czasowego.
Byłem dziś u elektryka i sprawdzone mam wszystko, niestety uszkodzony jest komputer , po odłączeniu od zasilania i wtyczek na 20 minut jest wszystko ok , po czasie znowu jest pobór 300mA
[ Dodano: Nie Lip 29, 2012 13:11 ]
Aktualizacja po naprawie.
Założyłem moduł który odcina prąd po 2 minutach od wyjęcia kluczyka ze stacyjki i jest ok. Wina kompa lub tego modułu z 4 cewkami , nie pamiętam. Ale ten moduł jakiś wadliwy jest, teraz nie załącza mi pompy paliwa i musiałem na deskę rozdzielczą wyprowadzić sobie włącznik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum