Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 116 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 23:15
Aż tak mam tylko po 1 (prawej). Po 2(lewej) jest dużo lepiej ale też wychodzi. Moim zdaniem zaniedbanie powstało już dużo dużo wcześniej przede mną, wtedy gdy ktoś chcąc zrobić chyba na szybkiego, nie wiem jak to się fachowo nazywa, ale chyba "baranek". A jak jest teraz z jednej strony, widać na zdjęciach.
A co myślicie o wycinaniu jakiegoś kawałka i wstawieniu blachy. Czy jednak poszukać zdrowej ćwiartki??
Jęśli ktoś by miał jakiś namiar, kto takie ćwiartki posiada (fajnie by było w kolorze) z okolic Poznania to prosiłbym o kontakt.
Moje gg i mail w profilu.
Lukasz_Konin ładny ten twój R
_________________ POZDRAWIAM
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 23:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a jak już zrobisz te reparaturki to potem kup baranka pod pistolet i pędzelm dokładnie obleć nadkola od środka i krawędzie nadkola wewnetrzenego i zewnętrznego,to ruda nie powinna już się pojawić.
tylko nie zapomnij pod baranka lub na ( a najlepiej to i pod i na ) pomalować lakierem ponieważ baranek jedynie chromi od mechanicznych uszkodzeń.
Moim zdaniem jak porządnie się zrobi to nie powinno długo rdzewieć obojętnie czy wstawisz ćwiartkę czy reparaturkę czy blachą pospawasz. Podstawa to użyć nie zardzewiałej blachy i bardzo dobrze zabezpieczyć.
Czy roverki nie byly cynkowane ? bo takie wżery są nie do pomyslenia w cynkowanym aucie No chyba ,że już było walnięte i robione w tym miejscu.....
chudson, A z tym lakierem to ci chodzi ze na "barana" walnąć jeszcze bezbarwny?? ja też autko mam do malowania przygotowane ale nie mam czasu skończyć.
Co do baranka u mnie w mieście puszka tej farby chyba 2L(albo i trochę więcej) kosztuje 25zł + pistolet 30zł koszt nie duży tylko trzeba mieć kompresor, nie chwaląc się mam możliwość samemu zrobienia tego...
kamax_19, ja chętnie bym się dowiedział ile ćwiartki lewa i prawa do R200 3D, może być pod kolor Flame red (COF) ale to nie problem pomalować. Ogólnie jakbyś się rozejrzał to nazbierasz znajomemu klienteli bo jak będzie dobra cena to widzę że parę ćwiartek (ja bym olał mniejsze kawałki niż cała ćwiara) by spokojnie sprzedał od razu na forum.
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Wydryszek, Dzisiaj do znajomego jadę się pytać i ile tego jest i za ile. Dam znać na forum po godz 23 bo do pracy trza iść na 2 zmianę
Co do ceny to musi być dobra
[ Dodano: Sro Kwi 27, 2011 00:36 ]
Byłem u znajomego pytać się o te błotniki czy ćwiartki od wersji 3D ale od R25 (wszytko pasuje więc nie będzie z tym problemu) i za oby dwie strony chce ok 180zł a jak sam sobie to potne to coś taniej będzie. Błotniki ładne zdrowe więc jak potrzeba to piszcie.
Co do kolegi który chciał reperaturki do wersji 5D to nie mam dobrych wieści byłem u innego gościa i ma ale całą ćwiartkę na sprzedaż ale nie znam dokładnej ceny i stan raczej nie był super rewelacyjny
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 19:59
A ktos wie ile moze kosztowac przespawanie calej cwiartki lewej tylnej w 5d i malowanie? U mnie ruda ostro atakuje, a na allegro sa ladne cwiarteczki i to w kolorze (choc to i tak nie ma znaczenia przy spawaniu, bo bedzie trzeba malowac).
xtek, Jak przyjedziesz do mnie to zrobię ci to za grosze
[ Dodano: Czw Kwi 28, 2011 00:05 ] lucas202, A szczerze mówiąc za progiem nie patrzałem ale będzie na pewno jakiś tylko muszę poszukać w dobrym stanie. A ty masz 5D i widzę że jesteś z Krotoszyna to jak chcesz to u mnie można to zrobić aby blachę załatwić jakaś 1,5mm czy trochę grubszą.
chudson, A z tym lakierem to ci chodzi ze na "barana" walnąć jeszcze bezbarwny??
Obojętnie czy klarem na baranka czy baza metaliczną i dopiero klarem. Obojetnie też czy pod baranka czy na baranka ważne żeby dać. Na opakowaniu baranka firmy boll pisze wyraźnie zeby nie zapomnieć pomalowac przed lub po nałożeniu baranka i potwierdzam ,że sam baranek przyspieszy tylko korozję bo nie tworzy szczelnej warstwy .
Najlepiej to dać podkład reaktywny, zwykły podkład , lakier właściwy i na to baranek i ewentualnie jeśli nie podoba ci się jego kolor to jeszcze raz zamalować kolorem właściwym
Będę miał dzisiaj całą kastę co prawda od MG ZR ale pasuje do R200. wersja 3d i progi i tylne błotniki zdrowe idealne na przeszczep. Jak ktoś będzie zainteresowany to pisać
A nie próbował nikt dobrać reperaturek błotników od innego auta? może od któregoś civica by pasowało kształtem? zamierzam wstawić auto do blacharza..progi mam ale mocny problem z błotnikami naprawdę żadnych patentów nie ma oprócz przeszczepiania tylnej ćwiartki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum