Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam,
Po zakupie, przy odbiorze auta (wieczorem godzina ok. 22, wcześniej auto oglądaliśmy w dzień, także nie było widać czy to działa czy nie) okazało się, że nie działa podświetlenie zegarów. Na szybkiego rano sprawdziłem bezpieczniki i większość tych, które mogłyby być odpowiedzialne za taki stan rzeczy są OK. Sprzedawca się zarzeka, że jak jechał tym autem zza granicy to wszystko działało jak należy...
Moje pytanie brzmi:
1. Co może być przyczyną tego, że to podświetlenie nie działa i co jeszcze ewentualnie powinienem sprawdzić.
2. Czy w tym modelu można jakoś wyłączyć podświetlenie zegarów, lub czy można jakoś regulować natężenie.
Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez zefir Pią Kwi 29, 2011 09:56, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 15:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
teraz jeszcze raz lece do garażu bezpieczniki sprawdzać jeszcze raz dokładnie
kokpit, zdaje mi się, że tak, tzn. na pewno podświetlenie sterowania klimatyzacja działa.
Może znaczącą informacją będzie, że jest to Duńczyk, i że światła włączają się mu po zapłonie, ale nawet po manualnym włączeniu świateł podświetlenie dalej nie działa..
Lece, dam znać jak wrócę
@slax: no jak sam nie dam rady to z przyjemnością rad wysłucham
zefir, ja w moim R400 mam zegary z R45/Mg ZS po lifcie,więc wiem jak to wygląda z drugiej strony, ale jak by się jedna żarówka spaliła to reszta powinna swiecić
-wszystkie bezpieczniki ok - i te pod kierownicą i te pod maską
-podświetlenie konsoli działa - podświetlenie przycisków i sterowania klimą
-po wyjęciu bezpiecznika nr 13 10A spod kierownicy, podświetlenie przycisków gaśnie
-tak jak wspomniałem wcześniej, w aucie światła mijania włączają się po przekręceniu kluczyka na 2 pozycję. Po sprawdzeniu, doszedłem do wniosku, że nie jest to fabryczna instalacja. Są wpięte chyba 2 kable w czarną, dużą kostkę pod kierownicą - niebieski i pomarańczowy - na tym 2gim jest bezpiecznik 15A i po jego wyjęciu światła gasną.
Tak sobie myślę, że może ktoś, kto robił tą instalację, po prostu ją skopał i gdzieś jest może jakieś zwarcie, przez które podświetlenie zegarów nie działa. Myślę, że jutro odwiedzę elektryka, a w ostateczności mailowo uderzę do serwisu w Danii, w którym MG było serwisowane.
Póki co tyle. Jutro może jeszcze w Rave'a zerknę, może tam znajdę schemat instalacji elektr.
[ Dodano: Pon Maj 02, 2011 12:05 ]
Dziś, skoro mam wolne , zebrałem się i wyjąłem zegary. Okazało się, że wszystkie 3 żarówki podświetlenia były przepalone!! Wymiana na nowe i już mogę się cieszyć ładnym podświetleniem jejeje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum