Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, pytanko: gdzie w tym modelu znajduje się wyłącznik wstrząsowy? Auto zgasło na trasie i nie pali, nie możemy jednak znaleźć lokalizacji owego wyłącznika by sprawdzić, czy to on może być przyczyną tragedii
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Kwi 30, 2011 12:54, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 16:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jest uderzeniowy wyłącznik i znajduje się po lewej stronie przy ścianie grodziowej, niedaleko zbiorniczka wyrównawczego i jest na nim taka gumowa nakładka po uderzeniu wyskakuje do góry i trzeba go wcisnąć
[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 17:55 ]
Tutaj masz foto gdzie on jest:
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzięki wielkie, znalezione, ale to chyba nie to - nakładka jest plastikowa i nie da się ani jej zdjąć ani wcisnąć, więc to raczej nie przyczyna tragedii.
[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 18:09 ]
Jeszcze jedno pytanie: świeci się kontrolka check engine, auto zgasło podczas jazdy i nie chce odpalić - mieliście może taki problem?
[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 18:16 ]
zdjęcie z jakiego modelu pochodzi?
Witam ponownie
pompa została wymontowana - silnik palił przy użyciu eteru, więc winna jest pompa.
Pytanie: jak sprawdzić, czy winny jest sterownik czy jest to usterka mechaniczna pompy i konieczna jest regeneracja?
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 13:45
Jeżeli wczesniej nie miałes żadnych objawów, typu szarpanie, dławienie się silnika, spadki obrotów, to padł sterownik. Więcej na ten temat poczytaj w mojej epopeji :
dzięki, mam nadzieję, że to jednak sterownik.
mam jeszcze jedno pytanie: czy jeżeli przełożymy sam sterownik (działający) ale np z innego modelu auta (w którym oczywiście dokładnie taki sam sterownik się znajduje) to jest szansa, że auto np będzie palić ale nie będzie chodziło prawidłowo? I wtedy będzie pewność, że cała tragedia jest winą sterownika?
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 17:31
Kwasiek i tu nie dam Ci jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ na własne oczy widziałem, że taka podmianka nic nie dała, ale np PHJOWI, który siedzi w ROVERkach, naprawia je, ma T4 i naprawdę ogarnia temat, mówi że po założeniu innego sterownika, auto odpali bez problemu. Ja mówię to co widziałem na własne oczy- po zamianie sterownika z uszkodzonej pompy kolegi R odpalił praktycznie od strzała, a ze sterownikiem nowej pompy- nie zagadał
Ostatnio zmieniony przez Jugol Nie Maj 01, 2011 11:50, w całości zmieniany 1 raz
czy sterownik do pompy mozna gdzies dostac? czy moze ktos z was takie cudo posiada? mam podobny problem, nie chce inwestowac w regeneracje pompy, a chcialabym najpierw sprawdzic sterownik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum