Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Wyłącznik wstrząsowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Wyłącznik wstrząsowy
Autor Wiadomość
Kwasiek 



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: afvcx



Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 16:45   [R25] Wyłącznik wstrząsowy
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam, pytanko: gdzie w tym modelu znajduje się wyłącznik wstrząsowy? Auto zgasło na trasie i nie pali, nie możemy jednak znaleźć lokalizacji owego wyłącznika by sprawdzić, czy to on może być przyczyną tragedii :)

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Kwi 30, 2011 12:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 16:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 16:55   

jest uderzeniowy wyłącznik i znajduje się po lewej stronie przy ścianie grodziowej, niedaleko zbiorniczka wyrównawczego i jest na nim taka gumowa nakładka po uderzeniu wyskakuje do góry i trzeba go wcisnąć

[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 17:55 ]
Tutaj masz foto gdzie on jest:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kwasiek 



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: afvcx



Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 17:16   

dzięki wielkie, znalezione, ale to chyba nie to - nakładka jest plastikowa i nie da się ani jej zdjąć ani wcisnąć, więc to raczej nie przyczyna tragedii.

[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 18:09 ]
Jeszcze jedno pytanie: świeci się kontrolka check engine, auto zgasło podczas jazdy i nie chce odpalić - mieliście może taki problem?

[ Dodano: Wto Kwi 26, 2011 18:16 ]
zdjęcie z jakiego modelu pochodzi?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 17:22   

bonus89, w dieslu nie ma toż czujnika...
To zdjęcie z benzyny.
Mój typ - padł Ci sterownik pompy :(
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Kwasiek 



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: afvcx



Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 11:54   

Witam ponownie
pompa została wymontowana - silnik palił przy użyciu eteru, więc winna jest pompa.
Pytanie: jak sprawdzić, czy winny jest sterownik czy jest to usterka mechaniczna pompy i konieczna jest regeneracja?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 13:45   

Jeżeli wczesniej nie miałes żadnych objawów, typu szarpanie, dławienie się silnika, spadki obrotów, to padł sterownik. Więcej na ten temat poczytaj w mojej epopeji :

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=42282

...miłej lektury i powodzenia z pompą, sterownikiem :ok:
 
 
Kwasiek 



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: afvcx



Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 14:14   

dzięki, mam nadzieję, że to jednak sterownik.
mam jeszcze jedno pytanie: czy jeżeli przełożymy sam sterownik (działający) ale np z innego modelu auta (w którym oczywiście dokładnie taki sam sterownik się znajduje) to jest szansa, że auto np będzie palić ale nie będzie chodziło prawidłowo? I wtedy będzie pewność, że cała tragedia jest winą sterownika?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 17:31   

Kwasiek i tu nie dam Ci jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ na własne oczy widziałem, że taka podmianka nic nie dała, ale np PHJOWI, który siedzi w ROVERkach, naprawia je, ma T4 i naprawdę ogarnia temat, mówi że po założeniu innego sterownika, auto odpali bez problemu. Ja mówię to co widziałem na własne oczy- po zamianie sterownika z uszkodzonej pompy kolegi R odpalił praktycznie od strzała, a ze sterownikiem nowej pompy- nie zagadał :hm:
Ostatnio zmieniony przez Jugol Nie Maj 01, 2011 11:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Nie Maj 01, 2011 01:00   

Również mogę potwierdzić , miałem uszkodzoną pompę mechanicznie i po wymianie całej pompy odpalał również na sterowniku ze starej pompy.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Maj 01, 2011 11:49   

gwidon1701 napisał/a:
Również mogę potwierdzić , miałem uszkodzoną pompę mechanicznie i po wymianie całej pompy odpalał również na sterowniku ze starej pompy.


A na sterowniku z nowej pompy nie odpalił ?? , czy dobrze zrozumiałem ??
 
 
ulas 



Dołączyła: 07 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Maj 01, 2011 13:36   

czy sterownik do pompy mozna gdzies dostac? czy moze ktos z was takie cudo posiada? mam podobny problem, nie chce inwestowac w regeneracje pompy, a chcialabym najpierw sprawdzic sterownik.
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Nie Maj 01, 2011 16:31   

Odpalał na jednym i drugim sterowniku bez problemu .

[ Dodano: Nie Maj 01, 2011 17:31 ]
Ja swój sterownik niestety już sprzedałem .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 1,9TDi 01r] Wyłącznik/włącznik świateł
Czeslaw.B Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Cze 14, 2010 17:12
Czeslaw.B
Brak nowych postów [R214i] Automatyczny wyłacznik świateł dziennych
tomi83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Lip 27, 2011 11:32
bolcik
Brak nowych postów [R214Si LPG '99] Nie działa wyłącznik światła w bagażniku
Kozik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Sie 22, 2007 12:03
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink