Wysłany: Sro Maj 04, 2011 15:55 [R416 Si] wymiana przegubu i końcówka drążka kierowniczego.
Typ: SDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
witam
zachecony poradnikiem postanowilem wymienic oslone przegubu zew. sciagnalem hamulec koncowke drazka kierowniczego, dolny sworzen, odkrecilem gorny wahacz ktorego niestety nie udalo mi sie wybic iiii kupa. nie udalo mi sie odkrecic jeden z dwoch srub:
(zdjecie kolegi z forum)
czy to moze byc powod dla ktorego nie udalo mi sie sciagnac tarczy? to jedna sprawa a druga to:
taaaa darlem za tarcze z calych sil i nic. posilkowalem sie mlotiem i tez nic dlatego sie chcialem spytac czy to moze jedna z tych srub ktore nie dale mrady odkrecic. no i drugie pytanie czy te koncowki sa takie same i uniwersalne?
[ Dodano: Sro Maj 04, 2011 17:10 ]
poloska "chodzila" ale nie na tyle zeby ja wydrzec
tarcza nie ma nic do tego że nie chce się wybić przegub ale wygodniej jest jak jest zdjęta
przerabiałem to rok temu, przegub nie chciał się wybić bo stanął na frezie, w końcu się wybił ale już się nie nadawał po tym zabiegu i musiałem kupić nowy, uważaj żebyś nie sklepał gwintu bo będzie jak u mnie
najlepiej wybijać przez nakrętkę
ok dzieki za info rzuce na warsztat moze mam juz czesc to nie powinni mnie jakos bardzo skasowac. a odnosnie tych linkow to roznia sie czyms czy w zasadzie wszystko jedno?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum