Forum Klubu ROVERki.pl :: Tomi - MG ZR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Maj 20, 2011 01:17
Tomi - MG ZR

Projekt budowy rajdówki rozpoczęty.
Autor Wiadomość
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 09:53   

Tomi, Respekt , Kolor i wygląd Miodaśny

[ Dodano: Pon Maj 02, 2011 10:53 ]
Ładnie ci spasował przod
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 02, 2011 09:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 17:02   

nie będzie szkoda go rozbijać? :P wygląda raczej jak cywilny :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 17:40   

bonus89 napisał/a:
nie będzie szkoda go rozbijać? :P

A dlaczego od razu obstawiasz najgorsze ?? :razz:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 18:35   

bonus89 napisał/a:
nie będzie szkoda go rozbijać? :P wygląda raczej jak cywilny :P

Budując tego typu samochód wlicza się takie ryzyko, ale się o nim nie myśli wsiadając do auta. Wygląda cywilnie na razie. W planach Tomi ma "odchudzenie" auta, być może wejdzie klatka. Auto będzie służyć do jazdy na co dzień i do imprez typu KJS.

Przed Tomim jeszcze dużo pracy do ukończenia, ale wszystko sukcesywnie się dopieści ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 02, 2011 19:09   

bonus89 napisał/a:
nie będzie szkoda go rozbijać? :P wygląda raczej jak cywilny :P


Nikt o tym nie myśli i nie zakłada, że się rozbije... chyba, że buduje auto do rallycrossu, bo to raczej nieuniknione wchodząc w pierwszy zakręt po prostej startowej (wcześniej czy później).

Plan jest prosty. Samochód ma dawać fun, nadawać się do cywilnej jazdy i na imprezy typu rallysprint, czy KJS, wyglądać ciekawie i robić za reklamę.

A najważniejsze, że chciałbym takie auto, jakie tak naprawdę nie istnieje... i chcę sobie takie zbudować.

Ideałem byłoby MG ZR (z wyglądem fabrycznej rajdówki), wnętrzem, wykończeniem i szperą BRM'a (tylko fotele mogłyby być w stylu tych, które są teraz), dobrym zawieszeniem, hamulcami i mocą ok. 180-200KM... do tego masie najlepiej poniżej 1 tony.

Takie marzenie o idealnym aucie, która daje fun zarówno podczas wycieczki po bułki, jaki na torze wyścigowym.
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 19:16   

Całkiem zacnie wygląda. Faktycznie pomyśleć trochę o odelżeniu, jeśli to ma być kompromis pomiędzy KJS a normalnym użytkowaniem. Fajny projekt, trzymam kciuki :ok: . A co do rozbicia to większe jest prawdopodobieństwo na trochę bardziej ruchliwym skrzyżowaniu :razz:
_________________
Andrzej
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Maj 02, 2011 21:04   

Tomi napisał/a:
(tylko fotele mogłyby być w stylu tych, które są teraz)
A jakie masz? Mnie wkurza wysokośc fabrycznych siedzeń...
Tomi napisał/a:
hamulcami
Kiedyś widziałem na allegro zestaw do ZR/25/200 - 310 lub 312mm i 4tłoczki - ZTCP chyba Wilwood
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 21:31   

marcinmarcin napisał/a:
Kiedyś widziałem na allegro zestaw do ZR/25/200 - 310 lub 312mm i 4tłoczki - ZTCP chyba Wilwood

Tu jest właśnie kiepsko bo największy zestaw P&P 282mm z dwoma tłoczkami z Hondy Legend/ATR. Coś większego znaleźć graniczy z cudem.
Większe hamulce to już mniejsza lub większa rzeźba. Albo dorabianie rotorów, dzwonów czyli tarcz i adapterów pod jakiś zacisk. Tylko to jest bardzo kosztowna opcja.
Tańsza opcja to tarcza z Focusa ST170(300mm) lub RS(324mm) które wraz trzeba trochę przerobić bo mają rozstaw 4x108 i adaptery z jakimś zaciskiem.
Tutaj właśnie takie kombinacje:
http://www.ba4-fansite.bp...igbrakekit.html

Choć jeśli autko ma być z wagą w okolicach tony to 282/260 powinno dać radę.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 02, 2011 22:55   

Tomi napisał/a:
Samochód ma dawać fun, nadawać się do cywilnej jazdy i na imprezy typu rallysprint, czy KJS
Nie mogę sobie wyobrazić tego jak to pogodzić można :P na KJSach ostro w dupe dostają wozy, no ale będe obserwował jak to wyjdzie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 02, 2011 23:21   

marcinmarcin napisał/a:
Tomi napisał/a:
(tylko fotele mogłyby być w stylu tych, które są teraz)
A jakie masz? Mnie wkurza wysokośc fabrycznych siedzeń...
Tomi napisał/a:
hamulcami
Kiedyś widziałem na allegro zestaw do ZR/25/200 - 310 lub 312mm i 4tłoczki - ZTCP chyba Wilwood


To był zestaw chyba 320mm. i ZTCP było to AP RACING.



Tylko to już niestety ociera się o hardcore. Klocki są w normalnych cenach, jednak tarcze rozpoczynają się od ok. 800 pln./szt.

Jakiś czas temu nawet proponowano mi taki zestaw za 150 funtów.
 
 
Roj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 242
Skąd: warszawa



Wysłany: Wto Maj 03, 2011 12:40   

Tomi, koooozak!
chociaż kiera mi się nie podoba zupełnie to reszta wygląda naprawdę zacnie!
kibicuję dalej, dawaj więcej fotek :cool:

gdzie go trzymasz? chętnie podjadę zobaczyć jak to wygląda na żywo.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 03, 2011 12:52   

greg-si napisał/a:
marcinmarcin napisał/a:
Kiedyś widziałem na allegro zestaw do ZR/25/200 - 310 lub 312mm i 4tłoczki - ZTCP chyba Wilwood

Tu jest właśnie kiepsko bo największy zestaw P&P 282mm z dwoma tłoczkami z Hondy Legend/ATR.


zmęczyć ten zestaw w samochodzie o wadze w okolicach tony jeszcze przy dobrym klocku DS2500 świat i ludzie... nic więcej nie potrzeba :)

Tomi napisał/a:

Ideałem byłoby MG ZR (z wyglądem fabrycznej rajdówki), wnętrzem, wykończeniem i szperą BRM'a (tylko fotele mogłyby być w stylu tych, które są teraz), dobrym zawieszeniem, hamulcami i mocą ok. 180-200KM... do tego masie najlepiej poniżej 1 tony.


jutro wybieram się do VTG na modlińska zhamować swojego po dostrajaniu może byś wpadł sprawdzić bazę do modów? Warto zobaczyć w jakiej formie jest silnik czy te silniki trzymają serie i po modach zobaczyć ile to faktycznie dało...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Maj 03, 2011 15:42   

Tomi napisał/a:
To był zestaw chyba 320mm. i ZTCP było to AP RACING.

Jednak wilwood :)

http://www.racingforum.pl...showtopic=68110

Takie chyba jak te ale te w PL były w świetnym stanie :)

http://forums.xpowerforum...ead.php?t=55256
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Maj 05, 2011 21:54   

masz tomi na rozkminke

http://cgi.ebay.co.uk/Lot...=item1c1b4d7e95

http://cgi.ebay.co.uk/lot...=item3a654b660b

http://cgi.ebay.co.uk/Lot...=item3cb7889612
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Maj 06, 2011 07:42   

flapjck1 napisał/a:
masz tomi na rozkminke

http://cgi.ebay.co.uk/Lot...=item1c1b4d7e95


To jest prawie normalna skrzynia o przełożeniu głównym 4.200 i otwartym dyferencjale. Taką skrzynie w Polsce wyrwiesz za 250-300 pln.

flapjck1 napisał/a:

http://cgi.ebay.co.uk/lot...=item3a654b660b


Skrzynia od MGF'a z przełożeniem głównym 4.200 i otwartym dyferencjale, tylko, że po pełnej regeneracji... ale to normalna skrzynia

flapjck1 napisał/a:

http://cgi.ebay.co.uk/Lot...=item3cb7889612


Teoretycznie interesujące... jednak kupować tyle gratów dla kilku kół zębatych?
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Nie Maj 08, 2011 10:19   

Tomi, nie myślałeś może o takiej "małej elektrowni" na masce swojej rajdówki :)




 
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 08, 2011 12:09   

camaro17 napisał/a:
Tomi, nie myślałeś może o takiej "małej elektrowni" na masce swojej rajdówki :)

cofnij się parę stron i przeczytasz że to było już poruszane ;)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Maj 29, 2011 10:43   

Aktualny wygląd auta:




[ Dodano: Nie Maj 29, 2011 11:43 ]
Największym zaskoczeniem jest wysokość zawieszenia. Dla ułatwienia o co chodzi. Zawieszenia jeszcze nie zdążyłem i zmienić i jest to fabryczne zawieszenie wersji Vi. Stabilizatory są fabrycznie identyczne z tymi ZR160.

Zastanawiam się ostatnio nad opcją fabryczne sprężyny + amorki KONI.

Kolejna muka. Sprężyna Eibach i sprężyny MGXPoweR produkowane przez Eibach to zupełnie inny produkt.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 10:52   

Świetnie te białe felgi wyglądają :smile: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Maj 29, 2011 11:04   

kasjopea napisał/a:
Świetnie te białe felgi wyglądają :smile: .


Białe i koniecznie bez kapseków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink