nie będzie szkoda go rozbijać? wygląda raczej jak cywilny
Budując tego typu samochód wlicza się takie ryzyko, ale się o nim nie myśli wsiadając do auta. Wygląda cywilnie na razie. W planach Tomi ma "odchudzenie" auta, być może wejdzie klatka. Auto będzie służyć do jazdy na co dzień i do imprez typu KJS.
Przed Tomim jeszcze dużo pracy do ukończenia, ale wszystko sukcesywnie się dopieści
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
nie będzie szkoda go rozbijać? wygląda raczej jak cywilny
Nikt o tym nie myśli i nie zakłada, że się rozbije... chyba, że buduje auto do rallycrossu, bo to raczej nieuniknione wchodząc w pierwszy zakręt po prostej startowej (wcześniej czy później).
Plan jest prosty. Samochód ma dawać fun, nadawać się do cywilnej jazdy i na imprezy typu rallysprint, czy KJS, wyglądać ciekawie i robić za reklamę.
A najważniejsze, że chciałbym takie auto, jakie tak naprawdę nie istnieje... i chcę sobie takie zbudować.
Ideałem byłoby MG ZR (z wyglądem fabrycznej rajdówki), wnętrzem, wykończeniem i szperą BRM'a (tylko fotele mogłyby być w stylu tych, które są teraz), dobrym zawieszeniem, hamulcami i mocą ok. 180-200KM... do tego masie najlepiej poniżej 1 tony.
Takie marzenie o idealnym aucie, która daje fun zarówno podczas wycieczki po bułki, jaki na torze wyścigowym.
Całkiem zacnie wygląda. Faktycznie pomyśleć trochę o odelżeniu, jeśli to ma być kompromis pomiędzy KJS a normalnym użytkowaniem. Fajny projekt, trzymam kciuki . A co do rozbicia to większe jest prawdopodobieństwo na trochę bardziej ruchliwym skrzyżowaniu
Kiedyś widziałem na allegro zestaw do ZR/25/200 - 310 lub 312mm i 4tłoczki - ZTCP chyba Wilwood
Tu jest właśnie kiepsko bo największy zestaw P&P 282mm z dwoma tłoczkami z Hondy Legend/ATR. Coś większego znaleźć graniczy z cudem.
Większe hamulce to już mniejsza lub większa rzeźba. Albo dorabianie rotorów, dzwonów czyli tarcz i adapterów pod jakiś zacisk. Tylko to jest bardzo kosztowna opcja.
Tańsza opcja to tarcza z Focusa ST170(300mm) lub RS(324mm) które wraz trzeba trochę przerobić bo mają rozstaw 4x108 i adaptery z jakimś zaciskiem.
Tutaj właśnie takie kombinacje:
http://www.ba4-fansite.bp...igbrakekit.html
Choć jeśli autko ma być z wagą w okolicach tony to 282/260 powinno dać radę.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Kiedyś widziałem na allegro zestaw do ZR/25/200 - 310 lub 312mm i 4tłoczki - ZTCP chyba Wilwood
Tu jest właśnie kiepsko bo największy zestaw P&P 282mm z dwoma tłoczkami z Hondy Legend/ATR.
zmęczyć ten zestaw w samochodzie o wadze w okolicach tony jeszcze przy dobrym klocku DS2500 świat i ludzie... nic więcej nie potrzeba
Tomi napisał/a:
Ideałem byłoby MG ZR (z wyglądem fabrycznej rajdówki), wnętrzem, wykończeniem i szperą BRM'a (tylko fotele mogłyby być w stylu tych, które są teraz), dobrym zawieszeniem, hamulcami i mocą ok. 180-200KM... do tego masie najlepiej poniżej 1 tony.
jutro wybieram się do VTG na modlińska zhamować swojego po dostrajaniu może byś wpadł sprawdzić bazę do modów? Warto zobaczyć w jakiej formie jest silnik czy te silniki trzymają serie i po modach zobaczyć ile to faktycznie dało...
Tomi, nie myślałeś może o takiej "małej elektrowni" na masce swojej rajdówki
cofnij się parę stron i przeczytasz że to było już poruszane
_________________ Driving is believing !
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 29, 2011 10:43
Aktualny wygląd auta:
[ Dodano: Nie Maj 29, 2011 11:43 ]
Największym zaskoczeniem jest wysokość zawieszenia. Dla ułatwienia o co chodzi. Zawieszenia jeszcze nie zdążyłem i zmienić i jest to fabryczne zawieszenie wersji Vi. Stabilizatory są fabrycznie identyczne z tymi ZR160.
Zastanawiam się ostatnio nad opcją fabryczne sprężyny + amorki KONI.
Kolejna muka. Sprężyna Eibach i sprężyny MGXPoweR produkowane przez Eibach to zupełnie inny produkt.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum