Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Falujące obroty CDT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Falujące obroty CDT
Autor Wiadomość
wojtekmil 



Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 9
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Maj 12, 2011 09:09   [R75] Falujące obroty CDT
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam, mam problem z rowerkiem. Po odpaleniu silnik pracuje nierówno obroty na poziomie 750-800 falują. Podłączyłem Elma i pmscan nie pokazał żadnych błędów. Nalałem do baku środka stp do czyszczenia układu paliwowego diesla i nic teraz tankuje verve żeby może układ przeczyścić jednak nic to nie daje. Myślę nad wymianą filtra paliwa wie ktoś gdzie go szukać w dieslu albo ma inny pomysł może wtryskiwacz mi któryś padł ?. Silnik opala normalnie wiec to chyba nie świece.
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 27, 2011 22:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 12, 2011 09:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 12, 2011 09:12   

skorzystaj z opcji szukaj, było sporo takich tematów, tam znajdziesz wszystko z opisem co i jak
_________________
Pamparampam
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Maj 12, 2011 09:23   

wojtekmil napisał/a:
Myślę nad wymianą filtra paliwa wie ktoś gdzie go szukać w dieslu albo ma inny pomysł może wtryskiwacz mi któryś padł ?
http://forum.roverki.eu/v...p=613752#613752
 
 
wojtekmil 



Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 9
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Maj 27, 2011 22:23   [R75][2.0cdt][2000r]

Witam, postąpiłem zgodnie z opisami na forum. Dobrałem się do zaworu wysokiego ciśnienia, swoją drogą dobranie się do torxów to była masakra. Przedmuchałem go, przepłukałem. Wykręciłem zawór EGR było kupa czarnej smoły którą wyczyściłem i rozruszałem zawór. Niestety po zmontowaniu efekt ten sam dalej obroty falują +/-50 obrotów na postoju lub trzymając gaz na wyższych obrotach jest to samo. Macie koledzy jakieś pomysły co jeszcze mogę zrobić zanim się poddam i oddam auto na warsztat.
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 28, 2011 00:47   

JA pisałem wcześniej ,ze mam to samo . Oborty falowały tak ,ze gas ! po rozebraniu przez mechaników EGR wyczyszczeniu z tego całego mega syfu poprawiło sie ,ale nadal falują w dół głównie . Mechanik powiedział ,ze mógł sie uszkodzić i czyszczenie to jedynie dorazne jest . Nie zamyka sie czy nie otwiera jakoś tak ....
_________________
:)
 
 
 
wojtekmil 



Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 9
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Maj 28, 2011 21:48   

żeby usciślić, czyściłeś zawór egr to aluminiowe przy kolektorze ? czy ten plastikowy elektrozawór trochę niżej czarny z takim prostokątnym wypustem na obudowie ( ja bałem się to rozebrać przestałem jak zaczął plastik trzaskać) ?
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 00:22   

hej..

szczerze nie wiem bo mechanik mi tylko resztki czarnego syfu pokazywał ... raczej to aluminione czyścił . JEszcze kolega Rowan pisał o przeczyszczeniu czujnika wysokiego ciśnienia . Tez to bedę robił . Pamietaj by go dobrze dokrecić by nie zalał pozniej silnika
_________________
:)
 
 
 
RHL 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 55
Skąd: Jastrzębie Zdrój



Wysłany: Sro Paź 24, 2012 23:05   

Ehh mój R zaczął sie sypac jak domek z kart... tez dotknął mnie problem falowania obrotów. Falują na zimnym silniku, jest to slyszalne, widzialne i wyczuwalne, faluja tak ze az przygasa mi podswietlenie wnetrza. Gdy przyspieszam, auto przyspiesza, mocy mu nie brak, ale przyspiesza w rytm falowania tych obrotow. Gdy sie zagrzał, dawałem mu dosłownie w pi*** i problem zmałal tzn widac tylko po wskazowce obrotomierza ze delikatne fale są. EGR czysty i zaślepiony dziś, sprawdzony zawor wysokiego cisnienia, dokońca nie wiem jak wyglada zepsuty, postukałem po nim podmuchalem, taka mala czesc gdzie jest zielony oring kreci sie.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Czw Paź 25, 2012 08:01   

kamil652 napisał/a:
JEszcze kolega Rowan pisał o przeczyszczeniu czujnika wysokiego ciśnienia

Chyba chodzi o zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR, a nie czujnik na listwie CR
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty
dariusz152 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Lip 21, 2010 12:08
apples
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty.
MokraWoda Rover serii 75, MG ZT 26 Pią Kwi 08, 2016 20:22
MiroIng
Brak nowych postów [MG ZTT] Falujące obroty
REMO Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Kwi 16, 2009 16:35
REMO
Brak nowych postów [R75] falujące obroty, szarpie
reniatka266 Rover serii 75, MG ZT 16 Pon Paź 26, 2015 23:07
Apolyon
Brak nowych postów [R 75]Delikatnie Falujące Obroty
Tubek Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Paź 20, 2017 20:39
Tubek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink