Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Wymiana uszczelki pod głowicą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Wymiana uszczelki pod głowicą
Autor Wiadomość
alien52 



Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 5
Skąd: Głogów



  Wysłany: Sro Maj 11, 2011 17:06   [R45] Wymiana uszczelki pod głowicą
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000

Witam,

Mam do wymiany uszczelkę głowicy (olej w zbiorniku płynu chłodniczego) . Bardzo proszę o namiary do dobrego mechanika, który podjąłby się tego zadania na terenie wrocławia lub bielan wrocławskich, biskupic podgórnych.

Dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony przez thef Sro Maj 11, 2011 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 11, 2011 17:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamilos2521 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 205
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 11, 2011 20:08   

witam jeżeli z okolic Wrocławia to P.Gawin z Wrocławia jeden z lepszych mi pomógł już parę razy bardzo fachowo...namiary są użyj szukajki...jak byś chciał z legnicy też solidnego gościa(robił mi uszczelkę i zrobił b.dobrze) to pisz podam namiary
_________________
Porażka jest gorsza niż śmierć, bo z porażką trzeba żyć...
c'mon ARSENAL
 
 
alien52 



Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 5
Skąd: Głogów



Wysłany: Czw Maj 12, 2011 14:20   

Witam,

dziakuje za odpowiedź, jednak nie mogę namierzyćnumeru do p. Gawina. Byłby ktoś łaskawy i podał mi podał mi ten numer??
 
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 12, 2011 16:54   

Pol Motors

663221121
 
 
sadis416si 



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 11:54   

Witam... sory ze podpiełem sie pod temat ale jeszcze nie ogarnełem strony.. :-) Kupilem żonie Roverka i nawet nie wiedziałem że to jest tak wspanialy i dynamiczny samochód służył nam długo.. aż do piątku 13 :) padł...
co prawda były niepokojące objawy już wcześniej . uciekający płyn z chłodnicy szukałem przecieku . był wyeliminowałem . no i sie raz zagrzał.. patrze pod maske a tu echo płynu niema. dolełem dojechelismy do domu ito był koniec......... zapewne uszczelka pod głowicą
bo zamiest oleju w silniku jest breja. jestem mechanikiem maszyn różnego typu no i chcę sie podjąć wymiany uszczelki. proszę o nieodradzanie mi tego bo bez waszej pomocy i tak sie tego podejmę... taki uparty zemnie typ. o co mi chodzi: chcialbym instrukcje krok po kroku jak to zrobić. narzędzi mam kupe, a do upartych świat należy. po naprawie opisze doznania i różne niepożądane efekty:-). ba mało tego za miesiąc lub dwa przyystąpie do renowacji karoserii bo rudy trochę zjadł i porobię zdjęcia przed i po ale to później ... z góry dzięki za pomoc
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 14, 2011 15:32   

sadis416si napisał/a:
Witam... sory ze podpiełem sie pod temat ale jeszcze nie ogarnełem strony.. :-) Kupilem żonie Roverka i nawet nie wiedziałem że to jest tak wspanialy i dynamiczny samochód służył nam długo.. aż do piątku 13 :) padł...
co prawda były niepokojące objawy już wcześniej . uciekający płyn z chłodnicy szukałem przecieku . był wyeliminowałem . no i sie raz zagrzał.. patrze pod maske a tu echo płynu niema. dolełem dojechelismy do domu ito był koniec......... zapewne uszczelka pod głowicą
bo zamiest oleju w silniku jest breja. jestem mechanikiem maszyn różnego typu no i chcę sie podjąć wymiany uszczelki. proszę o nieodradzanie mi tego bo bez waszej pomocy i tak sie tego podejmę... taki uparty zemnie typ. o co mi chodzi: chcialbym instrukcje krok po kroku jak to zrobić. narzędzi mam kupe, a do upartych świat należy. po naprawie opisze doznania i różne niepożądane efekty:-). ba mało tego za miesiąc lub dwa przyystąpie do renowacji karoserii bo rudy trochę zjadł i porobię zdjęcia przed i po ale to później ... z góry dzięki za pomoc

na forum jest wiele tematow na temat naprawy uszczelki pod glowica HGF'. podaj jaki masz przebieg i czy cos widac,tj czy byla juz kiedys robiona?
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Maj 14, 2011 16:59   

http://forum.roverki.eu/p...profile&u=11134 napisz do tego pana, ma olbrzymią wiedze na ten temat i na pewno ci pomoże
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
sadis416si 



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 15:25   

właśnie co wskoczyło 200000.... :grin: mamy go od 164700 i do tej pory spisywał sie fenomenalnie... a do tego pana juz pisze.. sprowadzony z Belgi serwisowany bez wypatkowy . co prawda wyszły slady przytarć ale znikome :-) miałem smieszną sytuacje po zakupie.. buczały okolice przednich kół taki troche metaliczny dzwięk. pierwsza myśl taecze trą o zjechane klocki. wymieniłem .polecem nie kupować najtańszych bo wystarczy dodać troszke więcej i kupić lepsze .klocki Bocha narzędzia mało zawodne to może do klocków sie przyłożyli :-) wimieniłem też przy okazji łożyska też troszke lepsze. no i nadal buczało.... no Teściu kupił miernik ciśnienia w opanach... no i miałem prawie po 4 atmosfery w przednich. ... też myslałem ze to nie możliwe ale dużo spuszczałem aż doszło do właściwego ciśnienia.....
 
 
Rendikrendi 



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 12
Skąd: Krakow



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 15:55   

Głowice w Roverkach są podobno wrazliwe na przegrzania ...
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 16:04   

Rendikrendi napisał/a:
są podobno wrazliwe na przegrzania ...

podobno to chłop w szpitalu umarł...
każdy samochód bez obiegu jest wrażliwy na przegrzanie... taka zasada działania.. :)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 16:59   

ale rover spierdo..ł to fabrycznie
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 17:03   

driftdreamer napisał/a:
ale rover spierdo..ł to fabrycznie

możemy znaleźć zespół projektantów i im wpier*****, ok ? :D
_________________
Driving is believing !
 
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:57   

z miłą chęcią :grin: choć będzie ciężko :wink:
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 22:50   

adamsky napisał/a:
możemy znaleźć zespół projektantów i im wpier*****, ok ?


O boze...czy tutaj dzieci z piaskownicy sie zebraly...adamsky, juz kiedys Cie upominalem o durne posty a Ty dalej swoje...pff

Prawda jest taka, ze po wymianie uszczelki na uszczelke starego typu (pojedyncza, NIE PODWOJNA) ze wzmocnionymi uszczelnieniami silikonowymi, do tego gdy pozbedziemy sie zaworka z kolektora dolotowego to mamy spokoj na dlugi dlugi czas.

Ja osobiscie w marcu wymienilem uszczelke i wszystko jest w nalepszym porzadku. Plyn nie ucieka, zadnych wyciekow oleju, glowica zostala splanowana, wlasnorecznie dotarlem zawory glowicy. Silnik chodzi jak marzenie!!

sadis416si, sciagnij sobie rave to jest dokladna instrukcja wymiany uszczelki! Podstawy angielkiego wskazane lub slownik w dlon i jedziesz ;)

W razie pytan pisz nawet i na pw, dwoch kolegow mi pomagalo na pw w trakcie naprawy i ja musze sie tym samym odplacic ;D

Pozdrawiam!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 23:13   

faecd napisał/a:
O boze...czy tutaj dzieci z piaskownicy sie zebraly

nie wiem czemu Ty tak chojrakujesz mając w dowodzie kilkanaście miesięcy więcej ode mnie. Jak masz problem z durnymi postami to zgłoś je administracji.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
sadis416si 



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Maj 19, 2011 16:17   

Pruje po kolei każdy element silnika :-) Już pod pokrywą miałem budyń z żelatyną . przeszło przez metalową gąbeczkę do wtrysków. martwiłem się ze nie chciał zakręci rozrusznik bo mogło się zatrzeć na panewkach..Ale odkręciłem świece zakręciłem ręcznie za koło napędu alternatora i miałem fontannę . jest dobrze :-) . pompy oleju na razie nie widzę ale pewnie jak zdejmę misę olejową to się pojawi. Chcę ją przedmuchać pistoletem z nawtą. Nie wiem tylko w jaki sposób wyczyścić chłodnicę. Jestem otwarty na sugestie. Pewien frezer z roboty dał mi pomysł jak w domowym zaciszu splanować głowicę. chłop zna sie na robocie także wykorzystam jego pomysł. na razie siedzę i dumam jak sie zabrać o wtrysków. jak nic nie wymyślę to odkręcam misę olejową... panowie jeszcze jedno pytanie, jaką nasadkę gwiazdkę na śruby mocowania głowicy? bo suwmiarką nie mogę dojść 9 czy 10????
Pozdrrawiam....
 
 
alien52 



Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 5
Skąd: Głogów



Wysłany: Pią Maj 20, 2011 17:24   

Witam,

"Jestem" świeżo po wymianie uszczelki :smile: . Znalazłem mechanika koło Wrocławia. Planowanie, uszczelka, olej, płyn do chłodnicy, opornik dmuchawy + robocizna= 985 zł. Jeśli chcecie namiary dajcie znać

PZDR
 
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 20, 2011 19:34   

alien52 napisał/a:
Jeśli chcecie namiary dajcie znać

oczywiście że chcemy.
Najlepiej to dodaj firmę tutaj i napisz pierwszą opinię.
http://www.roverki.pl/czc...y.html?catid=19
_________________
Driving is believing !
 
 
 
sadis416si 



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Cze 14, 2011 12:09   

RoVer działa . został odpalony w gronie zawistnych sąsiadów którzy przez cały czas sie naśmiewali ze nie podołam..... odpalił za pierwszym przekręceniem kluczyka ... WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zgromadzone materiały na Forum pozwoliły mi to zrobić samemu.... uszczelka(blaszana z czerwonymi silikonowymi ramkami)+filtr+olej mobil 190 nówka wszystko po duuuuuuzym rabacie + komplet śrub 150 bo moja nadgorliwość dała górę i 3 zerwałem.....

jeszcze raz dzięki.....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r 45] Wymiana uszczelki pod głowicą
zybii25 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pon Kwi 22, 2013 07:10
7Tomi
Brak nowych postów [R400] Wymiana uszczelki pod głowicą
nowy123 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 31, 2007 06:00
7Tomi
Brak nowych postów [R416] Wymiana uszczelki pod głowicą
Holbo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lis 21, 2007 23:04
Holbo
Brak nowych postów [R416] Wymiana uszczelki pod głowicą
po miesiacu znowu ubywa mi plynu i czesto sie gotuje
TomekBugajski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Wto Kwi 28, 2009 10:18
picia82
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R416]Wymiana uszczelki pod głowicą zbiór tematów.
najko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 09, 2011 23:44
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink