Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820Ti] Ciśnienie paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820Ti] Ciśnienie paliwa
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Maj 18, 2011 10:58   

Czyli wychodzi, że kupilem zła pompe. Sprawdze jeszcze ile pompuje moja pompa.

[ Dodano: Sro Maj 18, 2011 11:58 ]
A tak to wygląda na zdjęciach https://picasaweb.google.com/perezpereziu/Paliwko?authkey=Gv1sRgCLGJ1rvV-OjWTA#
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 18, 2011 10:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Maj 19, 2011 22:29   

Ciśnienie powinno być 3bar, pompa od turbo jest wydajniejsza niż od NA, regulator wstawiasz na końcu listwy. Pompa paliwowa pompuje większe ciśnienie niż 3bar a regulator spuszcza nadmiar z powrotem do baku. Dodatkowa pompka możne więcej zaszkodzić niż pomóc.

Z tego co widzę to chyba masz zamontowany oryginalny regulator ciśnienia paliwa i dołożony jeszcze ten regulowany czyli na dobrą sprawę oryginalny by upuścił ciśnienie ale mu regulowany nie pozwala.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Maj 19, 2011 22:46   

Na koncu to znaczy, że na wezu powrotnym zaraz za taka puszka?
Na zdjęciu pokazuję tą puszkę, może ktoś mi powie co to jest.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Roma 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 31 Maj 2009
Posty: 621
Skąd: Katowice/Będzin

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 20, 2011 09:59   

Up ;))
_________________
Pozdrawiam
Roma
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Maj 20, 2011 19:06   

Pozycja nr 2 na rysunku poniżej


Lub to samo - pozycja nr 3:

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID004065
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 22, 2011 10:05   

No, więc tak: Mam zamontowane to co na rysunku pod 2.
Do tego mam jeszcze dołożony ten regulowany, rozumiem, że na tym fabrycznym jest rurka podcisnienia i muszę ja przepiąć na mój regulowany?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Maj 22, 2011 10:51   

Ja bym wywalił na razie ten regulowany - i na fabrycznym setupie doprowadziła do normalnego działania. Gdy silnik będzie chodził już przynajmniej jak seryjny brałbym się za zabawy z podnoszeniem ciśnienia paliwa, doładowania...
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 24, 2011 12:03   

Regulator regulowany nie był założony, żeby się bawić w podnoszenie mocy. Założony był, żeby, bo podobno wg. Mariana niechciało to w ogóle chodzić. Może fabryczny być uszkodzony?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Maj 24, 2011 18:59   

Posiadając sprężarkę łatwo to sprawdzić :D podłączyć zamiast paliwa powietrze i podnosząc jego ciśnienie sprawdzić kiedy zaczyna puszczać - powinno zadziałać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820Ti] Wydech
Perez Rover serii 800 9 Wto Maj 10, 2011 11:33
paff
Brak nowych postów [R820Ti] Grający zawór??
klin18 Rover serii 800 13 Sro Lip 25, 2012 06:13
klin18
Brak nowych postów [R820Ti] Demontaż maglownicy
Yog-Sothoth Rover serii 800 2 Sro Maj 02, 2012 23:07
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R820Ti] Zawieszanie się obrotów jałowych
Yog-Sothoth Rover serii 800 2 Pią Maj 10, 2013 06:06
soviet100
Brak nowych postów [R820ti] Czerwony kolektor wydechowy
rover820rs Rover serii 800 1 Nie Sie 26, 2012 20:55
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink