Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam . Mam problem. Dzisiaj zaczęła mi się kopić instalacja elektryczna od mojego R75. Zjechałem na bok, odłączyłem akumulator i odciąłem kable od kostki idącej do sterownika oświetlenia. Mój problem polega na tym ,że nie wiem czy jest jakiś zamiennik kostki (bmw??) , która wchodzi do sterownika oświetlenia czy też trzeba kupić całą wiązkę.
KUPIĘ STEROWNIK I CAŁĄ WIĄZKĘ LUB KOSTKĘ.
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 14:40, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 20:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Generalnie kupiłem używany sterownik (bez halogenów ) z oryginalną wiązką. Kazałem z mojego (z halogenami) przełożyć ten panel sterujący (jedyne co nadało się do kolejnego użycua). Wszystko niby chodzi ale w miejscu przebiegu dziennego mam napis "Err" czyli pewnie error. Elektromechanik trochę się wzbraniał ,że to może być wina spalonej instalacji, ale udało mi się mu wyłożyć, że oddawałem samochód bez błędu i taki też chcę odebrać. Jutro chyba go odstawiam żeby coś przy nim jeszcze pokręcił. Poza tym wszystko ok. świeci dobrze wszystko. Może jakieś sugestie co do "Err". Dodam, że gdy zapłon jest w pozycji A pokazuje przebieg dzienny, który jest prawidłowo zliczany, jednak po przekręceniu w pozycję "B" i dalej odpaleniu cały zca już "Err". Przeprowadziłem eksperyment polegający na odłączeniu sterownika- nic nie dało. Nie dało też nic kasowanie błędów. Może jest konieczność podłączenia jakiegoś kompa pod Rovera żeby to zrobić?? Pomóżcie.
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 13:21, w całości zmieniany 1 raz
Bartmilinio, to jest objaw niezgodności przebiegu w liczniku i LSM (używka ma inny niż był w oryginale) jedyny sposób na to to grzebanie we wsadzie. Pewnie do ogarnięcia u gości którzy cofają liczniki.
Mnie się takie coś pojawia od czasu, do czasu "Err". Ktoś kiedyś pisał, chyba PHJOWI, że może to być problem niezgodności programów np. wgrany skandynawski dla wiecznie włączonych świateł. To by się zgadzało, bo mam taki problemy od momentu, kiedy ustawiłem światła automatycznie po przekręceniu stacyjki.
No ale może być tak jak piszę Dukat11, ciekawe co by na to powiedział T4.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum