kontrolka od ABS gaśnie normalnie, tylko na wyświetlaczu na chwile (tak jak pisałem wcześniej 2-3 sekundy) pojawia się Traction, po czym gaśnie i więcej się nie pojawia - do następnego odpalania.
emerka napisał/a:
to taki "auto test", wszystko wporządku. U mnie też tak jest
a u mnie tego nie ma, jak było to po pewnym czasie kontrolka trakcji przestała walić takie numery i zapaliła się na stałe a winne temu było gniazdo z wtyczka na siłowniku od trakcji na podszybiu.
Był tam wyłamany zatrzask i spadała ta wtyczka i traciła kontakt
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
kontrolka od ABS gaśnie normalnie, tylko na wyświetlaczu na chwile (tak jak pisałem wcześniej 2-3 sekundy) pojawia się Traction, po czym gaśnie i więcej się nie pojawia - do następnego odpalania.
emerka napisał/a:
to taki "auto test", wszystko wporządku. U mnie też tak jest
a u mnie tego nie ma, jak było to po pewnym czasie kontrolka trakcji przestała walić takie numery i zapaliła się na stałe a winne temu było gniazdo z wtyczka na siłowniku od trakcji na podszybiu.
Był tam wyłamany zatrzask i spadała ta wtyczka i traciła kontakt
ostatnio musiałem wymienić akumulator w moim roverku i po tej wymianie traction już się nie pojawia przy odpalaniu - więc może to jakiś trop - emerka - sprawdź może napięcie na ujemnym biegunie w swoim aku aby się upewnić czy nie pada powolutku
A czy szumiące łożysko może mieć coś wspólnego z czujnikiem od ABS? Od jakiegoś czasu strasznie szumi jedno z kół, przy czym także system ABS wywala błąd. Komputer pokazał czujnik koła lewy tył. Czujnik już kupiłem, łożyska jeszcze nie i zastanawiam się czy z tym czujnikiem się nie pospieszyłem. Może tak być że wymiana samego łożyska pomoże i kontrolka od ABS zgaśnie?
aples ma racje moze miec wplyw uszkodzone lozysko na ABS.W przednich kolach lozysko dokreca sie ile wlezie i nic sie nie stanie a moment podany jest dlatego i dobrze jest nim dokrecic poniewaz kazda srube prawidlowo powinno sie dokrecac odpowiednim momentem.Kazda srednica gwintu czyli "M"ma skatalogowana moc dokrecania czyli jaka optymalna sila mozna dokrecic by nie zerwac gwintu.Przy malych srednicach moment jest mniejszy ,przy duzych wiekszy.W przypadku lozysk przednich w R75 mozna ale nie trzeba sie tej tabeli trzymac i nie ma to wplywu na grzanie sie lozysk.Niedawno wymienialem przod ,nie wiem jak jest z tylu
Witajcie, Pomóżcie jeśli możecie
Wymieniłem przednie łożysko od strony pasażera, huczało.
Po wymianie pali się kontrolka ABS i prędkościomierz stoi w miejscu. Mechanik stwierdził że to wina łożyska że nie ma czytnika. Nie mam pojęcia czy kupować kolejne łożysko czy szukać innego magika. Może padł czujnik abs i dlatego nie wskazuje.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Maj 22, 2011 21:45
pbinderr napisał/a:
Po wymianie pali się kontrolka ABS i prędkościomierz stoi w miejscu. Mechanik stwierdził że to wina łożyska że nie ma czytnika. Nie mam pojęcia czy kupować kolejne łożysko czy szukać innego magika. Może padł czujnik abs i dlatego nie wskazuje.
Trudno ocenić. Musiałbyś podać jakie łożysko kupiłeś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum