bonus89, u ciebie też przy przyspieszaniu tak warczy jak przy stożku, po wyjęciu tej rurki z obudowy filtra
I z moich pierwszych testów po wyjęciu tej rurki, roverek jakby tak lepiej się zbiera.
dokładnie, mi wszystko psuła zwężka bo cały dolot był już inny. A warczenia u mnie nie da się usłyszeć jak już pisałem, sub się przebija jedynie przez głośność tego wydechu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
leszczu, ale to tylko kosmetyczne powiększenie dziury jeśli ma coś dać to trzeba tak zrobić, jeśli nic to nie ma sensu ruszać seryjnego, napewno wywalenie rezonatora i zrobienie byle jak pogorszy serie. Pamiętaj albo grubo albo wcale
Nie wiem jak to jest w wersjach bez klimy, może łatwiej się przebić do zderzaka i nie trzeba ciąć, u mnie trzeba było
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kurde jak żeś ty to tam zmieścił, nie mam pojęcia.
Ja to jak patrzyłem u siebie to normalnie chłodnica jest prawie na styk z pasem przednim w tym miejscu.
leszczu, o szit jak ty masz jakoś inaczej chłodnice zamontowaną ja mam po bokach blachy z jednej i drugiej strony które je trzymają do pasa....
Ale u mnie rura wychodzi tędy gdzie zaznaczyłem:
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jako że tak jakoś się nudziłem to przeczyściłem krokowca bo mi się obroty zwieszszały i falowały i nagrałem mały filmik z bardzo spokojnym startem (na LPG, zwykłym ciśnieniu tomasetto alasca i na zwykłych waldkach), benzyna odpala się dopiero od 6k RPM, bo asfalt nagrzany a z tymi laczkami się skrzynia zbyt nie przyjaźni Przy okazji troszkę dźwięku uchwycił telefon jak depnąłem mu, szkoda że tak jakość dźwięku zniekształca bo ja się kocham w tym dźwięku
http://www.youtube.com/embed/-oIdTBTOpa4
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum