Wysłany: Czw Maj 12, 2011 08:09 [R75] Falujące obroty CDT
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, mam problem z rowerkiem. Po odpaleniu silnik pracuje nierówno obroty na poziomie 750-800 falują. Podłączyłem Elma i pmscan nie pokazał żadnych błędów. Nalałem do baku środka stp do czyszczenia układu paliwowego diesla i nic teraz tankuje verve żeby może układ przeczyścić jednak nic to nie daje. Myślę nad wymianą filtra paliwa wie ktoś gdzie go szukać w dieslu albo ma inny pomysł może wtryskiwacz mi któryś padł ?. Silnik opala normalnie wiec to chyba nie świece.
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 27, 2011 21:37, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 12, 2011 08:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pią Maj 27, 2011 21:23 [R75][2.0cdt][2000r]
Witam, postąpiłem zgodnie z opisami na forum. Dobrałem się do zaworu wysokiego ciśnienia, swoją drogą dobranie się do torxów to była masakra. Przedmuchałem go, przepłukałem. Wykręciłem zawór EGR było kupa czarnej smoły którą wyczyściłem i rozruszałem zawór. Niestety po zmontowaniu efekt ten sam dalej obroty falują +/-50 obrotów na postoju lub trzymając gaz na wyższych obrotach jest to samo. Macie koledzy jakieś pomysły co jeszcze mogę zrobić zanim się poddam i oddam auto na warsztat.
JA pisałem wcześniej ,ze mam to samo . Oborty falowały tak ,ze gas ! po rozebraniu przez mechaników EGR wyczyszczeniu z tego całego mega syfu poprawiło sie ,ale nadal falują w dół głównie . Mechanik powiedział ,ze mógł sie uszkodzić i czyszczenie to jedynie dorazne jest . Nie zamyka sie czy nie otwiera jakoś tak ....
żeby usciślić, czyściłeś zawór egr to aluminiowe przy kolektorze ? czy ten plastikowy elektrozawór trochę niżej czarny z takim prostokątnym wypustem na obudowie ( ja bałem się to rozebrać przestałem jak zaczął plastik trzaskać) ?
szczerze nie wiem bo mechanik mi tylko resztki czarnego syfu pokazywał ... raczej to aluminione czyścił . JEszcze kolega Rowan pisał o przeczyszczeniu czujnika wysokiego ciśnienia . Tez to bedę robił . Pamietaj by go dobrze dokrecić by nie zalał pozniej silnika
Ehh mój R zaczął sie sypac jak domek z kart... tez dotknął mnie problem falowania obrotów. Falują na zimnym silniku, jest to slyszalne, widzialne i wyczuwalne, faluja tak ze az przygasa mi podswietlenie wnetrza. Gdy przyspieszam, auto przyspiesza, mocy mu nie brak, ale przyspiesza w rytm falowania tych obrotow. Gdy sie zagrzał, dawałem mu dosłownie w pi*** i problem zmałal tzn widac tylko po wskazowce obrotomierza ze delikatne fale są. EGR czysty i zaślepiony dziś, sprawdzony zawor wysokiego cisnienia, dokońca nie wiem jak wyglada zepsuty, postukałem po nim podmuchalem, taka mala czesc gdzie jest zielony oring kreci sie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum