Forum Klubu ROVERki.pl :: Przyszłość klubu, czyli ubogość miłośników...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przyszłość klubu, czyli ubogość miłośników...
Autor Wiadomość
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 09:21   

MG 6 wazy prawie 1,5 tony, wiec tych 160 konikow nie bedzie czuc . 210 Nm ... nie powala dyplomatycznie mowiac.

http://www.mg.co.uk/the-m...CIFICATIONS_MG6

Generalnie to auto jest przecietniakiem pod kazdym wzgledem...

FL byl proba ratowania gdy juz bylo zle w firmie R i MG. nikt o zdrowych zmyslach nie pwoie ze to bylo fajne - Ja bardziej lubilem okragle lampy w czarnym , obecnie w zoltku nie podoba mi sie juz tak przod i plastikowy srodek. Ale od zupelnie nowego modelu oczekiwalbym lepszej stylistyki, lepszych silnikow, czegos co moze przyciagnac ludzi... no chyba ze MG ma teraz konkurowac cenowo z hiundajem i kia ;)

Z alfa nie jest tak zle, to tak jak ktos powiedzial w ktoryms filmie - czy bedzie sportowa Lancia- juz jest , nazywa sie alfa romeo :D i to jest wlasnie to target odpowiedni. Fiat codziennosc , taniosc, lancia elegancja styl, Alfa moto emocje we wloskim stylu :)

A w co celuje MG >? wlasnie tego nie widze, poza checia zarobienia kilku Ł wciskajac sie w rynek miedzy ople, fordy, VW.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 02, 2011 09:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 13:41   

maniaq napisał/a:
MG 6 wazy prawie 1,5 tony, wiec tych 160 konikow nie bedzie czuc . 210 Nm ... nie powala dyplomatycznie mowiac.

Oczywiście, ze nie powala ale przyspieszenie mam minimalnie lepsze niż 160konne ZT. 8,4 do setki to wcale nie najgorszy wynik i tylko ZS180 i ZT190 mogą się pochwalić lepszym.

Cytat:
Generalnie to auto jest przecietniakiem pod kazdym wzgledem...

Nikt nie uważa chyba inaczej jednak patrząc na poprzednie modele MG dziwią mnie twoje oczekiwania...

Cytat:
FL byl proba ratowania gdy juz bylo zle w firmie R i MG. nikt o zdrowych zmyslach nie pwoie ze to bylo fajne - Ja bardziej lubilem okragle lampy w czarnym , obecnie w zoltku nie podoba mi sie juz tak przod i plastikowy srodek.

Nie pisze tylko o MG po FL, a o całej serii R/MG produkowanych od drugiej połowy lat 90. Najpierw był Rover 200 i 400 po kilku latach klepania zrobili pierwszy FL i nazwali 25 i 45, później wpadli na pomysł obniżenia zawieszenia oklejania spoilerami i pojawił się w ten sposób ZS i ZR i dopiero na sam koniec zrobili jeszcze raz kolejny FL... ale to nowy Mg 6 jest nudnym przeciętniakiem...

Cytat:
Ale od zupelnie nowego modelu oczekiwalbym lepszej stylistyki, lepszych silnikow, czegos co moze przyciagnac ludzi... no chyba ze MG ma teraz konkurowac cenowo z hiundajem i kia ;)

Stylistyka jak pisałem kwestia gustu to co Tobie się nie podoba innym może przypaść do gustu. Co do silnika ma być w miarę dynamiczny , oszczędny i spełniać normy emisji spalin. Co byś innego widział na początek?

Cytat:
A w co celuje MG >? wlasnie tego nie widze, poza checia zarobienia kilku Ł wciskajac sie w rynek miedzy ople, fordy, VW.

A w co celowało wcześniej? W to samo tylko jak widać z marnym skutkiem. Już o tym pisałem kiedyś, tylko największe koncerny takie jak Fiat czy VAG mogą sobie pozwolić na utrzymywanie marek przynoszących straty wszyscy inni właśnie celują w taki obszar rynku gdzie zarobią pieniądze nikt charytatywnie nie będzie produkował samochodów tylko dlatego, ze ktoś gdzieś sobie coś o tradycji pisze, której już od dawien dawna nie ma.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 13:52   

Nie zgodze sie, ze MG to tylko oklejone spojlerami R . Jest jeszcze zawieszenie, ktore mi osobiscie najbardziej przypadlo do gustu , dlatego jezdze takim autkiem :) srodek z polkubelkowymi fotelami ... to ze silnikow nie wkladali mocniejszych to jzu wina problemow z $.

I kogo utrzymuje fiat i kogo VW? to nie sa firmy charytatywne, co zrobiono z R i prawem do Mini, bezwzglednie czerpie sie z tradycji mini- dla $ tylko i wylacznie a nie z dbalosci o historie...

Niestety coraz bardziej jestesmy w swiecie rzadzonym przez ksiegowych, tylko ja nie chce jezdzic autem projektowanym przez nich :) To po porstu moja filozofia :)

Od calkiem nowego auta wlasnie bym oczekiwal zmiany . Nowy model powinien byc ... no wlansie nowy, unikalny, ciekawy... a taki nei jest, nowe auto bylo szansa na zryw w marce, a mam wrazenie ze to falstart, bo niczym nei zachwyca. FL byl proba ratowania, tutaj 6 mogla byc kamieniem milowym, krokiem do przodu... a narazie nie widze tej odmiany.

koncepty byly b ciekawe , ale z nich wiele okrojono, na niekorzysc !
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 02, 2011 14:01   

maniaq napisał/a:
Nie zgodze sie, ze MG to tylko oklejone spojlerami R . Jest jeszcze zawieszenie, ktore mi osobiscie najbardziej przypadlo do gustu , dlatego jezdze takim autkiem :) srodek z polkubelkowymi fotelami ... to ze silnikow nie wkladali mocniejszych to jzu wina problemow z $.

Pisałem o obniżonym zawieszeniu ale nawet to i "kubełkowe" fotele ni czynią go wyjątkowym...

Cytat:
I kogo utrzymuje fiat i kogo VW? to nie sa firmy charytatywne, co zrobiono z R i prawem do Mini, bezwzglednie czerpie sie z tradycji mini- dla $ tylko i wylacznie a nie z dbalosci o historie...

Tak przez Ciebie wspominaną Alfe Romeo. Tak Alfa przynosi straty Fiat dopłaca do interesu, a VAG? Zobacz ile go kosztowało przejęcie Bugatti, zaprojektowanie i produkcja Veyrona, a później sprawdź ile za niego kasuje. Nie trudno wywnioskować, ze sprzedają je sporo poniżej kosztów. Oni sobie mogą pozwalać na tradycje i prestiż utrzymywania takich marek. Producent z Chin póki co NIE

Cytat:
Niestety coraz bardziej jestesmy w swiecie rzadzonym przez ksiegowych, tylko ja nie chce jezdzic autem projektowanym przez nich :) To po porstu moja filozofia :)

Nie chcesz, a jeździsz...

Cytat:
Od calkiem nowego auta wlasnie bym oczekiwal zmiany . Nowy model powinien byc ... no wlansie nowy, unikalny, ciekawy... a taki nei jest, nowe auto bylo szansa na zryw w marce, a mam wrazenie ze to falstart, bo niczym nei zachwyca. FL byl proba ratowania, tutaj 6 mogla byc kamieniem milowym, krokiem do przodu... a narazie nie widze tej odmiany.

Myślę, ze wypuszczenie nawet przeciętniaka, który jest całkowicie nowym modelem, a nie przeróbką rovera to już jest krok milowy...

Cytat:
koncepty byly b ciekawe , ale z nich wiele okrojono, na niekorzysc !

Jak w większości marek...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Smutna przyszłość
Zukowaty Offtopic 2 Wto Wrz 08, 2009 14:03
Viniu
Brak nowych postów Mój syn Moja przyszłość
komoss Offtopic 11 Wto Sty 08, 2013 10:42
Marian_K
Brak nowych postów [artykuł] Przyszłość motoryzacji?
emilek900 Offtopic 3 Sob Maj 17, 2014 18:31
krzychu.b
Brak nowych postów Coś dla miłośników Rovera...
PTE Offtopic 3 Wto Wrz 22, 2009 07:19
PTE
Brak nowych postów Coś dla miłosników koszykówki...
kalisz Offtopic 6 Sob Kwi 11, 2009 09:02
Wojtek88



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink