Forum Klubu ROVERki.pl :: Wątek wydzielony z tematu Remi55
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Cze 17, 2011 09:46
Wątek wydzielony z tematu Remi55
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 13:34   

Krzysi3k napisał/a:
Markzo, ja mówiłem, że 7 sekund do 100 km/h?
Ja nawet nie mierzyłem, bo szkoda mi ze sprzęgła strzelać

na gg gadaliśmy pare razy i mowiles, ze powinno byc niskie 7s do paczki ;) zreszta moze wreszcie zrobimy jakiegos spota typowo na sciganie? mozna by sie ustawic na jakims lotnisku czy cus (Ułęż może?) i poganiac, mysle ze pare osob z forum by sie zebralo ;) mozna by sie wreszcie bezposrednio zmierzyc a i zabawa by przednia byla ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 16, 2011 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 16, 2011 13:56   

Pływak tutaj to się bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł ;/ to co że to jest klekot?? pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!! co do tych 7.3s-7.5s tak jak napisałem i nie wierzysz to zapraszam na żywo, mam G-tech i z chęcią Ci udowodnie, bo ja przez neta nie mam zamiaru nic udowadniać, znam swoje auto i wiem na co je stać.

A zapomniałem dodać miałem VR-a w MK3 i wiem jak to jeździ i od razu mówie że w serii szału jakiegoś nie ma, robiłem nim w granicach 7.7s do 100km/h, a co do tego silnika w roverze jak myślisz że nie ma możliwości zrobienia z IDT ok 200KM to też się mylisz, wystarczą większe wtryski, IC, Turbo i mapa. pozdro kolego i poczytaj troche.
 
 
bonus89 




Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 14:10   

Pływak napisał/a:
Zejdźcie na ziemi z tymi klekotami nigdy nie jechały i nigdy jechać nie będą
:ok: :ok:
I z tym się zgadzam, oczywiście są szybkie diesle, myśle że krzyśka fajnie się jeździ... ale... właśnie, jeździ. To porównywanie do KVłek i wasze objeżdzanie ich albo czasy 7s. :roll: przez te 7s trzy biegi musisz przewachlować.

[ Dodano: Czw Cze 16, 2011 14:10 ]
komik88 napisał/a:
jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź
tak to dzięki swojemu niutowi wygracie wyścig z przyczepkami. W tym jest lepszy
komik88 napisał/a:
mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!!
Hahaha i te 290 NM masz dostępne przez jaki zakres obrotów? do 3tys? No no to nieźle, tylko jak VVC zapnie moc od 5k rmp to do 7 pociągnie czyli tyle co połowa Twojego zakresu od zera.
komik88 napisał/a:
A zapomniałem dodać miałem VR-a w MK3 i wiem jak to jeździ i od razu mówie że w serii szału jakiegoś nie ma, robiłem nim w granicach 7.7s do 100km/h, a co do tego silnika w roverze jak myślisz że nie ma możliwości zrobienia z IDT ok 200KM to też się mylisz, wystarczą większe wtryski, IC, Turbo i mapa. pozdro kolego i poczytaj troche.

hahaha hahaha z VRki sie przesiadłeś i teraz masz napewno szybszą fure ahahaha. Podaj linki ja z chęcią takiej lektury zaczerpnę skoro Ty tak wiedzą błyskasz z niej
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Czw Cze 16, 2011 14:14   

nie gadam z tobą kolego. Jak jeździsz tą swoją benzyna to śmigaj dalej, każdy kupuje to na c ma ochote, a jak porównujesz VR-a Z 93r do MG ZR z 2004r to dobry koleś jestes! pod każdym względem golf jest gorszy.
 
 
bonus89 




Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 14:23   

no spodziewałem się tego że tak zareagujesz, ale dalej proszę o linki do tej lektury która tyle cie na uczyła panie "handlarzu posiadaczu miliona fur"
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 




Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 14:56   

Markzo, z tego co słyszałem to Ułęż do końca roku jest już zaklepana ale Wróbel na zlocie mówił że jakby co dzwonić do niego i można się podczepić do jakiejś grupy. Myślę że sierpień wrzesień będzie można się ustawić w Ułęży żeby pośmigać troszkę w zakrętach. Tylko wtedy wiadomo wjazd na lotnisko 250zł bo instruktor jest na drugim fotelu :) Ewentualnie wynająć tor w Radomiu bez instruktora ale tam to z jednego zakrętu wychodzisz by wejść w drugi :)
Kilka osób pewnie by się znalazło na pojeżdżawkę. W każdym razie ja jestem chętny jak naprawię to co w Radomiu się popsuło :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 15:29   

greg-si, A co się tobie popsuło na torze :mrgreen:

Klekoty jada całkiem dobrze ale ja uważam ze szkoda uta żeby się ścigać i walić ze sprzęgła :wink:

Ja myślę ze kolegi komik88, ZR bedzie tak szmigal jak Krzysi3k, Diesel bo się ładnie rozpędza i zapiernicza :wink:

Ja na Radom się jeszcze pisze żeby wam zlać tyłki :mrgreen:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 




Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 15:38   

Remi55 napisał/a:
greg-si, A co się tobie popsuło na torze :mrgreen:

chyba krokowiec bo jak depnę to obroty mam na 4k i zejść nie chcą pomimo całkowitego zamknięcia przepustnicy. Zresztą było to słychać na torze ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 15:44   

greg-si, To przez pana instruktora jak mówił cały czas: "Dwojka, Gazu gazu co tak wolno " :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 




Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 15:51   

Remi55, jeśli nawet to samochód tak się przestraszył że w drodze powrotnej też miał tą dolegliwość ;) Ale dzięki temu mam za free tempomat :)
A na zdjęciu za Tobą widać jak już czarna chmurka się tworzy ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 16:39   

komik88 napisał/a:
Pływak tutaj to się bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł ;/ to co że to jest klekot??

Cytat:
a co do tego silnika w roverze jak myślisz że nie ma możliwości zrobienia z IDT ok 200KM to też się mylisz, wystarczą większe wtryski, IC, Turbo i mapa. pozdro kolego i poczytaj troche.

Ze wszystkim się mylę to może bądź tak łaskawy milordzie i wyprowadź mnie z tego błedu jakimiś KONKRETAMI bo jeszcze nikt mi tego nie udowodnił na tym forum, że w PL ktoś przekroczył chociaż magiczne 150KM, a 1.9TDI 110KM zrobione na lekko ponad 190KM to i owszem widziałem na własne oczy i już w miarę fajnie się to zbiera. 200KM w l serii? Czekam z niecierpliwością :lol:

Cytat:
pierwsza rzecz co z tego że zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!!

Nie samym momentem auto jedzie Poczytaj o zależnościach miedzy mocą, a momentem i między momentem na silniku, a momentem na kołach bo nie zawsze jest tak kolorowo jak by się mogło wydawać. Co do obrotów to za to jak Ty masz odcinkę i musisz wajhować za kolejnym biegiem to 1.8VVC ma jeszcze spore pole do działania...

Cytat:
co do tych 7.3s-7.5s tak jak napisałem i nie wierzysz to zapraszam na żywo, mam G-tech i z chęcią Ci udowodnie, bo ja przez neta nie mam zamiaru nic udowadniać, znam swoje auto i wiem na co je stać.

A ja nie mam zamiaru jeździć i oglądać "oszałamiające" 138KM z gruźlika. Sorry winetou na mnie taki wynik wrażenia nie robi ale jak już przekroczysz te 200KM bo ponoć się da jak pisałeś to z chęcią wpadnę :]

Cytat:
A zapomniałem dodać miałem VR-a w MK3 i wiem jak to jeździ i od razu mówie że w serii szału jakiegoś nie ma, robiłem nim w granicach 7.7s do 100km/h,

No widzisz, a znajomy który ma TDI dopiero po przekroczeniu 180KM mógł startować do VR'a...

komik88 napisał/a:
nie gadam z tobą kolego. Jak jeździsz tą swoją benzyna to śmigaj dalej, każdy kupuje to na c ma ochote, a jak porównujesz VR-a Z 93r do MG ZR z 2004r to dobry koleś jestes! pod każdym względem golf jest gorszy.

Nie wiem czy wiesz ale konstrukcyjnie twój samochód jest niewiele młodszy.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 20:57   

Z L-series ktoś zrobił ponad 200KM w UK, ale to rzeźba konkret i wytrzyma niewiele niestety...
Realnie przy 160KM angolom silniki padają, bo chłodzenie za słabe mają...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 22:09   

Krzysi3k napisał/a:
Realnie przy 160KM angolom silniki padają, bo chłodzenie za słabe mają...


Chlodzenie spalin :wink: , tylko problem się pojawia ze za pomału przy takiej mocy spaliny uciekają przez Turbo i kolektor wydechowy to wydechu. I powstają tam ogromne temp. i dlatego uszczelka pada i się silnik się gotuje.

Dlatego dla 160KM+ trzeba już to wymienić na coś większego.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 22:12   

chcesz szpanu proszę przełóż silnik z tego maleństwa

podaję link do aukcji z silniczkiem link
wsadzasz to do ZRki (mile widziana kreatywność) i niema bata wszyscy zwracają honor na forum i możesz śmiało powiedzieć że najszybszy diesel o ile nie w ogóle MG w Polsce a może i na świecie ;D





Uwaga post ma charakter ironiczny przed przeczytaniem skonsultuj się z lekarzem bądź farmaceutą.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 22:20   

No dlatego jak mi turbo padnie to wsadzam Garrett serii GT17 ;)
I nawet z turbo większym nie zamierzam przekraczać 150 KM :) Najwyżej dawkę się zmniejszy jak coś ;)
Z kolektorem byłoby rzeźby troche, najlepiej by było dorobić jakiś ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 16, 2011 22:35   

Zmienię turbo u siebie to Ci opchnę swoje GT17 ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 08:18   

Pływak, u mnie turbo zdaje się jeszcze porządnie żyć, ale czasem potrafi szybko paść :P
Albo przynajmniej bym przerabiał tą, myślicie, że wsadzenie większego wirnika itd, zdałoby egzamin?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pią Cze 17, 2011 10:00   

z tym większym wirnikiem słyszałem że zdaje egzamin :) koleś co robił mi chip też tak mówił że warto to zrobić pry dalszych modach..
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 10:35   

komik88 napisał/a:
zr 1.8 ma 160KM?? jak ma momentu o ponad 100NM mniej od mojego to już masz odpowiedź, następna rzecz te 160KM w jakim zakresie obrotów jest dostępne?? mi 290NM wchodzi już od 2300 obrotów

i co z tego,że masz taki moment jak masz krótkie przełóżenia i jestem pewien na 100%VVC by Cie objechał, ale może masz pompowtryski z tego jakie masz auto w opisie tak wychodzi :razz:
komik88 napisał/a:
A w 1.8 przy tych obrotach to jechać nie chce nawet!!

jechałeś w ogóle VVC ? masz w ogóle jakieś pojęcie o tym ?

komik88 napisał/a:
bardzo mylisz akurat jak twierdzisz że diesel nigdy nie będzie jeździł


"nie sprzet a technika czyni z Ciebie zawodnika" jak ktoś kiedyś powiedział. Wróbel w radomu zwykłym klekotem na mokrym pierwszy raz jechał tym autem wykręcił 1:56


wątpie,żeby Twoje auto miało 7 coś do 100 jak vvc jest lżejszy i ma taki czas a ma 160 km, i lepiej się kręci, wiem że ma mniej nm ale jak już wspomniałem inne przełożenia są
 
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 11:48   

Ja myślę, że iDT dopiero przy 150KM+ może zaczynać do VVC startować, wcześniej bez sensu...
PS. W ZR VVC ma 156 KM, tylko się nazywa ZR 160 ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Wątek wydzielony z tematu memphisto
[R200] Proszona pilna pomoc - mam problemy po sprzedaży
Perez Offtopic 18 Nie Cze 05, 2011 09:16
bolcik
Brak nowych postów Wydzielony wątek ekologiczny ;)
Ant Offtopic 11 Pią Maj 11, 2007 09:32
Paul
Brak nowych postów Auto Mariana_K - wydzielony
maciej Offtopic 37 Sob Wrz 05, 2009 15:39
Marian_K
Brak nowych postów Uwagi TheArt na temat Klubu (wydzielony)
TheArt Offtopic 86 Czw Maj 27, 2010 14:39
kasjopea
Brak nowych postów Kolejna dyskusja LPG kontra diesel (wydzielony)
Wydzielone z tematu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=47129&postdays=0&postorder=asc&a
kasjopea Offtopic 81 Pią Lis 27, 2009 14:32
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink